MULTI Rainbow Six: Siege

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
Huomannut eilen ekaa kertaa pelatessa että monet puolustajat tekee sen virheen et puolustaa sitä yhtä huonetta vaan. Olisi paljon parempi hajauttaa tiimi 2+3 tai vaikka 2+2+1 ryhmiksi vähän kauemmaksi. Näin hyökkääjät ei pystyisi niin helposti hallitsemaan sitä hyökkäystä.
 
Huomannut eilen ekaa kertaa pelatessa että monet puolustajat tekee sen virheen et puolustaa sitä yhtä huonetta vaan. Olisi paljon parempi hajauttaa tiimi 2+3 tai vaikka 2+2+1 ryhmiksi vähän kauemmaksi. Näin hyökkääjät ei pystyisi niin helposti hallitsemaan sitä hyökkäystä.
En ole vielä peliä pelannut, tai ostanut, mutta katsonut paljon isompien FPS YouTubettajien videoita pelistä. Näissä siis noilla on aina 4 samaa tyyppiä, eli yksi random. Vissin joskus on ihan viisikin. Tuollaista jakamista ne ainaa tekee, onhan sama homma pitkälti cessin puolella myös. Tai no... jokaisessa objectiven sisältävässä FPS:ssä se noin tahtoo mennä pääpiirteittän..... harvemmin järkevää kaikkien sumputtaa, ellei ole multiple objectivee ja yksi jäljellä, tosin sillon vain jakaudutaan pienemmällä alueella.

Kai tuossa randomien kanssa tuota samaan paikkaan menemistä tapahtuu, jos vaikkapa joku paikka on mukavampi ja kaikki haluaa siinä kykkiä, tai sitten vaihtoehtoisesti uskotaan niin kovasti omaan sooloiluun... joka tietty failaa aika rankasti jos pelissä tipahtaa laakista oikealla osumalla.

Mikähän tän pointti, lopulta tuohan on kuitenkin se paras tapa. Jotkut ei vain (halua) taju(t)a. :D
 
Elikkä tälläset kaverittomat paskiaiset jotka pelaa random seka porukois on vaan tykin ruokaa vaikka omais minkälaiset skillsit? Olin hieman kiinnostunut tästä, en enää.

Ei. Kaveriton paskiainen joka omaa hullut skillit voi voittaa 1vs5. Kaveriton paskiainen jolta löytyy mikki ja kykyä yhteistyöhön voi pelata randomien kanssa oikein hyviä matseja. Monet pelaajat kuitenkin pelaavat yhteen vaikka eivät mikään premade ole. Eroa on myös paljon sillä pelataanko Ranked vai Casual.

Ihan hyvin tätä on pystynyt pelaamaan random porukoillakin kunhan kaikilla on mielessä mistä tässä pelissä on kyse. Tarkoitushan on yhteistyön kautta saada vastapuoli kukistettua tai tavoite saavutettua. Tosin jos porukkaan sattuu ainoastaan sooloilevia ramboja, ei kovin kauaa hengissä pysy. Ainakin itselle on melkein kaikkiin peleihin sattunut hyvää porukkaa ja on vedetty yhteistyöllä voittoja vaikka ei tuttuja ollakkaan. Ainahan CoOp peleissä tietysti tuttu porukka auttaa asiaa, mutta näinhän se on muissakin peleissä.

Kyllä ne sooloilevat rambotkin voi hoitaa homman kotiin. Hankalammaksi toki muuttuu korkeammilla leveleillä ja jos vastassa on premadeja. Suurin ongelma pelissä ei ole yhteen pelaavat pelaajat vaan Ubisoftin paskaakin paskempi matchmaking ja lobby kaikkine bugeineen.

Huomannut eilen ekaa kertaa pelatessa että monet puolustajat tekee sen virheen et puolustaa sitä yhtä huonetta vaan. Olisi paljon parempi hajauttaa tiimi 2+3 tai vaikka 2+2+1 ryhmiksi vähän kauemmaksi. Näin hyökkääjät ei pystyisi niin helposti hallitsemaan sitä hyökkäystä.

Kaikki saman pommin ympärille odottelemaan Fuzen lahjoja :rolleyes: Parhaimmillaan tappanut 4 yhdellä Clusterille. Hajauttaminen on pelin henki vähänkään enemmän pelanneiden keskuudessa. Silloin myös pidetään enemmän huolta classien balanssista ja siitä miten mappia linnoitetaan. Aloittelijat lyö fortificationit mihin sattuu ja unohtaa käyttää laitteitaan. Yleistä on myös ettei kukaan katso kameraa vaikka istutaan perseet homeessa jonkun kaapin takana kulmassa.

En ole vielä peliä pelannut, tai ostanut, mutta katsonut paljon isompien FPS YouTubettajien videoita pelistä. Näissä siis noilla on aina 4 samaa tyyppiä, eli yksi random. Vissin joskus on ihan viisikin. Tuollaista jakamista ne ainaa tekee, onhan sama homma pitkälti cessin puolella myös. Tai no... jokaisessa objectiven sisältävässä FPS:ssä se noin tahtoo mennä pääpiirteittän..... harvemmin järkevää kaikkien sumputtaa, ellei ole multiple objectivee ja yksi jäljellä, tosin sillon vain jakaudutaan pienemmällä alueella.

Kai tuossa randomien kanssa tuota samaan paikkaan menemistä tapahtuu, jos vaikkapa joku paikka on mukavampi ja kaikki haluaa siinä kykkiä, tai sitten vaihtoehtoisesti uskotaan niin kovasti omaan sooloiluun... joka tietty failaa aika rankasti jos pelissä tipahtaa laakista oikealla osumalla.

Mikähän tän pointti, lopulta tuohan on kuitenkin se paras tapa. Jotkut ei vain (halua) taju(t)a. :D

Suurin osa pelaajista on taidoiltaan korkeintaan keskivertoja ja pelaavat huvikseen silloin tällöin. Ei ne edes mieti mitään taktiikoita tai miten mikäkin mappi ja vaihtoehtoiset locationit toimii. Saati mitä classeja kannattaa valita missionin, mapin ja muun tiimin mukana. Fuze laittamassa Clustereita sisään kun objectivena on hostage... GG.
 
Miten työ jaksatte hakata jollain konsolilla fps peliä? Pakko on jotain vikaa olla ihmisessä joka niin tekee!

PC'lle tuli hommattua ja ihan mielenkiintoinen vaikuttas olevan, harmi vain kun CS:GO on parempi niin tämä jää vähän pienelle huomiolle.
 
Työkseen kun tietokoneen kanssa säätää päivät ja osan öistä niin kotona en koske jos ei ole pakko. Työt tietokoneella, pelit konsolilla.
 
Miten työ jaksatte hakata jollain konsolilla fps peliä? Pakko on jotain vikaa olla ihmisessä joka niin tekee!

PC'lle tuli hommattua ja ihan mielenkiintoinen vaikuttas olevan, harmi vain kun CS:GO on parempi niin tämä jää vähän pienelle huomiolle.
Yllättävän hyvin jaksaa. Sitä ei uskoisi, itsekin kynäriä pc:llä vääntävänä, miten kovaa hyvät konsolipelaajat ampuu niillä tateillaan.
 
Työkseen kun tietokoneen kanssa säätää päivät ja osan öistä niin kotona en koske jos ei ole pakko. Työt tietokoneella, pelit konsolilla.

Työkseni minäkin tietokoneella säädän. Kotona säädän sitten vielä lisää koska se nyt vaan on paras vehje pelaamiseen. FPS, RTS, vuoropohjainen strategia ja MMO:t on kaikki aika vahvasti PC:lle tehtyjä. Kovemmat tehot takaavat myös sen, että kaikki näyttää paremmalta.

Oisko täällä PC:llä pelaavia Rankedista kiinnostuneita? Sitä on tylsä vetää randomien kanssa.
 

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Sopisihan toi DLC:n nimeen.
Hieno idea kartalle.
 
Pitäs päästä testaamaan tota PC:llä, sillä nyt kun on pelannut ps4:lla ja kattonut videoita kun porukka pelaa pc:llä, niin tuntuu että tossa pc versiossa on enemmän "aikaa" tähdätä. Pleikalla tuntuu että se osuma tulee aivan välittömästi kun joku osu vilahtaa.
 
Eiköhän konsoleilla ole tosiaan aim assist kuten normaalisti, varmasti juuri tuollaistakin vaikutusta.
 
Jouluksi hankin pelin kotiin, mutta vasta nyt alkanut vähän enemmän pelailemaan. Todella hyvä FPS-peli niin PvPnä kuin PvEnäkin. Edellisestä PvP-FPS pelikerrasta konsolilla on kyllä sen verran aikaa, et vähän turhan kovasti tulee osumaa moninpelissä otettua. Toivottavasti parin viikon päästä osaa ampua takaisinkin kunnolla :D
 
Pitäs päästä testaamaan tota PC:llä, sillä nyt kun on pelannut ps4:lla ja kattonut videoita kun porukka pelaa pc:llä, niin tuntuu että tossa pc versiossa on enemmän "aikaa" tähdätä. Pleikalla tuntuu että se osuma tulee aivan välittömästi kun joku osu vilahtaa.

Eiköhän konsoleilla ole tosiaan aim assist kuten normaalisti, varmasti juuri tuollaistakin vaikutusta.
RB6S:ssä target/aim-assist on konsoleilla toiminnassa (mikäli asetus siis valittuna) ainoastaan PVE:ssä Terrorist huntissa (normal ja hard tasolla). PVP:ssä tai realistic PVE:ssä ei ole käytössä, vaikka asetus päällä olisikin - ja hyvä niin!
 
Viimeksi muokattu:
Uudet kanadan operaattorit on nyt saatavilla kaikille "ilmaiseksi".... 25 000 renown pointsia per hahmo :D Hetki sitten tuli tuhlattua kaikki omat pojot unlockaamalla loput operaattorit trophyn takia kun tottakai oletuksena oli se, että 1000-2000 pointsia nämä uudetkin kustantaa. FFFFUUUUUUuuuuuuuuck me!
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom