Rahoitusyhtiön autosta eroon pääseminen ilman vaihtoa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tombba
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kaupunki
Joensuu
Hei!

Elämäntilanne muuttui tässä hieman taloudellisesti ja nyt olisi edessä se hetki, että autosta pitäisi päästä eroon.
Autohan on rahoitusyhtiön, kuten otsikosta ilmi käy.

Kertokaas autokauppaviisaat, miten tuosta helpoiten pääsee eroon?
Itsellä jotenkin semmoinen kuva, ettei ihmiset ole kovin hevillä ostamassa toiselta rahoitusyhtiön autoa?
Myöskään halvempaan vaihtamista pyrin välttämään ja tarkoitus olla autotta tovi.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Hei!

Elämäntilanne muuttui tässä hieman taloudellisesti ja nyt olisi edessä se hetki, että autosta pitäisi päästä eroon.
Autohan on rahoitusyhtiön, kuten otsikosta ilmi käy.

Kertokaas autokauppaviisaat, miten tuosta helpoiten pääsee eroon?
Itsellä jotenkin semmoinen kuva, ettei ihmiset ole kovin hevillä ostamassa toiselta rahoitusyhtiön autoa?
Myöskään halvempaan vaihtamista pyrin välttämään ja tarkoitus olla autotta tovi.

Ota (pankki)laina, osta auto rahoitusyhtiöltä ja myy se yksityismarkkinoilla. Sen jälkeen maksat pankkilainan pois.

Ota (pankki)laina, osta auto rahoitusyhtiöltä ja myy se yksityismarkkinoilla. Sen jälkeen maksat pankkilainan pois.

Ei ihmiset kovin hevillä osta yksityishenkilöltä autoa vaikka se ois omakin,ainaskaan kalliimpaa peliä.Eikös lainanottokin maksa,itse kyselisin tarjousta useammalta autoliikkeeltä,myisin suurimman tarjouksen tehneelle.

Zone-sarja -42%
Riippuu kai pirssi hinnasta. Joku 3 tonnin rassi niin ei varmaan kannata kikkailla lainoilla mut kallis auto jos on kyseessä ni ei se pari hunttia maailmaa kaada.

Riippuu kai pirssi hinnasta. Joku 3 tonnin rassi niin ei varmaan kannata kikkailla lainoilla mut kallis auto jos on kyseessä ni ei se pari hunttia maailmaa kaada.

Sehän noissa onkin "ongelma",Jos on kalliimpi auto niin ihmiset haluaa takuuta jonka autoliikkeistä saa,saattaa noihin uudempiinkin tulla yllättäviä vikoja.No meni spekuloinniksi kun ei tiedä asiasta enenpää.Joka tapauksessa menettää rahaa!

Tuo pankkilainaidea kävi muuten mielessä, mutta työttömälle sitä ei kauheasti heru, etenkään tähän maailman aikaan, kun on lamaa ja vaikka mitä.

Tässä yhdeltä toiselta foorumilta lainaus:

Itse toimin ostajana viimeksi näin:

Yksityinen myi minulle auton, jossa oli osamaksua jäljellä.
Neuvottelin kauppahinnan myyjän kanssa ja selvitin jäljellä olevan rahoitusyhtiön pääoman (samalla soitolla pyysin heitä hommaamaan ilmoitusosan konttoriin, mikäli se ei jo ollut siellä).

Otin rahat mukaan (käteistä myyjälle ja pankkivekseli rahoitusyhtiön osuudelle, sentilleen), marssimme myyjän kanssa rahoitusyhtiöön, maksoin loppuvelan pois rahoitusyhtiöön ja myyjälle jäljelle jääneen osuuden, kirjoitimme kauppakirjat alle. Rahoitusyhtiö luovutti ilmoitusosalla auton minulle, soitin vakuutusyhtiöön, että pistävät liikennevakuutukset, kaskot yms. voimaan, vein myyjän kotiin ja ajoin itse uudella, maksetulla, omistuksessani olevalla ja vakuutetulla autolla kotiin.

Kauppakirjat tein itse, sen kummenmmin konstailematta. Auto oli minulla kolme vuotta ja möin sen sitten edelleen.

Eli myynti suoraankin onnistuu, mutta hieman on monimutkaisempaa vs. normi kauppa.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Ite myin omani syksyllä. Soitin rahoitusyhtiöltä tarkan velkamäärän. Ostaja maksoi rahoitusyhtiön tilille jäljellä olevan summan ja loput antoi minulle käteen.

Ei mitään ongelmia, eikä ostajakaan pitänyt tätä mitenkään outona kuviona..

Myyt vaan yksityiselle pois, autoliikkeet ei maksa yhtään mitään. Se on maailman huonoin idea mennä kauppaamaan autoa liikkeeseen.

Ite myin omani syksyllä. Soitin rahoitusyhtiöltä tarkan velkamäärän. Ostaja maksoi rahoitusyhtiön tilille jäljellä olevan summan ja loput antoi minulle käteen.

Ei mitään ongelmia, eikä ostajakaan pitänyt tätä mitenkään outona kuviona..

Noin tein minäkin. Ei ongelmia.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom