Rammstein suomeen helmikuussa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Horgh_
  • Aloitettu Aloitettu
Liekköhän tämänkään keikan kohdalla trokareiden vika ettei lippuja juuri kukaan saanut. Ennemmin veikkaisin aivan valtavaa yleisötarjontaa (jossain taisi joku kommentoida että kysyntä olisi riittänyt 3x hartwall areenan täyttämiseen). Hartwall vetää sen 11000(?) ihmistä sisään niin arvanneehan tuon kun Rammstein kokoluokan bändi esiintyy. Helppohan se on syyttävä sormi trokareille heittää, mutta todellisuudessa lienee hyvin pieni osa lipuista päätyy trokareiden käsiin. Liian pieni keikkapaikka, liian halvat lipun hinnat (vaikkakin veikkaan että jo tuo 75€ lippu karkoitti jo ison osan keikalle haluavista) ja suomalaisten järjetön halu mennä nuille keikoille syypäitä.

Laskin pikaisesti että huuto.netissä on 38 lippua myynissä keikalle...

Liekköhän tämänkään keikan kohdalla trokareiden vika ettei lippuja juuri kukaan saanut. Ennemmin veikkaisin aivan valtavaa yleisötarjontaa (jossain taisi joku kommentoida että kysyntä olisi riittänyt 3x hartwall areenan täyttämiseen). Hartwall vetää sen 11000(?) ihmistä sisään niin arvanneehan tuon kun Rammstein kokoluokan bändi esiintyy. Helppohan se on syyttävä sormi trokareille heittää, mutta todellisuudessa lienee hyvin pieni osa lipuista päätyy trokareiden käsiin. Liian pieni keikkapaikka, liian halvat lipun hinnat (vaikkakin veikkaan että jo tuo 75€ lippu karkoitti jo ison osan keikalle haluavista) ja suomalaisten järjetön halu mennä nuille keikoille syypäitä.

Laskin pikaisesti että huuto.netissä on 38 lippua myynissä keikalle...

onpas faktaa taas paperilla...

http://www.hartwall-areena.com/fi/index.php?id=5

mitään muuta en haluaisi kuin tuon lottoamisen mäkeen. kiintiö x kivijalkatiskeille, y nettiin ja nettikauppaan sivunavausjärjestyksessä sisälle...

Jos Jaffahallissa on n. 11000 keikkapaikkaa myynissä, niin varmaan suosituimmille keikoille joku 1/3 menee yrityslippuina jo ennakkoon, jolloin vapaaseen myyntiin ei niitä paikkoja enää niin paljoa tulekaan.

Käsittääkseni yritykset pystyvät ostamaan etukäteen lippuja keikoille, en tiedä pystyvätkö ihan vapaata määrää, mutta kuitenkin...

Just!

Taidan perustaa vielä yhden yrityksen.
Siitä tulis sellainen joka ostaa noihin konsertteihin lippuja etukäteen ja trokaa ne eteenpäin.

Trok & Ari's office, how can i help you?

Jes, kaksi lippua sain ostettua. Kirjauduin tiketin sivuille 8:55 ja 9:01 oli liput ostettu. Vähän sivut tahmas, mutta sisään pääsi parin minuutin jonottelun jälkeen. Olisi pitänyt ostaa enemmän, kun muutama frendi jäi ilman...

Sylettää kyllä pahasti tuo kun ei saanut noita lippuja. Kyllä se kerran elämässä olisi hienoa nähdä Rammsteinin keikka livenä. Kuulemma aivan uskomaton meininki.

mä alan kans harkita pyörätuolin lainaamista täältä duunista...sais vielä kohtuu hintaan lipun ja sit voiski kokea ihmeen kesken keikan - "ei v**tu, mä osaan kävellä!" :hyper:

:D no joo, aina ei mee nallekarkit tasan...oon kade kaikille jotka ton shöyn näkee

mä alan kans harkita pyörätuolin lainaamista täältä duunista...sais vielä kohtuu hintaan lipun ja sit voiski kokea ihmeen kesken keikan - "ei v**tu, mä osaan kävellä!" :hyper:

:D no joo, aina ei mee nallekarkit tasan...oon kade kaikille jotka ton shöyn näkee

Aivan samaa mietittiin kaverin kans, rullatuolissa sisään ja juoksulla kentälle:thumbs:

Kaveri oli jonottaas lippuja jo lauantaina citymarketin oven eessä klo 22.00 :D Ei saatu kenttälippuja mutta saatihi sentään kohtuu hyvät katsomopaikat.

Enpä saanut minäkään lippua. Täytyy varmaan mennä jaffalle palloilemaan jos joku niitä siellä myisi. Odottais sen aikaa, että keikka on jo alkanu ja tinkis joltain epätoivoselta trokarilta 50 € hintaan lipun ittelleen :D

No joo toiveajattelua. Täytyy taas muutama vuosi tyytyä Völkerball DVD:n katseluun :(

vituttaa toi niin rankasti kun en saanut lippua, enkä todellakaan lähde maksamaan ~200e yhdestä vitun lipusta huuto.netissä. Mielummin lähden vaikka saksaan sit kattomaan jos kerran reissusta maksetaan.

Kyllä ne hinnat alas tulee, niinkuin kesällä vähän ennen sonicsphereä sai trokareilta liput halvemmalla mitä uudet:)

Back
Ylös Bottom