Rannesiteen eroavaisuus Nyrkkeilysiteistä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja M0bster
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
39
jeps, eli meitsi tarttis ranteisiin vähän lisätukea siteistä ja mulla on himassa nyrkkeilysiteet. mut sit tuli mieleen et onko rannesiteet paljonki paremmat?? onko niillä paljonki eroavaisuuksia?? ainaki hintaeroa löytyy, mut jos joku vois vähän kertoa jos kokemusta löytyy.

Originally posted by M0bster
jeps, eli meitsi tarttis ranteisiin vähän lisätukea siteistä ja mulla on himassa nyrkkeilysiteet. mut sit tuli mieleen et onko rannesiteet paljonki paremmat?? onko niillä paljonki eroavaisuuksia?? ainaki hintaeroa löytyy, mut jos joku vois vähän kertoa jos kokemusta löytyy.

öö.. mul on tommoset nyrkkeilysiteet koton ja kyl ne mun mielest aika heppost tavaraa on noihin kunnon vehkeisiin, toisin sanoen niist ei oo mihinkään.

No, mä taas käytin aikoinaan nyrkkeilysiteitä ja ne kyllä oikein laitettuna antaa paremman tuen kuin YKSIKÄÄN normaali rannetuki.
(Tietysti edellyttää että on hyvät nyrk.siteet.)

Mutta onko tankojen kanssa tarpeen, että sormet ja kämmenet on kaikki paketissa? Tai ainakin niin kuin iten olen tottunut käteni paketoimaan (nyrkkeily siteillä). Ja ei mielellään olis kokoaikaa ne siteet päällä, niinkuin jo sanottiin.

Originally posted by nikke1
Mutta onko tankojen kanssa tarpeen, että sormet ja kämmenet on kaikki paketissa? Tai ainakin niin kuin iten olen tottunut käteni paketoimaan (nyrkkeily siteillä). Ja ei mielellään olis kokoaikaa ne siteet päällä, niinkuin jo sanottiin.

Vetää peukalosta 1 kiepin kämmenelle ja siitä suoraan ranteeseen, tulee tukea...
Siis mihin tukea tarvitaan tankojen kanssa?
Kapeessa penkissä kun alkaa olemaan jonkun verran romua alkaa ranteet huutamaan s-kirjaimella hoosiannaa....Pystyt siteiden kanssa keskittymään puhtaisiin toistoihin.

Originally posted by vapaudenpatsas
No, mä taas käytin aikoinaan nyrkkeilysiteitä ja ne kyllä oikein laitettuna antaa paremman tuen kuin YKSIKÄÄN normaali rannetuki.
(Tietysti edellyttää että on hyvät nyrk.siteet.)

Totta ! Kun nyrkeilysiteet kiertää huolella ranteisiin tuki on todella mahtava. Tietysti homma kestää pari minuuttia enemmän kuin normaalisiteiden kanssa.

Jos siteitä haluat käyttää niin aivan hyvin voit käyttää niitä nyrkkeilysiteitä. Harvemmin enää näkee peruskangassidettä käytettävän mutta sitä kangasta tulee kuitenkin aivan tarpeeksi siihen ranteeseen verrattuna näihin "oikeisiinkin" rannesiteisiin. Käyttö ei ole tietenkään yhtä helppoa mutta muutama minuutti sinne tänne tuskin haittaa. Kangassiteen saa vedettyä tiukemmalle ranteen ympärille, joten sitä on pakko silloin tällöin löysäillä ettei sormet puudu

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom