Rahkan maustaminen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Fabien
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
itse laitan rahkaan persikan paljo sekä "sokerinkorviketta". siinä on 90% vähemmän kaloreita eikä mitään eroa huomaa sokeriin kun käyttää sitä tollasessa:)

Oon kokeillu laittaa kans ananaspaloja, mut hitto ku se maistuu vieläkin niin happamalta. ja kun lisään sokeria (en ole dieetillä) niin alkaa tulee jo niin makeeta sitten että pistää pudistamaan päätä joka lusikallisen jälkeen. mikä neuvoks?

Pitää lisätä tämmönen, mitä monikaan ei ole tajunnut kokeilla mutta on omasta mielestä ainakin todella hyvää, eli: luumuhilloa(ihan sitä mitä torttuihinkin jouluisin laitetaan) reilu ruokalusikallinen ja rahkapurkki. Varsinkin niille jotka ovat joskus tavallista luumurahkaa jossain maistaneet ja tykänneet. ei maksa tuommoinen purkki paljoa ja siitä riittää moneksi kerraksi :)

Luit koko tämän viestiketjun etkä keksinyt mitään mitä kokeilla? Hei nyt vähän sitä oma-aloitteisuutta!

no kaikkien kans maistuu niin happamalta :D kai laitan sitte vähä lisää kaikemoista toonaa sinne, mutta ku sitte iskee se että ei enää jaksa syödä kun alkaa olla rahkamössöä litran verran :D :david:

Purkki ananasta sinne tulee kipattua. Ja ei se miltään happamalta maistu kun ottaa joka lusikallisella yhden ananaspalan kanssa.:urjo:

Foubaltahan (korrekt?) se tuli, eli ehri ja ananasta. Valion kuraa ei sitten saakaan enää maustettua millään, minkä todistin nyt vasta...

Kantsii kokeilla purkkiananaksen sijasta ihan oikeaa ananasta. Onhan siinä minuutin verran enemmän hommaa kun pistää paloiksi ja näyttää sauvasekoitinta, mutta ite ainaski diggaan.

Kokeilin pari kertaa fun lightiä, ei ole mun juttu. Rasvattoman mansikkajogurtin kanssa menee hyvin. Oon syönyt myös omenan kanssa, eli haukku omppua ja rahkaa perään.

Fun lightin sitruuna lime toimii yllättävän hyvin, jos ei välitä siitä että välillä tuntuu kuin söis Ehrmann + sprite comboa

Fun lightin sitruuna lime toimii yllättävän hyvin, jos ei välitä siitä että välillä tuntuu kuin söis Ehrmann + sprite comboa

Pitäisi kyllä taas kokeilla näitä muitakin Fun Light -makuja kuin vaan vadelmaa. Joskus nappasin randomilla mukaan pari pulloa ja naama irveessä sai ehramit vedellä, melkein parempaa olisi ollut ilman mitään.

Kantsii kokeilla purkkiananaksen sijasta ihan oikeaa ananasta. Onhan siinä minuutin verran enemmän hommaa kun pistää paloiksi ja näyttää sauvasekoitinta, mutta ite ainaski diggaan.

Jep, on muuten ihan eri maikuista, eikä saa tölkkiananaksen mahd.alumiinimoskaa mukana.

Mun vakkari-iltapala on ollut jo monen kk ajan (kumma kun en kyllästy) _aina_ purkki maitrahkaa, lohkottu omena tai ananas, muutama tippa makeutusainetta ja vehnäleseitä. Aiettä on hyvää:worship:

Muuten, täällä tuota hermannia ylistetään mut tykkääkö kukaan pirkan rahkasta? on vähälaktoosista ja ainakin omaan makuuni sopivan tuhtia.

Selailin vähän aikaa kyseistä topicia, mutta ei niin kysytään nyt sitten.

Tottunut vetämään iltaisinkin rahkan ananasmurskan kera, mikä kuitenkin olisi hyvä vaihtoehto ananakselle iltaisin, että saisi mahdollisimman paljon proteiinia ja mahdollisimman vähän hiilareita, pelkiltään en mielellään syö.

Suositut

Back
Ylös Bottom