rainbow oliiviöljy <-- onko asiallista

eli ostin tällästä öljyä ja aattelin kysästä että onko ihan asiallista tavaraa, kun en noista seachilla löytyneistä oikein saanu selkoa.. oli tummaa ja vaaleeta niin otin sen vaaleemman öljyn. :david: vai onko se melkein sama mitä ottaa kunhan edes jotain?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Se tumma olis ollut kylmäpuristettua, joka ilmeisesti useiden öljyketjujen jälkeen on ilmeisesti jonkin verran parempi. Joidenkin mielestä maistuu tosin värkiltä, itse olen ihan vapaaehtoisesti kylläkin juonut.

Ei noissa eri valmistajien rypsiöljyissä tod. näk. kauheita eroja ole, en tosin ole tehnyt tarpeeksi suurta otosta. Et sinä tuollakaan öljyllä metsään mene.

SniffDaddy sanoi:
Se tumma olis ollut kylmäpuristettua, joka ilmeisesti useiden öljyketjujen jälkeen on ilmeisesti jonkin verran parempi.

Muistelisin juuri päinvastaista, että eroa kylmä- ja kuumapuristetun välillä ei juuri ollut kuin maussa? Correct me if I'm wrong. Strike taisi laittaa asiasta silloin kyselyä?

Otzi sanoi:
Muistelisin juuri päinvastaista, että eroa kylmä- ja kuumapuristetun välillä ei juuri ollut kuin maussa? Correct me if I'm wrong. Strike taisi laittaa asiasta silloin kyselyä?

Joo tais ne aika 50/50 mennä mielipiteet, jotenkin jäi vaan itelle kuva, että kylmäpuristettu ois ollu hiukan suositumpi, valalle tästä en tosin lähde. Ilmeisesti joku "alan mies" onnistui ainakin meikäläisen vakuuttamaan. Kuten tuossa jo mainitsinkin, eipä tuo "tavallinen" rypsäri hassumpaa ole, on sitä itekin tullut reviteltyä, jotenkin vaan tykkään tosta kylmäpuristetun mausta.

ok, kiitos vastauksista :D
ihan ok makuista tuo ainakin oli, tai ei oikeastaan maistu miltään.. luulin että se maistuu kauheelle mutta oli positiivinen ylläri.. kunhan en ota sitä liikaa :kuola:

Se kylmäpuristetun ja kylmäpuristamattoman ero koski rypsiöljyä eikä oliiviöljyä jos en aivan väärin muista.

tämä voi olla tyhmä kysymys... mutta kysyn kuitenkin ;) .. eli mitä sitte se taas meinaa kun porukat lisäilee iltaproteiineihinsa tätä "öljyä", eli vissin ihan rypsiöljyä tai onko se sitte jotain olivii tai jotain.. mutta sanokaa viisaammat :hyper: mikä taika hommassa piilee tai laitetaanko semmosta edes joukkoon... ;)

Itula sanoi:
tämä voi olla tyhmä kysymys... mutta kysyn kuitenkin ;) .. eli mitä sitte se taas meinaa kun porukat lisäilee iltaproteiineihinsa tätä "öljyä", eli vissin ihan rypsiöljyä tai onko se sitte jotain olivii tai jotain.. mutta sanokaa viisaammat :hyper: mikä taika hommassa piilee tai laitetaanko semmosta edes joukkoon... ;)

Vaikka se että hidastaa ravinteiden imeytymistä.

ljm sanoi:
Se kylmäpuristetun ja kylmäpuristamattoman ero koski rypsiöljyä eikä oliiviöljyä jos en aivan väärin muista.

Ihan oikein muistat. Mun mielestä siinä yhteydessä ei puhuttu oliiviöljystä mitään.

ljm sanoi:
Jaa, katos olikin puhe oliiviöljystä eikä rypsäristä... Ois pitäny lukea huolella. No en tuosta oliiviöljystä niin tiedä, kun en sitä itse käytä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom