Rahkan maustaminen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Fabien
  • Aloitettu Aloitettu
Jos jotenkin saan rahkan itteeni ängettyä, niin teen sen siten, että Rahkapurkin sisältö tehosekoittimeen ja sitten kaadan rahkapurkillisen verran maitoa perään, lisäksi laitan sinne banaanin, kanamunan (keittämättömän) ja pari ruokalusikallista kaakaota. Tässä muodossa se on heleppo juoda naamariin, ja välipalana on ihan suht täyttäväkin.

Viimeksi muokattu:
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
lidlin 500g rahkapurkki..vähemmän emäksisen makunen kun ehram?
Samaa mieltä, tosin anoo kaverikseen vähä juoksutetta syömistä helpottamaan

Maitosuklaata :D Itellä tapana laittaa loraus omista punaviinimarjoista tehtyä mehua, joka tosin sisältää sokeria jonkun verran. Fun lighti olis parempi, mutta noita mehupulloja on kylmiössä aikas paljon ja ne kannattais käyttää :)

Mulla on kaksi suosikkia:

ehrmann + pussi pakastemansikoita + ruisleseitä TAI ehrmann + Dronnigholmin luumumarmeladi + ruisleseitä.

Nami nami. :thumbs:

Ite olen ehrmannin kans käyttäny joko perus jogurttia tai jotain mansikkakeittoa. Jogurtti toimii parhaiten, jos ei tykkä itse rahkan mausta :)

Tulipa kokeiltua lidlin 500g rahkapurkki... en tiedä onko makuaisti mennyt vai onko oikeasti vähemmän emäksisen makunen kun ehram`?
Kenties hieman vähemmän emäksisen makusta tavaraa kyl on, mut ei sitä pysty pelkälteen syömää. Pari viikkoa sitten testasin yhen purkin ja se herkku jäiki sitte siihe yhtee purkkii :D Eihän sitä voi yksinkertaisesti saada alas, ku se on vähän ku vasta valettua betonia..

Ite dikkailen ilman muuta ehrmannista eniten. Maku loistava, ei kaipaa lisä härpäkkeitä vaan menee semmoisenaan välipalana. Oli muute mielenkiintoista eilen illalla syödä rahka ennen nukkumaan menoa. Olin unohtanu kaikki rahkat ulkojääkaappii, ja totta helvetissä ne kaikki oli umpijäässä :hyper: Meni sen rahkan syömisee vähä vajaa pari tuntia. :D

Lidlin maitorahka on mielestäni parempaa kuin Ehrmann (Milbona vai mikäs se merkki olikaan?) ja sitten Valion maitorahka on parasta.
Mutta hinnan takia syön Ehrmannia lähes aina.

Mitä kannattaa tunkea rahkan sekaan näin dieetillä ollessa. Sokeria ja pähkinärouhetta olen sekaan heittänyt, mutta niistä tulee kuitenkin kaloreita kun kolmesti päivässä vedän rahkaa. Pelkästään rahka on kyllä jotenkin niin emäksisen makuista, että ei sitä syödä pysty.

Mitä kannattaa tunkea rahkan sekaan näin dieetillä ollessa. Sokeria ja pähkinärouhetta olen sekaan heittänyt, mutta niistä tulee kuitenkin kaloreita kun kolmesti päivässä vedän rahkaa. Pelkästään rahka on kyllä jotenkin niin emäksisen makuista, että ei sitä syödä pysty.
Laita funlightiä.

^ No siis parastahan on Fun-Lightin kera vetää, saa hyvin maun peitettyä, ja vaihtoehtoja on monia.

Pakastemarjoja ostat ja heität niitä vielä sekaan, niin aijai. Ja on kevyttä!

juurikin "vetäytyy" rahkapurkki kera auringonkukansiemenet, pellavansiemenet, kurpitsansimenet ja kaiken kruunaa metsämarja funlight..nam!

Ehrmann menee alas ihan natuna ja maistuu jopa hyvälle. Aikoinaan tuli sotkettua funlighteja ym. siihen, mutta ei vaan jaksanut kauheeta säätöä vaivasen rahkapurkin takia. Kyllä siihen tottuu. Jännä homma en voi sietää muita "happamia" maitotuotteita esim. piimä tai viili :urjo:.

Tää mennee nyt reippaasti :offtopic:, mutta kuin pienen porukan tietoisuudessa maitorahka mahtaa olla - ulkomailla sitä ei nävy ei niin millää!! KUMMAA!! ..oon lähössä pian 3 kk espanjaan ja taitaa saada aimo kolauksen ei päivää ilman ehrmannia mieltymykseni:(. mitäköhän sitä korvikkeeksi keksis.:wtf:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom