Raision Nalle vaniljariisi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

Mike

ATG
Pakkotoisto.com
Kaupunki
Helsinki
Maistakaa nyt hyvät ihmiset ko. tuotetta. Aivan törkeen hyvää. Menee ilman hilloakin vähän liiankin heittämällä. Hillon kanssa onkin sitten ylivoimaista herkkua.
Valetta pakkauksessa on se, että siitä saa mukamas 3-4 annosta, no way, en jaa sitä kenenkään kanssa.

100g sisältää

Prot. 3g
Hiil. 18g(10g sokeria)
Rasv. 2g
Laktoosia 2,9g

:kuola:

vaniljariisi.gif

http://www.raisio.net/nalle/valipalat.html

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Maistettu on, ja on muuten hyvää. Kyl se vähän hilloa vaatii. Oon odotellu jos tästä tulis manna-versio. Vertaa riisi- ja mannafrutin ero.:D

Hyvää on :) Ja tulee edullisemmaksi kuin riisifrutit ja muut. Ja saa rahkankin maistumaan syötävälle, jos on rahkakiintiö päässyt täyttymään jälleen kerran...
Eli purkki rahkaa ja parhaaksi katsoma määrä nallukkaa sekaan.. NAM!

Byää!!! Tahtoo... Tää Hämeenlinna on niin paska paikka ettei oo mun silmiin tota osunu vaikka oon koittanu ettiä. Ei kellään oli mitään vinkkiä?

Originally posted by Powerhousu
Byää!!! Tahtoo... Tää Hämeenlinna on niin paska paikka ettei oo mun silmiin tota osunu vaikka oon koittanu ettiä. Ei kellään oli mitään vinkkiä?

Vaikka Hämeenlinna paska paikka onkin niin Prismassa ja Citymarketissa (Tiiriössä siis) ainakin löytyy.

Originally posted by reiz
Vaikka Hämeenlinna paska paikka onkin niin Prismassa ja Citymarketissa (Tiiriössä siis) ainakin löytyy.

Niinpä niin. Just siellä missä harvemmin käyn. Asun ihan toisella puolella kaupunkia.

tavallinen kaurapuuro on parempaa:worship:

mutta kyllä tuo vanilja puuro mössö voittaa kaurapuuron jos lisää mustikoita YAM!:thumbs:

kyllä sitä saa olla onnellinen kun isä tai äiti ovat tehneet joka koulupäivä aamupuuron...ei tarvitse mitään muuta kuin pienen voisilmän (sanan varsinaisessa merkityksessä:thumbs: )

harvoin on ollut muroihin tai muuhun tyytyminen.

Täyttääkö tuollainen 200g satsi puuroa? Käykö dietille hyvin?

Originally posted by mik99
onko tuo minkähintaista?

1.5 euroo oli 500g paketti marketissa.

Ekaa kertaa tuli just maistettua (koko paketti kerralla) olo on :urjo: , mutta oli se sen arvosta.

Originally posted by Ari
1.5 euroo oli 500g paketti marketissa.

Ekaa kertaa tuli just maistettua (koko paketti kerralla) olo on :urjo: , mutta oli se sen arvosta.

joo eipä oo hirviän kallista..voishan tuota ainakin kokeilla..miltähän mahtaa maistua jos sekaan sotkee protsku jauhoja..

Kai teillä tulee :urjo: olo kun paketti on tarkotettu koko perheelle :D

"Nalle Vaniljariisi on vaniljanmakuinen heti valmis riisivälipala koko perheelle. Pakkauksesta saa n. 3-4 annosta"

Suositut

Back
Ylös Bottom