rahkaaaaa

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Ikä
33
millast teijän rahkast tulee ku mä yritän heittää rahkan sekaan sen fan laitin nii siit tulee keltast mönjää jos on jotai tollasii kikkareit :hyper:

mun rahkasta tulee kuin jogurttia.

Ensin ehrmann, sitten pikkasen maitoa ja sekoitetaan tasaiseksi, ettei ole kokkareita. Sitten fun lightia päälle oman maun mukaan ja hyvää tulee.

Snoopie sanoi:
mun rahkasta tulee kuin jogurttia.

Ensin ehrmann, sitten pikkasen maitoa ja sekoitetaan tasaiseksi, ettei ole kokkareita. Sitten fun lightia päälle oman maun mukaan ja hyvää tulee.
osaisimpa mä:itku: :kuola: :kuola:

Ei siitä mitään kokkareista pitäisi tulla ellet ole rahkaa ensin pakastanut? joskus tein sen virheen kun ostin ison satsin niin pakastamiseen jälkeen koostumus muuttu sellaseks rakeiseksi mössöksi.

hölkkääjä sanoi:
ostin 10 min sit kaupast

Oisko satunnainen purkki vai käykö noin aina?
Mun vinkki on, että syöt vaan rahkat ihan vaan raakana ilman lisämausteita. Siihen makuu turtuu jo viikossa ja sit voit syödä vaikka paskaa:thumbs:

Tee sauvasekoittimella tai monitoimilaitteella. Lupaan ettei tule kokkareista.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Doggoned sanoi:
Mun vinkki on, että syöt vaan rahkat ihan vaan raakana ilman lisämausteita. Siihen makuu turtuu jo viikossa ja sit voit syödä vaikka paskaa:thumbs:

samaa mieltä, ei sitä rahkaa tarvii maustaa, toki siitä tulee mehun kanssa hyvää mutta se on ihan kelposyötävää sellaisenaankin. ihan makukysymys, mä en vaan jaksa alkaa sekotteleen mitään mehuja sinne.
:piis:

Powerhousu sanoi:
Kyllä minkä rahkan vain saa ihan lusikallakin tasaiseksi kun aikansa pyörittelee.

Samoin. Lusikkaa vatkaat ku nuoret miehet iltasella peiton alla... Omassa kombossa rahkaa, mehukeitto, öljyä ja vehnäleseitä.

minulla ehrmann + fanlaitti,
eka lusikallinen ehrmannia suuhu et mahtuu mehut siihe purkkii, sitte vaa lusikalla sekottaa, sekottuu muutamas sekunnis eikä oo mitää kokkareita.
Tuloksena jugurtin tapainen töhnä...

Meikä ei oikeen lämpene tolle rahkalle. Yhen pystyn päivässä syömään. Tosin laitoin viimeks rahkan sekaan mansikkakeittoa niin oli ihan maukasta. Pitänee harjoitella tuota rahkan syöntiä ja lisätä sitten sen määrää pikkuhiljaa.

Jos laittaa liikaa nestettä sen rahkan sekaan, tulee siitä vetistä ja jää niitä "klimppejä", eli vaatii vähän rajumpaa sekoittamista jos nestettä lipsahtaa liikaa. Lisää siis sitä mehua vähitellen.

Itse tulee kulutettua päivittäin valion maustamatonta maitorahkaa, sekaan ananasta ja canderellia (makeutusainetta) niin hyvää tulee, tänään tosin pistin ananaksen tilalta puolukkamehua ja maistui hieman paremmalta, ainakin vaihtelua tuli. :anssi:

:offtopic: Tänään kävin ostamasta lähellä sijaitsevasta k-kaupasta valion rahkaa vähän varastoon kun maksoi vaan 0,6 € per kipale! :kuola: :kuvia:

Tällänen pikku kysymys tähän väliin että paljoko ehrmanni maksaa per 250g..? näin sitä tuolla s-marketissa, mutta en tullu hintaa kattoneeksi..

Jufo sanoi:
Tällänen pikku kysymys tähän väliin että paljoko ehrmanni maksaa per 250g..? näin sitä tuolla s-marketissa, mutta en tullu hintaa kattoneeksi..

Ne on ainakin meilläpäin 0.55-0.59€ hieman kaupasta riippuen. Ei niin hirveästi tuota lidlin milbonaa kalliimpaa ja löysemmän koostumuksen ansiosta nopeampi sekoitella, menee siis helposti ihan lusikalla sekaisin.

Suositut

Back
Ylös Bottom