Raejuusto

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja r0hmu
  • Aloitettu Aloitettu
raejuusto on jumalaisen hyvää,
sitä voi tosiaan pistää kaikkiin safkoihin sekaan ja vaikka syödä niinkin..
yks hyvä on porkkanaraastetta ananasta ja purkki raejuustoa..raikasta... :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
.Juha. sanoi:
Raejuustoa syö "raakanakin" mieluusti ja ruoan seassa, mutta rahkaa ei tunnu uppoavan millään koko purkkia

Ootko kokeillu sekoittaa mustikka- tai mansikkakeittoon?

Laitetaan tähän yksi :offtopic: Virossa kävin viikonloppuna ja raejuusto maksoi 0,7€ ja 280g purkki :itku: Ja oli ihan samanmakuista kuin valion raejuusto.

Ite tuli joskus syötyä raejuustoa sinappikurkkusalaatin kanssa.
Ei mitenkään hehkeen näköistä mössöä mutta ihan hyvää.

Nykyään tulee kyllä syötyä muun ruuan kaverina tai ananaksen kanssa.

goljat sanoi:
Laitetaan tähän yksi :offtopic: Virossa kävin viikonloppuna ja raejuusto maksoi 0,7€ ja 280g purkki :itku: Ja oli ihan samanmakuista kuin valion raejuusto.

Kaikki on törkeen paljon halvempaa Virossa. Ei voi ymmärtää miten Suomalaisen tehtaan tuote kuskataan rajan yli Viroon, myydään jossain Suomalaisen tukkuliikkeen omistamassa pikkupuljussa Etelä-Virossa - ja maksaa puolet vähemmän kuin saman tukkurin kaupassa Suomessa. No Suomessa ei mitään kilpailua ole koskaan ollutkaan.

Pilpot raejuuston sekaan tomaattia ja kaadat niitten päälle rypsiöljyä. Jos hinnalla ei ole merkitystä niin osta hyla raejuustoo rasvattomana tai 2prossasta raejuustoo :kuola: .

- Pelkästään
- Tonnikalan sekaan
- Salaattia, Kurkkua, tomaattia ja purkki raikkarii
- Munakas toimii myös hyvin

Kaikki raejuustot uppoaa täälläkin. Mutta erilaisilla salsakastikkeilla saa sitä reajuuston makua hyvin peitettyä jos ei muuten mene alas.

Mutta jos rahka uppoaa paremmin, käytä sitä, tulee halvemmaksikin.

.Juha. sanoi:
Raejuustoa syö "raakanakin" mieluusti ja ruoan seassa, mutta rahkaa ei tunnu uppoavan millään koko purkkia :urjo:

Voit kokeilla mansikka- tai mustikkakeittoon, niin kuin ringside ehdotti, mutta suosittelen myös kokeilemaan mansikkaHILLON kera, törkeen hyvää.

Mun raejuustovinkkini: Otetaan puoli purkillista raejuustoa sen jälkeen, kun vedet on lirutettu pois. Sitten leikataan kurkkua vähän alle kuutiosentin kokosiks palasiks ja heitetään raejuuston sekaan. Koko homma koristellaan muutamalla ripauksella tilliä, törkeen hyvää. Välillä kun haluaa nautiskella, kannattaa ostaa 2% raejuustoa, maku on huomattavasti parempi.

Mulla toi raejuusto menee aina aamulla puuron ja mehukeiton kera, kaikki sekaisin ja naamariin.
Muita hyviä yhdistelmiä on raejuusto + ananas sekä raejuusto + porkkanaraaste.
Mulla tuo raejuusto uppoaa kyllä muutenkin, tulee syötyä raejuustoa melkein aina kun ruokaa suuhunsa laittaa.

Angelos sanoi:
Otetaan puoli purkillista raejuustoa sen jälkeen, kun vedet on lirutettu pois.

Mitä ihmettä? Sen veden kanssahan raejuusto parhaalta maistuu. Välillä oikein vituttaa kuivat purkin loput, kun sen herkkuveden on syönyt heti alkuunsa.

Minä syön aina iltasin näkkileipää ja siihen päälle tonnikalaa ja raejuustoo ja sit maitoo on nimittäin hyvvee:) . Ja jälkiruuaks pari ruokalusikkaa rypsiä.

Ootteko muutes maistanu Ingmannin rasvatonta reajuustoo? Mun mielestä aivan mielettömästi parempaa kuin Valion.. hintaa en enää kyl muista. Kannattaa kokeilla.

goljat sanoi:

Mahtoi Suomen tullimiehet ihmetellä kun Goljatin kaljakärryissä oli oluen sijasta monta lavaa raejuustoa. :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom