Ranne kipeenä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja gym_92
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
RANNE OLLUT KIPEENÄ JO 3 KUUKAUTTA JA OLEN LEVÄNNYT 2 KUUKAUTTA EIKÄ TUNNU LEPO AUTTAVAN. ONKO RASITUSVAMMA VAI MIKÄ? NORMAALIKÄYTÖÄ KESTÄÄ MUTTA EI KUNTOSALIA. olen käynyt lääkärissä, fysioterapeutilla ja röntgenkuvissa. voisiko joku neuvoa.

RANNE OLLUT KIPEENÄ JO 3 KUUKAUTTA JA OLEN LEVÄNNYT 2 KUUKAUTTA EIKÄ TUNNU LEPO AUTTAVAN. ONKO RASITUSVAMMA VAI MIKÄ? NORMAALIKÄYTÖÄ KESTÄÄ MUTTA EI KUNTOSALIA. olen käynyt lääkärissä, fysioterapeutilla ja röntgenkuvissa. voisiko joku neuvoa.

MISTÄ KOHTAA SE RANNE ON KIPEÄ????? Minkälaista kipua?

särkee niiku koko ranne. ympäri.. ehkä eniten yläpuolelle ja vasempaan laitaan.. jos on paikallaan ei särje. ja jos taittaa ja tulee painettaa niin sattuu. sit sit jos kantaa jotain. ja jossai iha perusliikkeissäkin jos laittaa vaikka sukkia jalkaan tai pyyhkii persettä..

mulla on on ranne ollut joskus tulehtunut ei tarvinnut kun parin viikon burana kuurin ja lepoa niin se meni sillä ohi, mun korvaan toi kuulostaisi joltain muulta kun rasitusvammalta
lääkäriin uusiksi.. veikkaisn että ne löytää sieltä jonku tulehduksen.

Pitää tehä ilmeisesti toinen threadi ihan samasta aiheesta..?

Siis, onko se itse ranne kipee VAI onko ne kyynärvarressa sijaitsevat lihakset kipeinä?

Jos se itse RANNE on kipee eikä LIHAKSET nii sitte ehkä pitäs joo röntgen kuvata ja käyttää jtn tukia..

Jos ne lihakset on kipeet nii joko siinä on tulehdus tai sitte vaa rasittunu liikaa..

tulehdus= vedä viikon buranaa

rasittunu= hiero ja laita kylmää

itse ranne kipeänä eikä mistään muualta. olen käynyt jo röntgenkuvissa eikä näkynyt mitään. käytän tukia. olen vetänyt jo buranakuurin ja levännyt enemmän kuin tarpeeksi. missä vika?

itse ranne kipeänä eikä mistään muualta. olen käynyt jo röntgenkuvissa eikä näkynyt mitään. käytän tukia. olen vetänyt jo buranakuurin ja levännyt enemmän kuin tarpeeksi. missä vika?

Emt sulla on heikot ranteet.

Röntgen ei sinänsä voiskaan kertoa muutaku jonku virheasennon mutta kai seki oltais jo huomattu lääkärillä...

Mut joo, tosi vaikee tolle nyt on mitää tehä, ei oo lihaksesta kipee eikä lääkäri oo mitää nähny.

Tuliko se kui nopeesti noin kipeeks? jos vaan painoit menemään vaikka sattui ranteeseen nii onha sieltä voinu mennä jotaki rikki.. olis sillon vaa kannattanu levätä

joo se alko iha hiljalleen tulemaan kipeeksi ja jatkoin silti treenejä. sit älysin alkaa lepäämään. mut oli tosiaan 2 kuukautta anttilan varastossa töitä vielä edessä. siellä joutu käyttämään eli jouduin tekemään kipeällä ranteella töitä ihan järkyttävän kauan. milläköhän keinolla saan selville että mitä siellä on paskana. muita keinoja kun magneettikuva?tai mitä vittuu kannattas tehä. sali on niin tärkee juttu mulle ettet uskokkaa =( enkä oo päässy pitkää aikaa salille ja kesä tulee ja lihakset kuihtuu.. haluis treenaa mut ei pysty. kauankohan tää saattaa viedä enneku salille pääsee =(

joo se alko iha hiljalleen tulemaan kipeeksi ja jatkoin silti treenejä. sit älysin alkaa lepäämään. mut oli tosiaan 2 kuukautta anttilan varastossa töitä vielä edessä. siellä joutu käyttämään eli jouduin tekemään kipeällä ranteella töitä ihan järkyttävän kauan. milläköhän keinolla saan selville että mitä siellä on paskana. muita keinoja kun magneettikuva?tai mitä vittuu kannattas tehä. sali on niin tärkee juttu mulle ettet uskokkaa =( enkä oo päässy pitkää aikaa salille ja kesä tulee ja lihakset kuihtuu.. haluis treenaa mut ei pysty. kauankohan tää saattaa viedä enneku salille pääsee =(

villi arvaus sun ranteessa on rasitusvammasta alkunsa saanut tulehdus mikä on kroonistunut..

Ei muuta kun lääkäriin vaan heti ja kunnon tutkimukset ultra/ magneetti näkee onko siellä pahemmin jotain rikki, jos on tulehdus niin uskoisin että ne sen myrkyttää kortisonilla pois..

jolloin toipumiseen ei välttämättä mene edes kauan aikaa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
villi arvaus sun ranteessa on rasitusvammasta alkunsa saanut tulehdus mikä on kroonistunut..

Ei muuta kun lääkäriin vaan heti ja kunnon tutkimukset ultra/ magneetti näkee onko siellä pahemmin jotain rikki, jos on tulehdus niin uskoisin että ne sen myrkyttää kortisonilla pois..

jolloin toipumiseen ei välttämättä mene edes kauan aikaa.

Jätkä on ilmeisesti käyny lääkärissä ja vetäny burana kuurin... toki siellä voi tulehdus olla, on niitä niinki kämmiä lääkäreitä jotka ei tajua tulehdusarvoja ottaa.

Jätkä on ilmeisesti käyny lääkärissä ja vetäny burana kuurin... toki siellä voi tulehdus olla, on niitä niinki kämmiä lääkäreitä jotka ei tajua tulehdusarvoja ottaa.

Noi kroonistuneet tulehdukset voi olla aika vittumaisia ei välttämättä lähde pois ihan helpolla vaikka vetelisi burana kuureja..

mut Gym 92 toi sun vaiva on sita luokkaa ettet siihen pakkotoistosta saa apua sinne lääkäriin vaan ja äkkiä turha tota kipua on pitkittää.

Noi kroonistuneet tulehdukset voi olla aika vittumaisia ei välttämättä lähde pois ihan helpolla vaikka vetelisi burana kuureja..

mut Gym 92 toi sun vaiva on sita luokkaa ettet siihen pakkotoistosta saa apua sinne lääkäriin vaan ja äkkiä turha tota kipua on pitkittää.

Mmh, en tiiä kyl et koska se sen kuurin veti, että kui kauan se sen käsi oli ollu kipee..

Ja todellaki lääkäriin! Vähä turhan pitkän aikaa ollu toi vaiva..

vedin kuurin 2 kuukautta kipujen jälkeen. sen taki tää niinpahaks meni ja kroonistukin varmaan koska oli ne työt siel anttilassa. kannoin sohvia ja 30 kilon laatikoita ja isoja mattoja sun muuta paskaa.. se meni vaa pahemmaks. varmaa iha vitun hakkelusta sielt sisältä enkäpääse ikinä treenaa. tänää vittu ammattikoulus tapahtu viel samaa kätee kämmenselkäpuolelle tapaturma. sellanen metallijuttu pamahti aika kunnolla siihen. nyt särkee koko kämmen iha vitusti ja kohta röntgeniin. mulle ei koskaa onneks satu mitää. ylpee siit.

Jooh.. no laitan tähän samaan threadiin.. Elikkäs ku mulla menny haukkareista vasen ranne kipeäks.. eli mitä pitäis tehdä ettei enää sattuis?

Jooh.. no laitan tähän samaan threadiin.. Elikkäs ku mulla menny haukkareista vasen ranne kipeäks.. eli mitä pitäis tehdä ettei enää sattuis?

Tee kevyellä viikko pari, rupee tekee forkkujaki, hiero jnejne...

parempi antaa levätä ja hieroa jnejne ku saada entistä kipeemmäks, gym92 tässä hyvänä esimerkkinä..

Tee kevyellä viikko pari, rupee tekee forkkujaki, hiero jnejne...

parempi antaa levätä ja hieroa jnejne ku saada entistä kipeemmäks, gym92 tässä hyvänä esimerkkinä..
Joo vois kyllä ottaa hiuka rennommi :D Kiitän.

Back
Ylös Bottom