- Ikä
- 35
Vitun hullut! Saatte sellasta kyytiä, et oksat helvettiin..
Eiköhän kaikki tiedosta sen jotka sinne hakee. ;)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vitun hullut! Saatte sellasta kyytiä, et oksat helvettiin..
Ite oon lähössä pyrkimään erikoisrajajääkäriks ja meinasin alotella reenailemisen tuolla navy seals 1:llä siirtyen sitten 2:seen.
Noni,onhan täällä sentää joku kuka hakee tonne Immolaan
Saa nähä onko testit yhtä rankat ku LJK:n. Epäilen tosin.
Minkälaista reeniä oot itte tehny?
Testit tosiaan näyttäis olevan lähes samanlaiset. Reppujuoksu esimerkiksi täysin sama. Oli Länsi-Savo lehdessä tänään juttua erikoisrajajääkäreistä. Eipä mitään uutta tietoa oikeastaan, paitsi koulutuksen sanottiin olevan rankkuudeltaan lähellä LJK:ta.Lähes täydellisesti samat fyysiset testit ku ljk:s.. Millähänä perusteella tyypit jakaantuu ljk:hon ja tonne, ku luultavasti samat tyypit pääsee jos pääsee kumpaankin?
Perseestä jos on joku yhdistetty testi näillä kahdella niin jos ryssii niin se on sitten kerrasta poikki. Jos olis erikseen niin sit vois yrittää vielä toisen kerran vaikka toises tippuis..
Mitenkäs kun tuonne nyt kerta tulee nuo erikoisjääkäri hommat, niin jatkuuko siel vielä ihan perus rajajääkäri jutut?
Kiva sitten lähteä johonkin Vekaralle 2000 muun VÄSSYKÄN kanssa?!
Eiköhän molemmilla ole ihan omat testit, koska ei kaikki halua esim. hypätä laskuvarjolla. Mielläkin oli immolassa yks jamppa, joka kävi talvella Ljk:n testeissä ja pääsi, lähti sitten kesällä LJK:hon, kun me kotiuduttiin. Siinä tuli vain puolivuotta odottamista.
Jos kuitenkin tipahdat täpärästi LJK:sta, niin luulen että immolasta voisi kysyä paikkaa LJK:n testien tuloksella, jos ne on hyvät ja olet esim, ensimmäinen pudonnut. Toisinpäin ei ainakaan onnistu. Luulen että molempiin paikkoihin kuitenkin löytyy tarpeeksi halukkaita, niin se on valittava jompikumpi ja jos testit menee vituiks, niin ne menee vituiks. Kiva sitten lähteä johonkin Vekaralle 2000 muun VÄSSYKÄN kanssa?!
Jos haluatte, niin tehkää asiat tosissaan sen eteen, niin paikka on sinun, kumman sitten ikinä valitsetkaan. Onhan toi vähän yliarvostettu toi LJK, mut tää ErikRJ koulutus saattaa olla jotain haastavampaa, koska immola on ennen ollut kuin utti, mutta ilman laskuvarjoa..
Eiköhän molemmilla ole ihan omat testit, koska ei kaikki halua esim. hypätä laskuvarjolla. Mielläkin oli immolassa yks jamppa, joka kävi talvella Ljk:n testeissä ja pääsi, lähti sitten kesällä LJK:hon, kun me kotiuduttiin. Siinä tuli vain puolivuotta odottamista.
Jos kuitenkin tipahdat täpärästi LJK:sta, niin luulen että immolasta voisi kysyä paikkaa LJK:n testien tuloksella, jos ne on hyvät ja olet esim, ensimmäinen pudonnut. Toisinpäin ei ainakaan onnistu. Luulen että molempiin paikkoihin kuitenkin löytyy tarpeeksi halukkaita, niin se on valittava jompikumpi ja jos testit menee vituiks, niin ne menee vituiks. Kiva sitten lähteä johonkin Vekaralle 2000 muun VÄSSYKÄN kanssa?!
Jos haluatte, niin tehkää asiat tosissaan sen eteen, niin paikka on sinun, kumman sitten ikinä valitsetkaan. Onhan toi vähän yliarvostettu toi LJK, mut tää ErikRJ koulutus saattaa olla jotain haastavampaa, koska immola on ennen ollut kuin utti, mutta ilman laskuvarjoa..
Vedä nyt jo vittu päähäsi.