Raiskaus helsingin keskustassa

Status
Viestiketju on suljettu.
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tekijä on iältään noin 20-30-vuotias, 175-180 senttimetriä pitkä ulkomaalaismies.

Vitun yllättävää...

Onneksi noihin tuntomerkkeihin ei sovi kuin noin 2000 steissillä hengaavaa mokkakikkeliä..

Taas olisi yksi karvakäsi kuohinnan tarpeessa...

Ulkomaalaismies.. liekkö moccamuna vai joku muu. ja joo kyllä sillä mielestäni on merkitystä.

Eipä kyllä tule juuri mieleen, ketä inhoaisin enemmän kuin raiskaajia. Ainoastaan pedofiilit menee edelle. Valitettavasti moni niistä kusipäistä jää tuomitsematta, koska "näyttö on epäselvä" (WTF). Jos oman perheen/tuttujen kohdalle sattuisi tällainen tapaus, minä voisin kyllä henkilökohtaisesti selväntää näyttöä. Ihan sama, vaikka itsellekin tulisi tuomio, mutta joku lasten/naisten raiskaaja ei pääsisi ilman rangaistusta.

ihmettelin ite samaa että ompas ollut hiljaista sitten ku ketään ole tehnyt mitään

Mike sanoi:
Uskomatonta että noin voi tapahtua, luulisi että eukko olisi pitänyt semmoista mekkalaa, että edes joku olisi apuun tullut.
Joo, pistää miettimään.. :jahas: :rolleyes:

En yhtään puolustele tekijää, jos todellakin noin tapahtui. Itse en poistaisi mahdollisuutta, että nainen oli itse halukas tilanteessa tjtn, mutta alkoi jälkeenpäin vituttamaan ja teki ilmoituksen. Tämäkään ei olisi mitenkään uutta.
Lähinnä vain ihmetyttää tuo paikka ja jos muija olisi kiljunut suoraa huutoa, niin eiköhän siellä muitakin lähistöllä tuohon aikaan vielä liikkunut.

Vittumainen tapaus.

Todennäköisesti uhri on mennyt shokkiin, eikä ole osannut huutaa apua. Näin käy ilmeisesti valitettavan usein.

Silti, jonkinlainen itsesuojeluvaistokaan ei olisi pahitteeksi. Täytyisi vähän katsoa kenen kanssa alkaa keskellä yötä pimeässä jutustella, varsinkin kun ihmisiä paikalla ei juurikaan ole. Älkää silti käsittäkö väärin, en syyllistä uhria, raiskaaja sen väärän teon on tehnyt.

Ja kyllä rautatientorilla sen patsaan nurkilla aika rauhallista tuntuu arkiyönä olevan, ei siellä juurikaan ketään liiku.

Narukäsi sanoi:
Pitää vissiin olla varovainen jos ens viikonloppuna lähtee ulos.

Meinaatko, että raiskaajat ovat siirtymässä kaltaisiisi salskeisiin suomalaismiehiin??

Helvetti, kyllä huomaa että kesä tulee :curs:
Siis voi saatana. Vituttaa tommonen niin paljon että tekis mieli kysyä siltä naiseltakin mitä se oikein meinasi?

Mike sanoi:
Uskomatonta että noin voi tapahtua, luulisi että eukko olisi pitänyt semmoista mekkalaa, että edes joku olisi apuun tullut. Tosin kun tuommoisen raiskaajan paikanpäällä pieksee, niin saa pian itse syytteen.

Ei välttämättä... Jos itse odottelisin yöbussia Rautatientorilla ja kuulisin aamuyöhön sopivaa "kännisten metelöintiä", niin en todellakaan menisi tsekkaamaan, onko kaikki ok. Tuskin olen ainoa, joka näin ajattelee... Todennäköisesti vielä kävelisin syrjemmälle, etten itse saisi epämiellyttäviä kännisiä tms. pelottavia seuralaisia.

Mun mielestä kaikki turhat asematunnelin neekerihengailijat pitäisi ajaa ulos, kuten juopoille ja puluillekin tehdään. Menisivät töihin tai kouluun opiskelemaan suomen kieltä sen sijaan, että päivät pitkät istuskelevat huutelemassa naisten perään. :curs:

Itse olin kerran menossa duuniin jakkupuku päällä, olin tulossa metrosta ja astumassa ulos asematunnelista Finskin toimiston puoleisista ovista. Samaan aikaan ovesta ryntäsi sisään neljä isokokoista somalia, joista kaksi tyrkkäsivät mut tuulikaapin seinää vasten ja yhden käsi käväisi hameen alla. Siinä tilanteessa kyllä säikähdin, järkytyin ja nolostuin niin paljon, etten saanut sanaa suustani. Tilanne kesti n. 3 sekuntia ja kun havahduin tapahtuneesta ja näin miesten jo kävelevän kaukana aamuruuhkan ihmisvilinässä, niin en kyllä olisi kehdannut/uskaltanut enää perään huutaa vartioiden apua tms., että olisin voinut tehdä tapahtuneesta jonkinlaisen valituksen. Ja joo joo, omaa tyhmyyttä, mutta oman kokemukseni jälkeen voin ymmärtää hyvin, jos tollaisessa tilanteessa ei yksinkertaisesti osaa toimia mitenkään. :curs: :curs: :curs:

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom