Rammstein suomeen helmikuussa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Horgh_
  • Aloitettu Aloitettu
Kyllä ne hinnat alas tulee, niinkuin kesällä vähän ennen sonicsphereä sai trokareilta liput halvemmalla mitä uudet:)

Hartwalla areena nyt on aika hikinen koppi verrattuna tuohon sonispheren yleisömassaan. Eiköhän tonne suhteessa paljon kovempi tunku ole vs. sonisphereen.

Joo en kyllä lähtisi ton varaan laskemaan, että helmikuussa saisi Rammsteinin keikalle lippuja halvalla.

No joo, mutta nyt hätäisimmät fanit ostelee liput n. 150e hintaan , veikkaan että joulu/tammikuu voisi saada 100e paikkeella. Tosin voihan se mennä niinkin että sit on 200e;)

Nyt olisi tilaisuus pistää ylimääräisiä Finnair Plus -pisteitä lihoiksi. Liput voi tilata Finnair Plus -nettipalvelusta.

Saksasta jyrähtää: Rammstein – 100 000 Plus-pistettä / 2 lippua

Itäsaksalaista alkuperää oleva Rammstein on tunnettu hätkähdyttävistä esiintymisistään, joissa lieskat ja räjähtävät ilotulitteet ovat näyttävässä roolissa. Vankkaraamisen laulaja Till Lindemanin luotsaaman 6-miehisen yhtyeen pääosin saksankielinen musiikki on raju sekoitus metallia ja teknoa.

Liput sisältävät paikat Finnairin aitiossa ja tarjolla on myös pientä syötävää.

Ma 22.2.2010 klo 20 Hartwall Areena

Meitsi lähtee paikanpäälle kolmen kaverin kanssa. Kaveri oli onnekas lippuja ostaessaan. Jee. Kovasti on Rammstein-innostus tässä päätään nostanut viimeaikoina..

Onkos tästä Helsingin keikasta julkaistu tarkempaa aikataulua? Ei tuo lämppäri välttämättä napostele niin voisi tulla hieman myöhemmin pelipaikalle.

Onkos tästä Helsingin keikasta julkaistu tarkempaa aikataulua? Ei tuo lämppäri välttämättä napostele niin voisi tulla hieman myöhemmin pelipaikalle.

Jos nyt oon oikein käsittäny nin ovet aukee 18.30 ja keikka alkaa klo 20.00. Areenan pihalla pitäis myös olla jonkin sortin Rammstein -rekka, josta voi sit ostaa bändin tuotteita, paitoja ym. Maanantaina räjähtää.. :rock:

Mikäs pumppu tuolla on lämppärinä?
Huomenna mäjähtää!

^^ Sama täällä, Porista lähtö yhden aikaan, siskon tykö Forssaan ja sieltä sitten porukalla Helsinkiin Jawohl!!!!

Livenationin sivujen mukaan aikataulu on seuraava:
Combichrist n. klo 20, Rammstein n. klo 21.

Alkaa kyllä jo kuumottamaan !

Yarrrrrrr!!

Lämppäri ei kyllä innosta yhtään. Täytynee tähdätä niin, että olisi Hartwallille joskus kahdeksan jäljestä. Joku onni siinäkin, että on istumapaikat. Eipähän tarvitse jonottaa ja tapella tällä kertaa.

Tuntuko kenestäkään muusta, että soundit ei oikein ollu säädetty parhaimmalla mahdollisella tavalla? Erityisesti kitarat olis saanu olla mun mielestä huomattavasti massiivisemmat, tai sit ne ei vaan yksinkertasesti oikein kantanu sinne yläparvelle.. Jäi vähä harmittaan viel ku mun näkökentän edes oli kaiuttimia sillei et näin rumpalin osittain ja flakea en nähnyt ollenkan..:jahas:

Sen takia kannattaa aina mennä kentälle ja miksauspöydän läheisyyteen, paras paikka äänenlaadullisesti yleensä ;). Huippu keikka oli. Mahtava lavashow kyllä. Liekkeja, pommeja, raketteja, veneilyä ja kaikkee :)

Sen takia kannattaa aina mennä kentälle ja miksauspöydän läheisyyteen, paras paikka äänenlaadullisesti yleensä ;). Huippu keikka oli. Mahtava lavashow kyllä. Liekkeja, pommeja, raketteja, veneilyä ja kaikkee :)

No voi perkele, Rammstein ei oo koskaan jättäny mua kylmäks ja nyt se sen teki, mut ehkä mä paikkaan tilanteen ens kesänä provinssis ja meen nin eteen et varmasti kuulee ja näkee tarpeeks.. :D Kolme edellist nähtyä keikkaa oli ihan huikeita mut toi kokemus jäi jotenkin vajaaks..

Oli se vaan KOVA! Itse tykkäsin ihan mielettömästi, eikä soundeissa meidän kohdalla yläparvella ollut mitään vikaa :)

Sit Provinssilippuja varaukseen.

^^ Yläparvella oltiin täälläkin. Soundit ihan ok, ehkä vähän liikaa alarekisteriä, mutta bassoa sitä olla pitää ;). Alkukeikka oli pikkusen vaisu, Rammlieb oli kyllä hieno avaus, ite pidin kyllä vanhemmista hiteistä, du hast engel, feuer frei, ich will.

Kosketinsoittajan kumivene-turnee oli myös hupaisaa katsottavaa, ja Lindemanin liekinheitin-enkelisiivet oli helvetin tyylikkäät, kentällä ois ollu kivempaa, mutta vanha tykkää jo istuakin ja nauttia showsta :rock:

Back
Ylös Bottom