Rajavartiolaitos Immola

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja raggi
  • Aloitettu Aloitettu
Oulusta,lähen sunnuntaina junalla siinä klo:23.52 ja olen imatralla vähän ennen klo:10.00 maanantai aamuna.Mistä päin ite oot tulossa?

Hyppään Seinäjoelta junaan klo. 07.38. Nopeaa tsekattuani en huomannut, että oltaisiin samaan junaan päästy.

lisäystä vähän..on sitte vielä nuorempi rajavartija, vanhempi rajavartija, ylirajavartija ja rajavartiomestari mutta noilla ei oo mitää väliä koska heitä teidä ei tarvitse tervehtiä samalla tavalla kun esim upseereita jos ulkona kävelee vastaan.

Muistelinkin jossain nähneeni, että normaalien arvomerkkien lisäksi on nuo neljä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kyllähän tuo tukka pitäis ajaa. Itse säästän sitä viimeisiin hetkiin asti. Oon nii kyrvän näkönen kaljuna :D.

Ite ajelin letin jo silloin ku immolasta tuli kirje että on kurssille valittu,sen jälkeen oon höylänny joka päivä;) kalju on kaunis:D

Meikä tulee Tampereelta Riihimäen ja Lahden kautta. Viimenen pätkä IC 3:lla. Perillä klo 12.55 eli 13.55 VR:n nykyisellä tehokkuudella

Mietinkin tässä, että ehkä me tunnistettaisiin toisemme kaljusta päästä, mutta tulin sitten miettineeksi, että onhan niitä varmaankin pari tuhatta muutakin varusmiespalveluksen alottavaa, joilla on kalju pää :rolleyes:

Muoki lämmittää toi lenkkeily enemmän ku sauvakävely. Mutt veikkaisin kyll kuitenki ett immolas säästetään sauvat hiihtoon ku kuitenki kaikill pitäis olla peruskunto kondikses

Kyllä te Immolassa juoksemaan pääsette. Puolustusvoimien säännöt kun eivät rajavartiolaitoksessa päde.
Hyvä,ite ainaki tykkään ihan helvetisti juoksemisesta.Ja nyt ku on hyvä juoksu kunto niin ei missään nimessä halua sen laskevan.Mites jätkillä muuten cooperin laita ja paljoko ootte viime aikoina juossu viikkoon kilometrejä?pistäkää tuloksia niin tietää vähän miten hyvä kuntosta porukkaa immolaan on tulos?meikällä cooper siinä 3500m päällä ja viikkoon oon juossu viime kuukausina sen 50-55km.

Coopperin juoksin viimeksi silloin marraskuussa, kun piti ne hakulaput lähettää. Nyt vedän viikkoon sellaset 40km. Viimeiset kaksi viikkoa menivät tosin ihan päin vittua, kun selkä oli niin uskomattoman kipeä. Mutta eikai tuo kunto nyt ihan kahdessa viikossa pääse laskemaan :rolleyes:

Älkää nyt saatana jätkät tosta murehtiko :D Teillä on kohta paljon muutakin murehdittavaa.

Viimeksi muokattu:
Älkää pojat hätäilkö, kyllä te pääsette ravaamaan siellä :D Kyllähän toi PV:n YlPalvo pätee Rajavartiolaitoksessaki, mutta meiän mukavat kouluttajat saivat anottua muutamia poikkeuksia siihen ;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom