Rammstein suomeen helmikuussa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Horgh_
  • Aloitettu Aloitettu
Minkälaiset paikat ovat yleensä noita arvokkaampia? Meikeläisellä ei nimittäin ole hirveästi (ollenkaan) kokemusta suuremmista sisätilakeikoista.

Paha sanoa just tosta keikkapaikasta mitään, mut yleensä hinta korreiloi suoraan etäisyyden ja esiintyjän kulman suhteen ja halvimmat liput on kulmapalkkien takana silleen, et seuraat esiintyjän sivuprofiilia tai melkein takapuolta jostain hattuhyllyltä. Näin siis pienemmissä keikkapaikoissa.

Netin kautta lippuja jonottelen, olen varuiksi molempien firmojen sivuilla, jos toisesta ees tärppäis.

Talvella vartosin metallica-lippuja pakkasessa, nyt istun mieluummi himassa ;)

Netin kautta lippuja jonottelen, olen varuiksi molempien firmojen sivuilla, jos toisesta ees tärppäis.

Talvella vartosin metallica-lippuja pakkasessa, nyt istun mieluummi himassa ;)
Näinmpä, tossa kun alkaa kello lähestyä yheksää niin F5:nen huutaa..

E: Ja molemmat sivut aivan tukossa

Onko joku onnistunut ostamaan liput lippupisteen kautta? Määrän valinnan jälkeen tule virheilmotus
OLET NYT PALVELUMME INFOSIVULLA
Hyvä asiakkaamme !

Tämän sivu tulee näkyviin seuraavista syistä:

* jos sait tämän sivun painettuasi "Peruuta" -painiketta maksusivulla, niin voit aloittaa tilaamisen uudelleen: TÄSTÄ
* palvelussa on tapahtunut virhe, yritä myöhemmin uudelleen.

fuuuuu*k. Joutuu katsomosta kattoon keikan. No pääasia, et näkee ylipäätänsä.:rock:

^^ no joo, turha valittaa. *itkin kun minulla ei ollut kenkiä, kunnes näin miehen, jolla ei ollut jalkoja*

^^ no joo, turha valittaa. *itkin kun minulla ei ollut kenkiä, kunnes näin miehen, jolla ei ollut jalkoja*
Tuon kun muistais elämässä useimmitenkin:(

Surkea järjestelmä. Kaveri oli Lahdessa jonossa kolmas ja sai yhden yläkatsomon kello 9.12. Itse sain onneksi kaksi alakatsomopaikkaa netistä puoli kymmeneltä. Kun maksun aika tuli, en päässyt omilla tunnuksilla sisään, vaan piti tehdä uudet. Miten voi olla, että ihminen on käyny kuussa, mutta keikkalippuja ei osata myydä ilman ongelmia. Alkaa tuntumaan siltä, että näillä lippuostoksilla nopeudella ei ole mitään tekemistä asian kanssa. Tuuri ratkaisee.
Nettihuutokaupassa oli ekat kenttäpaikat myynnissä jo ennen kuin sain omani... Miten ne tekee sen...?

Taitaa olla niin, että ihmisen kuussakäymiseen on satsattu rahaa vähän enemmän. Tiketillä ja Lippupisteellä tuntuu olevan varaa vaan pariin autotallikoodariin, joten jälkikin on samaa luokkaa. Tunnin ehti tahkoa, kunnes loppui liput. Tuurilla ne huutonetin sankaritkin vissiin saa ne liput.

Molemmista paikoista koitettiin paria lippua saada sekä netin kautta, että puhelimitse ja tuloksena 0 lippua. Prkl. Pitkän aikaa näkyi, että lippuja on vaikka kuinka kentälle, sekä katsomoihin. Sitten kun varasi ja koitti maksaa niin erroria tuuppas. On kyllä melkoisen sujuva tuo järjestelmä...

Jepjep. Paska tuuri keikkojen suhteen sen kun jatkuu. Pari Metallicaa jäänyt väliin ja nyt tämä. Kummasti alkaa jo tottua tähän :jahas:

Jes! Liput plakkarissa ja valmistautuminen kolmanteen keikkaan voi alkaa! :kippis1:

voi helvetti, 9:05 kävin lippupavelussa joka oli aivan täynnä. 4minuutissa meni liput, sivuiltakin loppuun varattu. Eipä oo pitkään aikaan näin paljoo vituttanu.

Tulihan sielt lippupisteen nettisivuilt 3 lippua yläkatsomoon, ihme et pääs läpi aina välil. Tosin paikat on pitkin areenaa mut ainakin sai liput. Ja itehän valkkaan niist lipuist parhaimman paikan ku kerta varasinki.. :D

Back
Ylös Bottom