Rallia ajamaan pk-seudulla tai lähettyvillä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja miriami
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Niin, siinähän se tuli. Onko kenelläkään tiedossa mitään kyseisenlaista palveluntarjoajaa, jonka kautta pääsisi siis ajamaan ihan itse rallia porukalla vielä näin syksyn aikana? Noita talvella rallipalveluita tarjoavia löytyy, mutta nyt pitäs siis porukalla päästä ajamaan rallia - eikä pelkästään vaan pelkääjän paikalle..

Onko tällaista mahdollisuutta edes olemassa? :)

(Ei, minä en aja. :D)

On, tällainen mahdollisuus oli jollain elämystarjoajalla kehä 3 ulkopuolella, mutta kuitenkin lähellä pk-seutua.

Yritän miettiä mikä se oli, mutta tarjosivat tyyliin 500 - 1000 euroa neljälle hengelle 150-200 heppaset bemarit ja sillä rahalla pääsee ajamaan jonkun kiekan ralliradalla. Siihen päälle vielä saunat ja muut kun heittää pari seteliä pöytään lisää.

En vain millään löydä sitä palveluntarjoajaa, oli Finlandia-talolla vietetyissä messuissa mukana esittämässä omaa tarjontaansa.

Ei vitsi toi olis hyvä!!! Jos saisit mieleesi mistä lafkasta oli kyse, niin olen ikuisesti kiitollinen :D

Pitää katsoa jos sattuisi se esite olemaan vielä duunissa jossain laatikossa. No promises though :)

Koita vielä Googlettaa asiasta, luulisin että se löytyy kyllä.

No oon kyllä googletellu jo pidempäänkin, mutta ei kyllä tuollaista ole tullut vastaan :( Tai sitten olen yhtä sokea, kuin monesti tuntuukin.

Jos saat päähäs, laita ihmeessä vastausta :) Jään odottelemaan mielenkiinnolla.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom