- Liittynyt
- 18.6.2011
- Viestejä
- 360
PC/XBONE/PS4
Julkaisu 1.12
Tiimipohjainen taktinen räiskintä.
Pelin pääpointti on loistava moninpeli. PvP sekä aivan JÄRKYTTÄVÄN KOVA CO-OP. 1-5 pelaajaa coopissa, 11 eri mappia, useita eri sisäänkäyntejä ja todella paljon eri taktiikoita. Panttivankien pelastamista, pommien purkamista tai perus "tapa kaikki viholliset".
Pelistä tekee poikkeavan todella käsittämättömän laaja ympäristön tuhoutuminen. Jokaisen ohuemman seinän voi räjäyttää, ampua tai hakata lekalla/aseella paskaksi. Ja tätä seinää on käytännössä 85% rakennusten sisällöstä. On mielettömän siistiä katsella tehtävän aikana hajonnutta rakennusta, miten kaiteet, seinät, katot, kaikki on osittain paskana, ja luodinreikiä on KAIKKIALLA. Luodit läpäisevät ohuet seinät ja huonekalut, ja näitä reikiä näkyy PALJON.
"Terrorist hunt"- pelimuodossa vihollisilla on yhtenä todella hauskana vihollistyyppinä "itsemurhapommittaja". Isossa armorissa oleva kaveri joka ampuu ja toimii normaalisti, mutta lähitaistelussa juoksee päin ja räjäyttää itsensä. Vaikka tuntuu hieman "epäreilulta" viholliselta välillä, on tämä saatanan hauska lisä. Mikään ei ole nautinnollisempaa kuin kuulla kaverin huuto mikissä pommittajasta, vilkaista pelissä tämän suuntaan ja huomata kun kokonainen seinä räjähtää paskaksi ja kaverin ruumis siitä läpi :D
Tai kun 3 pelaajaa on menossa hiipien alakerran parkkihallista sisään, lyödään ensimmäinen ovi sisään ja "kappas", pommittaja suoraan edessä ja räjäyttää puolet viiden hengen tiimistä ilmaan heti tehtävän alkuhetkillä. Tämä pakottaa pelaajat toimimaan oikeasti rauhallisesti, eikä vain juoksemaan tehtävien läpi.
(poistin parit giffit jossa itsemurhapommittajat tappavat tiimiläisiä, oli liian isot giffit)
On hauskaa että viholliset myös hyödyntävät tätä seinien läpi ampumista. Jos itse ammut jonkun seinän läpi sattumalta, vihollinen siellä saattaa avata tulen ja räiskii täysin satunnaisesti luotia sinun suuntaan.
Tästä tulee välillä helvetin hienoja tilanteita kun muutama vihollinen poraa kunnolla jostain toisesta huoneesta luotia omien suuntaan, ja parin kaverin kanssa itse räiskitään takaisin. Molemmat osapuolet jonkun kiinteämmän suojan takana ja räiskii toisen suuntaan, samalla välissä olevat seinät romahtelevat paskaksi.
Tekoäly betassa välillä bugaa huolella, mutta pääosin maukasta seurattavaa. Ampuu sarjan pelaajan suuntaan, menee heti suojaan lataamaan jos pelaaja ampuu takaisin, kiertävät jatkuvasti kylkeen/selkään, ovat yleisesti todella aggressiivisia. Jos olet umpikujassa jossain huoneessa, viholliset piirittävät sinut ja tulevat ikkunoista/ovista/seinistä läpi, aivan joka suunnasta.
Tälle naureskeltu usein että eikö tilanteen pitäisi olla niin, että me piiritämme ja räjäytämme itsemme sisään. Nyt usein tilanne on toisinpäin, jos eteneminen ei ole hallittua ja pysytään samassa huoneessa liian kauan.
Pelistä oli/on avoin beta menossa, päättyy tänään. Olivat palautteesta parantanut avoimesta alphasta tähän jo paljon, ja uskon että betan viimeiset virheet/puutteet fiksataan hyvin julkaisuun.
Vaikeustaso määrittelee myös miten eteneminen sujuu, normalilla voi suht hyvin juoksennella ja soolona edetä, kun realistic- tasolla vaaditaan oikeasti tiimityötä.
Video jossa vihollinen alkaa poraamaan rynkyllä reinän läpi minun suuntaan:
View: https://www.youtube.com/watch?v=ahis8oR9PLE
Tehtävän alusta, lähes loppuun. Helpoin vaikeustaso jonka takia jengi vain räiskii, näkyy tosin hyvin tämä tuho jota saadaan aikaan:
View: https://www.youtube.com/watch?v=vi9zKqPmKeU
Viimeksi muokattu: