Kalju sanoi:Se on jännä että nämä jotka jaksaa jauhaa että liian lyhyet rangaistukset, istui vaan 8 vuotta jne.. eivät itse tiedä koko alasta mitään. En tunne ketään sellaista joka itse kopissa istuneena sanoisi rangaistuksia liian lyhyiksi. Jokainen päivä jonka istut on rajua hommaa. 8 vuotta on tosi pitkä kakku. Suurimmalle osalle täällä uhoavista olisi viikko tai pari liian pitkä ja raskas istua tutkinnassa.
Mikähän pointti tossa sun kirjotuksessa nyt oli ?
Pitäiskö näitä istuneita alkaa kumartamaan että ovat kovia jätkiä , jaksavat istua paaaljon kauemmin ku normaalit ihmiset linnassa ..? Kuka helvetti nyt edes sanoo 8 vuotta istuneena omasta tuomiostaan että oli aivan liian lyhyt?
tai sit multa meni tuo sun pointti hieman ohi ..?
Oikeusjärjestelmä on mikä on niin ainut vaihtoehto tuntuu suomessa olevan tuomioiden pidentäminen , mitä sitten vaikka olis sama paska sieltä päästyäänkin mut ku vaihtoehtoja ei näytä olevan niin pidetään ne siellä sit mahdollisimma kauan eikä mitään helvetin armopaloja anneta jollain ihme pykälillä oikeesti vaarallisille kavereille.
Jokainen sinne on omien tekojen takia joutunut joten kärsiköön siellä.
Henkilökohtaisesti en kovinkaan suurta painoa laittais tuolle "suomen vaarallisin mikälie" , kaveri joka kertoo omille torpedoilleen kuka tapetaan ja keneltä katkastaan käsi .. maineella ratsastamista sanon minä :jahas: Jokainen kai osaa isojen "bodyguardien" takaa huudella alaisille käskyjä jne. Ihme vaan miten se on mokannu jotain et on ite istumaan joutunut.