Rannetuet

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ess
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

ess

Kannattaako hankkiä rannetuet, sellaiset liinat, rinnallevetoon? Rinnallevedossa ranteet taipuu loppuvaiheessa ja tuottaa kipua. Vai onko tekniikka väärä kun ranteet taipuu?

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
kiinnitä huomiota käsien asentoon,onko kyynerpäät tarpeeksi ylhäällä/edessä?
kokeile venytellä ranteita+sormia, kannattaa myös totuttaa ranteita asentoon pitämällä tyhjää tankoa olkapäillä loppuasennossa.
ja treenin loppuun venyttelyn lisäksi muutama 10-20 sarja rannekääntöjä tangolla.

Jos kipiäksi tulee niin ehdottomasti kannattaa hankkia. Itellä oli aika herkät ranteet ja noin 2kk niitä tukia käytin, jonka jälkeen on ranteet ja varmaan myös tekniikka vahvistunut eikä kipua ole.
Itellä kipu haittas myös suuresti työntekoa, kun puuseppä olen.

Kun riven ottaa ohjelmaan niin ranteiden venyttely on hyvä ottaa siihen sen pariksi. Aluksi tekee kipeää, mutta kun jaksaa venytellä ja hakea ranteille luontevaa ja itselle sopivaa asentoa, niin kivut lakkaa. Mikä asento sopii toiselle ei käy toiselle. Tarkoittaen siis oteleveyttä tangosta. Se vaikuttaa kovasti siihen miten ranteet taipuu. Kyynärpäiden nostaminen riittävän ylös on monelle kiinni latsien+muiden kainalon lihasten ja takaolkapäiden jäykkyydestä.

Käyttelin rannesiteitä penassa, rivessä ja pystärissä pitkään. Ja ranteet olivat jatkuvasti kipeät. Jätin rannesiteet pois, parin kuukauden jälkeen eivät kipeytyneet enää kovemmistakaan painoista.

Nykyään joskus maksimikokeiluissa käytän, lähinnä henkisenä tukena. :)

Jos ostat ni elä suuntaa mihinkä urheiluliikkeesee :D Ite ostin joskus semmosesta ja paskat möivät, tosin kalliit paskat. Iha perus prismasta tai vastaavasta löytyy esim. kunno Fastin rannetuet ja hintaa vaa jotai 10e.
Ite tykkään ainaki penkis käyttää rannetukia, ranteet ei tuu kipeiks ja se tekee siit nostosta jotenki paljo tukevamman... en sit tiiä, omast mielestäni ainaki siin on paljo parempi tuntuma, ku ei tarvii ranteita stressata. :)

jos ostaa niin ostaa kerralla kunnolliset p-storesta tilaat tai meet metallilta hakemaan. ja on varmasti hyvät. vaihdoin fastin siteet -> metallin kolmiraitaan ja on Paljon tukevammat kun esim just nuo fastit.

kiinnitä huomiota käsien asentoon,onko kyynerpäät tarpeeksi ylhäällä/edessä?
kokeile venytellä ranteita+sormia, kannattaa myös totuttaa ranteita asentoon pitämällä tyhjää tankoa olkapäillä loppuasennossa.
ja treenin loppuun venyttelyn lisäksi muutama 10-20 sarja rannekääntöjä tangolla.

Taitaa ratkaisu löytyä tuolta kyynärpäiden asennosta. Siihen kun keskittyy, tuntuu paljon paremmalta. En ainakaan vielä suuntaa ostoksille. Kiitos :hyvä:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Montaa euroa? Parikymppii on aika monta euroa ja yleensä menee sen päälle jos on
vähänki laadukkaammat.

No itse ostin nuo FAST:it. Ihan hyvin mulla on toiminut. Maksoi alle kympin. Mulla on vasemmassa ranteessa ganglia, eli ranteisiin sattuu penkissä jo ~80kg:n kanssa. Ton takia penkin kehitys on jäänyt jälkeen pahasti. Ostin rannesiteet, eikä ole ollut enää mitään ongelmia. Sarjapainotkin nousi ihan parissa viikossa 15kg.

Mä ostin juurikin nuo fastin tuet, koska ne ei ole liian tukevat. Aika usein tulee käytettyä, etenkin jos smithissä tekee jotain. Löysemmät ostin sen vuoksi, ettei ne täysin eliminoi rasitusta ranteilta, ja toisaalta ei treenipainot ihan törkeät ole:(

E. Aika usein ne "on päällä" koko treenin kädessä(löysällä), kun ei jaksa aina siirrellä niitä mukana liikettä vaihdettaessa. Toimittaa lähinnä lämmittäjien virkaa:D

Onko Duken rannetuet hyvät? Maksoi stokkalla muistaakseni 14e tjsp.
Aivan paskat, ei ainakaan kestä mun käytössä. Mulla on ollu 2 parit ja tarrat lähti kävelemään ja on löystyy aikas helposti.
Osta titanin tai metalin, ne on hyviä.

Isojen poikien käskystä ostin rannesiteet. Valitettavasti en vaan muistanut kysellä käyttöohjeita eivätkä nyt ole olleet samaan aikaan salilla penkkaamassa kun itellä ollut kova penkki... Mulla nimittäin ei ole hajuakaan miten noita pitäs käyttää. Välillä on liian kireellä ja välillä taas löysällä ja välillä painaa jotain hermoo. Yksi pysyvä asia on, nimittäin se, että nostaminen on ihan perseen vaikeeta :D Lajin takia kuitenkin on hyvä jo opetella noita käyttämään.

Hjälp... ??

Isojen poikien käskystä ostin rannesiteet. Valitettavasti en vaan muistanut kysellä käyttöohjeita eivätkä nyt ole olleet samaan aikaan salilla penkkaamassa kun itellä ollut kova penkki... Mulla nimittäin ei ole hajuakaan miten noita pitäs käyttää. Välillä on liian kireellä ja välillä taas löysällä ja välillä painaa jotain hermoo. Yksi pysyvä asia on, nimittäin se, että nostaminen on ihan perseen vaikeeta :D Lajin takia kuitenkin on hyvä jo opetella noita käyttämään.

Hjälp... ??

Heh :D, mulle suurin apu noista härpäkkeistä on ollut kyykätessä. Ei liene mullakaan niitten käyttö ihan hanskassa :)

Zone-sarja -42%
Kertokaa siis alottelijoille miten tuista saa hyödyn missäkin liikkeessä, ja missä ei kannata käyttää?

Siis eihän niistä hyötyä saa missään, nimikihän jo kertoo että ne on tuet. Käytetään tukemaan ranteita liikkeissä, joissa muuten pääsee ranne taittumaan, esim. vinopenkissä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom