Raejuusto

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja r0hmu
  • Aloitettu Aloitettu

r0hmu

Banned
Ikä
35
Itselläni on ongelma raejuuston kanssa, se maistuu niin järkyttävältä eli en voi syödä sitä.
tänne voisi laittaa hyviä ratkaisuja miten siitä saisi suht. koht. hyvää.

ps.voi pistää myös jotain hyviä pirtelö ohjeita...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Eikai sitä raejuustoa mikään pakko ole syödä, jos se nyt niin järkyttävältä maistuu.. :eek: Onhan niitä muitakin hyviä proteiinilähteitä. Itse syön kyllä aina pelkilteen, joskus tonnikalan kanssa sekaisin. Eiköhän se tarpeen vaatiessa niin mene paremmin alas, edellyttäen että pitää tonnikalan mausta... :rolleyes:

Nyt just syön semmost settii mis o vajaa purkki tonnikalaa ja jonkun verran raejuustoo sekotettuna keskenää. Siihe paistan 2 kananmunaa päälle ja ehdottomasti löräys ketsuppii, mulle maistuu ainakin ihan ok. Iltapalaks on tapana pistää raejuustoo rahkan sekaan, ihan jees sekin.

vitalinea mansikka tai persikka rahkaa ja raejuustoa mukaan maun mukaan...hemmetin hyvää....

Kaataa vain en raejuuston "vedet" pois,sekaan persikkaa pieniksi kuutioiksi paloiteltuna niin kyllä maistuu. Henk. koht. maistuu kyllä ilman mitään sen kummempia sekoituksiakin.

Jos ei raejuusto maistu ni et oo tainnu rahkasta kuullakkaan.

Tosiaan on noita muitaki protskupitosia ruokia, mutta mun mielestä kannattaa opetella syömään kaikkea. Ei se rahka mullekkaan ensimmäisiä kertoja maistunu, mutta nykyään menee ihan kuivana.

r0hmu sanoi:
ps.voi pistää myös jotain hyviä pirtelö ohjeita...

0,6l kermajäätelöä, 2dl punasta maitoa, 2 banaania, kaakaooo 3rkl(dumle), sokeria reilusti, vaniliinisokeria sopivasti(eli noin teelusikallinen).

Anna jätskin sulaa vähän ja laita kaikki ainekset tehosekoittimeen ja vatkaa kuohkeaksi. Kaloreita varmaan jotain 2000 :rock:

Täällä raejuustot syödään joko

- aamupuuron seassa tai
- pilkotun tomaatin, kalkkunaleikkeen ja rypsärin kanssa.

Paljaalteen en ole syönyt kuin äärimmäisissä hätätilanteissa, silloinkin joudun nielemään runsaan nesteen kera pureksimatta, mutta ainakin em. sörsseleissä ei ole mitään ongelmia.

Mä pistän raejuustoo lähes kaikkiin lämpimiin ruokiin. Eilenkin pistin joku puol purkkii nakkikeiton sekaan ja ihan hyvin meni alas.

PMLats sanoi:
Täällä raejuustot syödään joko

- aamupuuron seassa tai
- pilkotun tomaatin, kalkkunaleikkeen ja rypsärin kanssa.

Mäkin laitan aina aamulla raejuustopurkin kaurapuuron sekaan. Kun sen antaa vielä kiehua siel mukana niin se sulaa kivasti sinne sekaan eikä maistu juuri millekkään.

Reajuustosta saa myös todella hyvää kun sekaan heittää chiliä & chayanne(kirjotinko oikein?) pippuria ja rypsiöljyä. Myös raejuusto ja porkkanaraaste on todella hyvää.

r0hmu sanoi:
Itselläni on ongelma raejuuston kanssa, se maistuu niin järkyttävältä eli en voi syödä sitä.
tänne voisi laittaa hyviä ratkaisuja miten siitä saisi suht. koht. hyvää.

Kokeile eri valmistajien raejuustoja, niitten maussa ja ulkoisessa olemuksessa on eroja paljonkin. Sama pätee rahkoihin.

Siis minkäs merkkistä tuo on? Itselläni ei alas mene pelkiltään mikään muu kuin Valion raejuusto. :nirso:

Edit: Hidasssssss

Raejuustoa, Kalkkuna/kinkku leikettä sekaan. niin AvôT! [EDIT] eli silppukaa noi kalkkuna leikkeet sekaan.
Tai Raejuustoa - Tonnikalaa vedessä ja ketsuppia sekaan AvôT! :D
Rajuustoa - Ananas paloja/murskaa.........Avôt :lol2:

Raejuustoa - Anaspaloja ja tonnikalaa :urjo: Ei kannata kokeilla

Raejuusto combot sopii erittäin hyvin laihduttaijlle, kun kilpailin karatessa ja piti pudottaa 5 kiloo 3 viikossa niin mätin vaaan raejuustoo napaan joka päivä.. niin johan tippu paino...

-Niko-

Mä en ole vielä raejuustoa löytänyt, josta en ois tykännyt. Paljaaltaankin menee, ja silti on aina yhtä hyvää. Nam!

Tässä joitain mun komboja:
-raejuustoa ja ananasta
-raejuustoa, kurkkua pilkottuna ihan pieneksi, valkuaisia, ketsuppia, hieman yrttisuolaa
-raejuustoa ja Valion mehukeittoa
-raejuustoa, puuroa, kanelia, makeutusainetta

Noita varmaan eniten tulee syötyä. Yhtäkään ruokaa en ainakaan ole onnistunut raejuustolla pilaamaan. Oon kuitenkin sitä mieltä, että pakolla ei kannata mitään syödä, koska pidemmän päälle sellainen pakkosyöminen raastaa hermoja ja sillon on paljon helpompi "repsahtaa" siitä terveellisestä, normaalista ruokavaliosta. Ennemmin ottaa ne proteiinit sitten jostain muusta lähteestä.

mun mielestä raejuusto on hyvää vaan pelkilteen, kaikki yhdistelmät mitä oon kokeillu, on aika pahoja :(

ei kannata kokeilla: raejuustoa ja pilttiä :D

Vihannessekotus 250g ja purkki raejuustoo sekasin. Ei kyllä mikään hirveä makuelämys, mutta kyllä se alas menee ja täyttää vatsan ilman turhia kaloreita.

Pelkilteen minä raejuustoni vedän (tai munakkaan välissä). Eihän sen maku ole mitään verrattuna esim. Ehrmannin rahkaan. Tosin eipä tuo rahkakaan enää tarvitse mitään lisukkeita. Ei se ole kuin tottumuksesta kiinni.... :thumbs:

Mulla taas ei mee millään maitorahka alas :urjo:
Mutta hyvin oon päräjänny ilman sitä (esim raejuustoa ja tonnikalaa). Eli kyllä niitä muitakin proden lähteitä on ihan hyvin.
Meni kyllä vähän :offtopic: :wall:

Suositut

Back
Ylös Bottom