- Ikä
- 45
Originally posted by gotto
Jos mies, joka on viiden vuoden ajan vetänyt koulutusohjelmaa Suomen armeijan kovimmassa taisteluosastossa, sanoo että joku palveluspaikka on erityisen vaativa, niin ainakin minä uskon.
Minä en usko mitään kun on intistä puhe, kun tietää kuinka vähän omissa armeijajutuissa on perää, miksi uskoa muidenkaan valheita?? :kippis1:
Tuossa Sodis vs. rajasissi asiassa olen kyllä Virran Olavin kanssa samaa mieltä, perustuen omiin kokemuksiini Sodankylästä, ja tottakai niihin kunnon inttilegendoihin :D
Sodiksen sisällä sen sijaan ainakin omana aikanani perussissit olivat perusjääkäreitä "kovempia". Tämä johtui tosin mielestäni lähinnä motivoituneemmasta kantahenkilökunnasta ja ennenkaikkea sissiradistijoukkueen kokoamisesta muista komppanjoista, jolloin sissikomppanjan pahimmat velliperseet ja lättäjalat vaihdettiin muista komppanjoista saataviin motivoituneisiin alokkaisiin.
Sen sijaan ihan turha sitten tulla kenenkään väittämään että Sodankylässä sissikokelaat olisivat olleet jääkärikoksuja missään parempia, prkl muuten menee pystypainiksi! :evil: