alkaa olla komee hinta :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Liekköhän tämänkään keikan kohdalla trokareiden vika ettei lippuja juuri kukaan saanut. Ennemmin veikkaisin aivan valtavaa yleisötarjontaa (jossain taisi joku kommentoida että kysyntä olisi riittänyt 3x hartwall areenan täyttämiseen). Hartwall vetää sen 11000(?) ihmistä sisään niin arvanneehan tuon kun Rammstein kokoluokan bändi esiintyy. Helppohan se on syyttävä sormi trokareille heittää, mutta todellisuudessa lienee hyvin pieni osa lipuista päätyy trokareiden käsiin. Liian pieni keikkapaikka, liian halvat lipun hinnat (vaikkakin veikkaan että jo tuo 75€ lippu karkoitti jo ison osan keikalle haluavista) ja suomalaisten järjetön halu mennä nuille keikoille syypäitä.
Laskin pikaisesti että huuto.netissä on 38 lippua myynissä keikalle...
mä alan kans harkita pyörätuolin lainaamista täältä duunista...sais vielä kohtuu hintaan lipun ja sit voiski kokea ihmeen kesken keikan - "ei v**tu, mä osaan kävellä!"
:D no joo, aina ei mee nallekarkit tasan...oon kade kaikille jotka ton shöyn näkee
Sylettää kyllä pahasti tuo kun ei saanut noita lippuja. Kyllä se kerran elämässä olisi hienoa nähdä Rammsteinin keikka livenä. Kuulemma aivan uskomaton meininki.