Eipä taida olla tästä ketjua vielä.
Millä mielillä uuteen kauteen?
Montessa peli jo avattu ja Loeb menee edelleen kovaa.
Onko Hirvosesta haastajaksi tällä kaudella?
Pysyykö Latvala tiellä?
Mitä mieltä uusista rengassäännöistä?
Kulkeeko uusi Subaru kovempaa kuin parilla viime kaudella?
Onko Suzuki (ja Gardemeister) tällä kaudella vielä ihan ulkona vai pistesija- tai jopa palkintopalli vauhdissa?
Minä vähän pelkään ettei Hirvonen ihan pysy Loebin vauhdissa vielä tällä kaudella, toivotaan että olen väärässä.
Ihan mielenkiintoinen kausi joka tapauksessa tulossa. Subarujen ja Suzukin vauhti kiinnostaa, toivottavasti menestystä tulee ja kaksi kovaa tallia saa taas todellisia haastajia. Suzuki tuskin tällä kaudella vielä ihan mukana pysyy, muutamat pinnat toki, mutta ehkä jo ensi vuonna menee kovempaa.
Millä mielillä uuteen kauteen?
Montessa peli jo avattu ja Loeb menee edelleen kovaa.
Onko Hirvosesta haastajaksi tällä kaudella?
Pysyykö Latvala tiellä?
Mitä mieltä uusista rengassäännöistä?
Kulkeeko uusi Subaru kovempaa kuin parilla viime kaudella?
Onko Suzuki (ja Gardemeister) tällä kaudella vielä ihan ulkona vai pistesija- tai jopa palkintopalli vauhdissa?
Minä vähän pelkään ettei Hirvonen ihan pysy Loebin vauhdissa vielä tällä kaudella, toivotaan että olen väärässä.
Ihan mielenkiintoinen kausi joka tapauksessa tulossa. Subarujen ja Suzukin vauhti kiinnostaa, toivottavasti menestystä tulee ja kaksi kovaa tallia saa taas todellisia haastajia. Suzuki tuskin tällä kaudella vielä ihan mukana pysyy, muutamat pinnat toki, mutta ehkä jo ensi vuonna menee kovempaa.