Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
RANNE OLLUT KIPEENÄ JO 3 KUUKAUTTA JA OLEN LEVÄNNYT 2 KUUKAUTTA EIKÄ TUNNU LEPO AUTTAVAN. ONKO RASITUSVAMMA VAI MIKÄ? NORMAALIKÄYTÖÄ KESTÄÄ MUTTA EI KUNTOSALIA. olen käynyt lääkärissä, fysioterapeutilla ja röntgenkuvissa. voisiko joku neuvoa.
itse ranne kipeänä eikä mistään muualta. olen käynyt jo röntgenkuvissa eikä näkynyt mitään. käytän tukia. olen vetänyt jo buranakuurin ja levännyt enemmän kuin tarpeeksi. missä vika?
joo se alko iha hiljalleen tulemaan kipeeksi ja jatkoin silti treenejä. sit älysin alkaa lepäämään. mut oli tosiaan 2 kuukautta anttilan varastossa töitä vielä edessä. siellä joutu käyttämään eli jouduin tekemään kipeällä ranteella töitä ihan järkyttävän kauan. milläköhän keinolla saan selville että mitä siellä on paskana. muita keinoja kun magneettikuva?tai mitä vittuu kannattas tehä. sali on niin tärkee juttu mulle ettet uskokkaa =( enkä oo päässy pitkää aikaa salille ja kesä tulee ja lihakset kuihtuu.. haluis treenaa mut ei pysty. kauankohan tää saattaa viedä enneku salille pääsee =(
villi arvaus sun ranteessa on rasitusvammasta alkunsa saanut tulehdus mikä on kroonistunut..
Ei muuta kun lääkäriin vaan heti ja kunnon tutkimukset ultra/ magneetti näkee onko siellä pahemmin jotain rikki, jos on tulehdus niin uskoisin että ne sen myrkyttää kortisonilla pois..
jolloin toipumiseen ei välttämättä mene edes kauan aikaa.
Jätkä on ilmeisesti käyny lääkärissä ja vetäny burana kuurin... toki siellä voi tulehdus olla, on niitä niinki kämmiä lääkäreitä jotka ei tajua tulehdusarvoja ottaa.
Noi kroonistuneet tulehdukset voi olla aika vittumaisia ei välttämättä lähde pois ihan helpolla vaikka vetelisi burana kuureja..
mut Gym 92 toi sun vaiva on sita luokkaa ettet siihen pakkotoistosta saa apua sinne lääkäriin vaan ja äkkiä turha tota kipua on pitkittää.
***KORJAUS*** vedin kuurin 2 kuukautta kipujen alkamisen jälkeen jälkeen
Jooh.. no laitan tähän samaan threadiin.. Elikkäs ku mulla menny haukkareista vasen ranne kipeäks.. eli mitä pitäis tehdä ettei enää sattuis?
Joo vois kyllä ottaa hiuka rennommi :D Kiitän.Tee kevyellä viikko pari, rupee tekee forkkujaki, hiero jnejne...
parempi antaa levätä ja hieroa jnejne ku saada entistä kipeemmäks, gym92 tässä hyvänä esimerkkinä..