Rankka viikonloppu toi tulosta..

del32157754

Banned
Onko muilla samankaltaisia kokemuksia?? Tuli tossa viime viikonloppuna otettua alkomahoolia pari päivää ja grillattua aika monta kiloa.. maanantaina sit salille,ajattelin et nyt ei kyllä kulje mutta treeni kulkikin paremmin ku koskaan!! Penkissä tuli sellasta sarjaa mitä en ole koskaan saanu..:thumbs: Tai sit se vaan johtu edellisen perjantain normaalia kevyemmästä ojentaja treenistä.. Mutta silti!!:kippis1:

Kuulostaa tutulta. Juhannuksena tuli otettua neljänä päivänä ja tulin sunnuntaina mökiltä kohtalaisen väsyneenä kotiin. Maanantaina sit aamulla töihin ja kuuden jälkeen salille. Tulokset parani kaikissa liikkeissä:D Bissessähän on hyvin hiilaria ja kun grillailee tarpeeksi niin siinä pysyy kuitenkin kalorit aika korkealla ja protskuakin tulee. Raja tulee varmasti vastaan hyvin pian jos pidemmän päälle noin jatkais.

Kalorit. Viinassa on yhtä paljon kaloreita kuin voissa. Siihen mässyt päälle, niin voidaan mennä viikonlopun aikana useita tuhansia kaloreita plussalle.

Onko muilla samankaltaisia kokemuksia?? Tuli tossa viime viikonloppuna otettua alkomahoolia pari päivää ja grillattua aika monta kiloa.. maanantaina sit salille,ajattelin et nyt ei kyllä kulje mutta treeni kulkikin paremmin ku koskaan!! Penkissä tuli sellasta sarjaa mitä en ole koskaan saanu..:thumbs: Tai sit se vaan johtu edellisen perjantain normaalia kevyemmästä ojentaja treenistä.. Mutta silti!!:kippis1:

On kokemuksia, ja on jauhettu tämä alkoholi vs treeni hommeli jo aika pirun monta kertaa täällä pakkiksella. Haulla löydät lisää tuloksia, mikäli kiinnostaa.

Ainoastaan NGV on sitä mieltä, ettei viinanjuonti kannata edes silloin tällöin, koska se vie bodimunkin kataboliaan+karkotetaan katatoniaan ja sitten vielä pitää palvoa Hulkkia+pyytää tältä syntejänsä anteeksi.

Epäilen kuitenkin, että NGV:n tietotaito ei ole tässä asiassa parhaimmasta päästä:D

Ainoastaan NGV on sitä mieltä, ettei viinanjuonti kannata edes silloin tällöin, koska se vie bodimunkin kataboliaan+karkotetaan katatoniaan ja sitten vielä pitää palvoa Hulkkia+pyytää tältä syntejänsä anteeksi.
Absoluuttinen totuus...

Samoja kokemuksia itelläkin. Jos ei ole mitään lärvejä vedetty ja podettu kaameaa kapulaa, niin yleensä virtaa riittää hyvin seuraavaan reeniin. Homma vielä korostuu dieetillä entisestään.

Ja mitä tulee NGV:n viinanjuontiin, niin eihän alaikäisen siitä vielä mitään tarvi tietääkään ;) tosin eipä kannattaisi saarnata mitään sellaista asiaa vastaan josta ei mitään omakohtaista kokemusta ole. :D

4 päivän putki festareilla, ruuaksi mitä sattuu eikä riittävästi. Päivän palauttelu ja salilla kulki ihan ok, samat/suuremmat painot mitä viime kerralla.

NGV:n, ehramin ja anabolian nimeen. Aamen ;)

Tosiaan se krapula kyllä vie känniviikonlopun treenin kannalta pahasti miinuksille, ja useasti kännätessä tulee läskiä ihan vitusti.

Melkein terveellisempää on vetää sikabulkkia. Ei tule mokailtua julkisilla paikoilla. :D

On mullakin kokemuksia tästä alkomahoolin tuomasta lisäenergiasta. Ihmekös ku ei enää sarjat kulje salilla ku en oo juonut kunnolla vähään aikaan:D

Saman asian olen itsekin kokenut. Nyt on tää viikko kevyt viikko ja viikonloppuna baarii niin eiköhän jo maanantaina rauta nouse :rock:

Vartalo tulkitsee ryyppyputken suuressa viisaudessaan levoksi koska ryyppyputkessa harvoin tulee treenailtua. Mun penkkiennätys on kanssa ryyppyputken jälkeen tehty.

hunter killer sanoi:

Epäilen kuitenkin, että NGV:n tietotaito ei ole tässä asiassa parhaimmasta päästä:D
Joo no itse en ainenkaan juo yhtään pisaraa vaikka mulle tarjottaisikin.

Timba79 sanoi:
Ja mitä tulee NGV:n viinanjuontiin, niin eihän alaikäisen siitä vielä mitään tarvi tietääkään tosin eipä kannattaisi saarnata mitään sellaista asiaa vastaan josta ei mitään omakohtaista kokemusta ole.
No joo ei ehkä, mutta en aijokkaan enään puhua alkoholista, en puolesta enkä vastaan niin ei tule taas semmoista fakin minä vs. 30 000 muuta pakkislaista.

Nike sanoi:
NGV:n, ehramin ja anabolian nimeen. Aamen
Tuon paremmin en osaa itekkään tuota sanoa.

Eipä se viina tunnu mitään haittaavan, jos vaan muistaa syödä myös. Niin ja kunnon putkessa ei ehi testoja hukkaamaan kun ei pääse tai pysty kiksautteleen :)

No joo ei ehkä, mutta en aijokkaan enään puhua alkoholista, en puolesta enkä vastaan

Niinpä, voi sitä hauskaa pitää ilman alkoholiakin.:D

vedä joskus kokeilumielessä hallitut kännit. se ei sun treenaukseen tai kehitykseen vaikuta yhtään mitään pidemmällä tai lyhyemmälläkään tähtäimellä.

tätä menoa sua alkaa jossakin vaiheessa elämääsi vituttamaan suunnattomasti kun et nuoruudessa tehnyt mitään muuta kun heilutellut painoja ja palvonut hulkkia.

Omien kokemusten pohjalta yleensä hauskinta on just sillon kun on selvinpäin tai juo vaan 1-6 olutta illassa.
Aina kun on ottanut tarkoituksella enemmän ja tarkoituksena on ollut saavuttaa kunnon humala, homma on mennyt vituiksi ja seuraavana päivänä saanu katua hölmöilyjä ja kohtuutonta kuosia. Voi johtua siitä etten osaa, mutta itse en nauti enää sikakänneistä samanlailla kun vaikkapa 9. luokalla.

Olin tuossa lomilla viikon Amsterdamissa: tuoppia, tötsyjä ja sekavaa eväsleipää koko reissun. Tuloksena olkapäätreeneissä 2,5 nousu hantteleissa ja enemmänkin olisi voinut keveästi nostaa (yht. 5-10 kilon parannus). Penkki ei ollut muuttunut.

Muutama vuosi sitten olin 5 päivää Pyhätunturilla laskemassa. Sekalaista juomista (ei minusta mahdottomasti) ja makkaraa epäsäännöllisesti. Penkkisarja laski kerralla 15 kg eikä ole ikinä palannut lähellekään huipputasoa!!!

Ota siitä sitten selvää...

Back
Ylös Bottom