Raksahommien ohella treenaus

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mitä ite oon muutamalla eri työnantajalla ollut niin aina on ollut päivän aikana 2x15min kahvitaukoa(09.00 ja 14.30) ja 30min ruokatauko (11.00), duuniaika 7-15,30 eli 8h. Missä vitussa on jotain 12h ja pitempiä päiviä?

Mitä ite oon muutamalla eri työnantajalla ollut niin aina on ollut päivän aikana 2x15min kahvitaukoa(09.00 ja 14.30) ja 30min ruokatauko (11.00), duuniaika 7-15,30 eli 8h. Missä vitussa on jotain 12h ja pitempiä päiviä?

Raksalla kaveri tekee ainakin vapaaehtoisesti koska tekevät perjantain sisään :) Itsekin eri hommissa tein näin kun oli mahdollisuus, varsinkin iltavuorossa mielummin 4x10h kun 5x8h.

Joo hyvin sopivat yhteen raksa ja sali. Itse voin yli 10vuoden kokemuksella sanoa, että kannattaa vain sovittaa reenejä duunin mukaan. Eli varoa ettei kuormita lihaksia liikaa. Esim alaselkä ja olkapäät joutuvat usein aika koville töissä (kantamista,nostelua). Itse joudun toisinaan aloittamaan aamun sillä, että kannan 500-1000kiloa tasoitteita paikasta A paikkaan B ja sitten sekotellaan niistä kurat ja sen jälkeen vedetään ne pitkin seiniä, niin tulee vielä päivän aikana mentyä kyykkyyn ylös joku 200 kertaa. Siitä sit viel kyykky treeni päälle, ni kyllä tuntuu että tuli jotain tehtyä. Tollasen päivän jälkeen pidän aina lepo päivän. pikku jumppailua ja venyttelyä. Itse en alaselkää reenaa ollenkaan, vain jumppaa ja venyttelyä, joutuu töissä niin koville. Ongelmiakin on tullut, olkapää tulehtunut (nyt kunnossa), iskias vaivaa (nyt kunnossa) ja välilevyn pullistuma (nyt kunnossa). Et käytännön kautta pitänyt opetella. Se hyöty tost ruumiillisest työstä on, et kun töistä menee salille niin lämmöt on kohillaan.
Ruokailusta sen verran, et tulee monesti syötyyn pariki lämmintä ruokaa päiväs (11.00 ja 13.30) ja muistaa juoda säännöllisesti koko päivän ajan. Varsinki viimesen kahden tunnin ajan ja varsinkin kesäisin.:)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom