Rannerullaus

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tommih
  • Aloitettu Aloitettu
Itse teen harvemmin kyseistä liikettä, mutta sillon kun innostun, niin selkäpäivänä treenin lopuksi. Tekee höpöä :whip:

Elämää Suurempi Kysymys.

Originally posted by vitvall
Elämää Suurempi Kysymys.
:lol2:
Sarkasmi on ilomme.

Topicista tuli kaksi kysymystä mieleen:

a. Kuka urpo tekee rannerullausta ?

b. Jos tekee, niin eikö ole aika helvetin sama minä päivänä tekee?

Originally posted by gotto
:lol2:
Sarkasmi on ilomme.

Topicista tuli kaksi kysymystä mieleen:

b. Jos tekee, niin eikö ole aika helvetin sama minä päivänä tekee?

eikös Savolainen tee/teki rannarullausta (en oo kuullu äijästä mitään piiitkään aikaan).
Mulla on ranteet menny paskaks osaks ton liikkeen takia, ja siks suosittelen sitä lämpimästi kaikille.:thumbs:

Minkäköhänlaiset raudat Supermassalla on ollu käytössä? :eek:
Jos rintatreenin jälkeen ottaa ykkösen 2 ja puolella markalla, niin ei voi muuta kuin :worship:

Kuka urpo treenaa pohkeet? Moni varmasti treenaa forkut, jos haluaa niistä isot, joillakin ne tosin kasvavat hyvin selkä- ja hauistreeneissä, mutta voihan ne silti tehdä.

Savolainen sanoo näin:

- Jotkut huippukehonrakentajat sanovat, että kyynärvarsien treenaaminen on aivan turhaa, koska ne rasittuvat jo tehdessäsi hauiksia ja selkää. Mielestäni samalla ajatusmallilla voisi ajattella, että hauisten treenaaminen on turhaa, koska nekin rasittuvat selkätreenissä tai ojentajien treenaaminen on turhaa, koska ne rasittuvat taas vastaavasti rintatreenissä. Eihän ole mitään tolkkua ajatella tuolla tavalla?

Tällaisen treenin on vetänyt Lahdessa läpi.

Rannekääntö tangolla 2 x 8-10 x 80kg
Rannekääntö tangolla selän takana 2 x 8-10 x 50kg

Tämä oli vielä tehty rinnan ja hauisten jälkeen.

EDIT: TYPO

miten tehdään toi rannerullaus? vai onkse sama ku rannekääntö..
entä rannekääntö selän takana(tosin hieman mielikuvitusta käyttäen luulisin osaavani tuon liikkeen)

Forkuille riittää IMO aivan hyvin kääntö myötäotteella,
ottaa hyvin brachioradialikseen ja brachialikseen.
Rannerullaus taas menee enemmän tonne extensorien ja flexorien puolelle, mutta kukin tavallaan.

p.s.
Pohkeet painivat hieman eri sarjassa jo pelkän kokonsa puolesta kuin extensorit ja flexorit.

Forkuille riittää IMO aivan hyvin kääntö myötäotteella,
ottaa hyvin brachioradialikseen ja brachialikseen.
Rannerullaus taas menee enemmän tonne extensorien ja flexorien puolelle, mutta kukin tavallaan.

p.s.
Pohkeet painivat hieman eri sarjassa jo pelkän kokonsa puolesta kuin extensorit ja flexorit.

Oletko nyt ihan tosissasi noiden extensorien ja flexorien kanssa? Tiedätkö missä tuollaisia lihaksia on ja mikä niiden funktio on? Onko kyseessä yksittäiset lihakset vai ovatko kenties yleisiä nimityksiä lihaksen tehtävän mukaan? :thumbs: :david:

Originally posted by hash pipe
Itse teen harvemmin kyseistä liikettä, mutta sillon kun innostun, niin selkäpäivänä treenin lopuksi. Tekee höpöä :whip:

niin siis tumputtamista vai rannerullausta? :D

Originally posted by Sherm Stick
:offtopic: Miten puristusvoimia voi parantaa??

Treenaa tangolla ja käsipainoilla, älä laitteissa. Isompia painoja tulee puristettua helvetin kovaa ja puristusvoima sen kun kasvaa.

Back
Ylös Bottom