Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
kiinnitä huomiota käsien asentoon,onko kyynerpäät tarpeeksi ylhäällä/edessä?
kokeile venytellä ranteita+sormia, kannattaa myös totuttaa ranteita asentoon pitämällä tyhjää tankoa olkapäillä loppuasennossa.
ja treenin loppuun venyttelyn lisäksi muutama 10-20 sarja rannekääntöjä tangolla.
Jos siltä tuntuu. Osta ja kokeile, ei ne montaa euroa maksa.
Montaa euroa? Parikymppii on aika monta euroa ja yleensä menee sen päälle jos on
vähänki laadukkaammat.
Aivan paskat, ei ainakaan kestä mun käytössä. Mulla on ollu 2 parit ja tarrat lähti kävelemään ja on löystyy aikas helposti.Onko Duken rannetuet hyvät? Maksoi stokkalla muistaakseni 14e tjsp.
Isojen poikien käskystä ostin rannesiteet. Valitettavasti en vaan muistanut kysellä käyttöohjeita eivätkä nyt ole olleet samaan aikaan salilla penkkaamassa kun itellä ollut kova penkki... Mulla nimittäin ei ole hajuakaan miten noita pitäs käyttää. Välillä on liian kireellä ja välillä taas löysällä ja välillä painaa jotain hermoo. Yksi pysyvä asia on, nimittäin se, että nostaminen on ihan perseen vaikeeta :D Lajin takia kuitenkin on hyvä jo opetella noita käyttämään.
Hjälp... ??
Kertokaa siis alottelijoille miten tuista saa hyödyn missäkin liikkeessä, ja missä ei kannata käyttää?