Rahkat loppu kaupoista.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Swat
  • Aloitettu Aloitettu
Olipas tänään taas harvinaisen vaikea päivä. Ajelin ensin lidliin ja tarkoitus ostaa lava milbonaa, mutta olipas ne sitten loppu. No eikun suunta toisaalle ja sama juttu..perkele. No siitä sitten cittariin, kyllä se ehrmanninkin kelpaa, tai sitten ei..oli meinaa loppu, samoin pirkka ja minähän en valiota osta kuin hätätauksessa. Hermot oli jo kireellä..no lähin sitten vielä koittamaan onnea toiseen cittariin. perkele sama juttu, mutta pirkkaa oli yksi purkki jäjellä. Nyt rupes hihat palaa ja ostin sitten muutaman valion pakon edessä. Bensaanki meni 10e, että meni siinäkin sitten ne hyödyt mitä olis lidlissä saanu..

Huomenna olis tarkotus yrittää uusiks, että onkos joku lähipäivinä käynä rahka ostoksilla lidlissä. Juu kyllä mä soittaa osaan, mutta kysynpä nyt näin ja samalla pieni varotuksen sananen muille.. :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Joo, ihan sama ollu ainakin täälläpäin kanssa. Lidlissä viimesien ~3 viikon ajan usein ollut kaikki rahkat loppu, ja pariin otteeseen olen haalinut viimeisen rahkalavan. Jos Lidlistä ei ole löytynyt, on seuraava osoite aina ollut lähellä oleva Alepa, josta nyt kanssa ollut moneen otteeseen kaikki Ehrmannin rahkat loppu, ja on ollut tyytyminen kalliimpaan ja kovempaan Valion rahkaan. :( Mikälie rahkavillitys menossa? Ennen ei ole siis koskaan ollut Lidlistä rahkat loppu. Nämä kokemukset siis Espoosta, Mankkaan ja Kilon alueen kaupoista.

Ihan sama juttu täällä, itse raportoin Turusta. Ihmetyttää itseäkin. Kyllähän sen ymmärtää jos joskus joku alan mies käy kippaamassa lavallisen kärryyn, mutta kun melkein aina on loppu. Tarkkailupaikkoina lähinnä Länsikeskuksen CM ja alueen Lidlit. Justiin edellispäivänä taas lähdin varta vasten Lidliin Milbonaa hakemaan, niin voi perhana, taas odotti vaan tyhjä kolo hyllyn välissä. No otin sitten raejuustoa senkin edestä... Ihme hommaa. :wall:

Alueen lidlit ollu tarkkailun alla. siis espoossa mankkaan ja rastaalan putiikit. ehrammia sentään on löytynyt tarvittaessa.

mikkelinkin lidlissä on ollu monesti rahkat loppu iltaisin ja sama homma on ollu raejuustolla vähän kyllä pännii kun lähtee ihan turhan takia... :wall:

Ehrmannit oli vähän aikaa loppu etiketin vaihdoksen takia. Nyt on entistä ehompi:)

Juu se tosiaan ärsyttää kun sitä rahkaa ei löydykään. Itse en syö mitään muuta kuin Valiota :)
Tässä jokunen aika sitten duunipaikan viereisestä Siwasta oli muutaman päivän kokonaan loppu ja myyjätäti vielä kehtas väittää että ne on Valiolta loppu... tuohon en oikein uskonut, mutta samoihin aikoihin löytyi Prismasta peräti 4 purkkia. Yleensä Prismasta kyllä aina saa ihan sellaiset läjät kuin vain haluaa kantaa.

Pari päivää sitten kontulan lidlistä oli rahkat loppu, oli kyllä eka kerta kun ne ovat loppuneet sieltä...

Lidlissä ei ole ikinä olleet rahkat loppu kun olen käynyt. Ja jos olisikin niin so what, sitten siirrytään tonnikalahyllyn luo :)

Nikos116 sanoi:
Pari päivää sitten kontulan lidlistä oli rahkat loppu, oli kyllä eka kerta kun ne ovat loppuneet sieltä...

Eeeiiihhh! Mihin tämä maailma on oikein menossa! Paistijauhelihaakaan ei kontulan lidlissä ole näkynyt varmaan vuoteen.

No maahanmuuttajat selvästi ymmärtää hyvän ruuan päälle. Ensin ne vei meidän naiset, sitte duunit ja nyt viedään jo safkatkin :jahas: ;)

Tuo on ilmeisesti joku "laaja epidemia"... samaa on nimittäin tullut kiroiltua täälläkin päin viimeiset pari viikkoa. Saa perkele kiertää useammassa kaupassa, että saa rahkaa. Itse olen viimeisen parin viikon aikana useampaan otteeseen ostanut viimeiset rahkat niin citymarketisa, prismasta kuin s-marketistakin :)

Tuttua on. Jyväskylässä on Seppälän Lidlistä ollut jatkuvasti loppu ja jos ei niin, sitten olen vienyt sen viimeisen levan. :evil:

Ja samoin Prismassa, jos ei Ehrmannit ole olleet loppu, niin sitten on saanut tyylii 4 purkkia, kun joku edellinen ei ole kehdannut ostaa kaikkia. Missähän mahtaa olla vika? Vai onko pakkislaiset ruvenneet kaikki vetään Milbonaa ja Ehrmannia?

Francine sanoi:
Mä luulen, että cittarit on laittanu Ehrmannit boikottiin. En oo löytäny niistä Ehrmannia pitkään aikaan :( .
Johtuiskohan siitä pakkiskampanjasta, kun kaikki itki homeisia Ehrmanneja ja käskivätten valittaa kaupalle. Meinasin jo silloin kuitata, että seuraus tulee olemaan se, että Ehrmannia ei enää kaupasta löydy...

Joku voisi tehdä tutkimuksen naistenlehtien kirjoituksista. Oliskohan joku menaiset kirjoittanut jutun, että rahkan syönti laihduttaa?

jeps samanlaista joensuussa ehrmannia ei ole löytynyt kohta kuukauteen, homma kuitenkin ratkesi kun kävin pyytämässä lähikauppaa tilaamaan triplana nykyiset annokset ja lupasin et kauppa käy. Tulee nyt vähän kalliimmaksi mut saanti on suht varmaa

D.Yates sanoi:
Joku voisi tehdä tutkimuksen naistenlehtien kirjoituksista. Oliskohan joku menaiset kirjoittanut jutun, että rahkan syönti laihduttaa?

Toi on muuten hyvä pointti! Joku ks. lehtiä lukeva vois vähän valaista. Toi meinaan selittäis rahkan loppumisen paljon paremmin kuin että kaikki pakkislaiset on siirtyny syömään pelkästään rahkaa.

On tälläviikolla tullu kierrettyä pasilan, kontulan ja herttoniemen Lidl:it läpi eikä ole ensimmäistäkään Milbonaa näkynyt.
Kysyin hertsikassa yhdeltä henkilökunnan tyypeistä ja sanoi että on se nyt ihme kun just tänään tuli kuorma. Kävi oikein varaston puolelta katsomassa ja tokas että ne on kaikki heti menneet.

Mitä witt...

Tuntuis vähän siltä että ei niitä rahkoja paljoa tule edes noihin Lidleihin jos on puolessa päivässä kaikki menny.

make77 sanoi:
On tälläviikolla tullu kierrettyä pasilan, kontulan ja herttoniemen Lidl:it läpi eikä ole ensimmäistäkään Milbonaa näkynyt.

Malmin Lidlstä löysin eilen yllättäen Milbonaa. Viime viikolla sieltäkin oli tosin loppu. Tuskin löytyy enää tänäänkään...

make77 sanoi:
Mitä witt...

Tuntuis vähän siltä että ei niitä rahkoja paljoa tule edes noihin Lidleihin jos on puolessa päivässä kaikki menny.

Meillä ei ainakaan tule tohon kun 5-6 lavaa kerralla kun kysyin. Sanoivat että varasto on pieni samoin kuin se kylmätila, että ei pysty ottamaan kerralla enempää. Pitää jutella sen myymälävastaavan kanssa, että tilaavat helvetti ees useemmin sitten.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom