Radio Rock aloittaa vuodenvaihteessa

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Nojoo kuuntelin tota kun olin matkalla salille, ei mitään erikoista IMO. Odotukset oli jossain vähän "metallisemman" puolella, mut eikai tolta mitään voinut odottaakaan kun nimi on "Radio Rock".
Mut kyl tää NRJ:t ja muut kanavat peittoo. :whip:

"Soitamme mitä haluamme" - voi kun toi pitäis paikkansa vielä muutaman kuukaudenkin jälkeen, paitsi jos ne sit haluavat soittaa suppeaa soittolistaa kuten kaikki muutkin kanavat.

Tähän asti ollut kuitenkin positiivinen yllätys toi musa mitä sieltä tulee.

Kyllähän se on toi kanava mikä on nyt päällä koko ajan.

Hankala sanoa vielä mitään sen tarkempaa, mutta nimensä mukaan Rockia tuolta tulee. Itse olisin toivonut myös rankempaa kamaa, mutta eipä ole vielä korviin kantautunut ja tuskinpa kantautuukaan. Mainoksia en vielä ole kuullut, enkä mitään helvetin ärsyttäviä useamman biisin pätkiä sisältäviä clippejä höystettynä mainoksilla useaan kertaan peräkkäin. Toivottavasti näitä ei tulekaan. Olisi hienoa, jos tuolla soiteltaisiin esim. eri bändien demoja. Suomessakin on pirun monta hyvää matskua tekevää metallipumppua ilman levysoppareita, mutta eipä noitakaan varmaan voine odottaa kuulevansa. Paitsi ehkä silloin "ei prime timen" aikana tulevan metalliohjelman aikana.

Varmaan tuo on mun valinta niin kauan, kun on toimiva ja helppo tekniikka vastaanottaa nettiradioita autoon.

Ihan paskalta vaikutti. Aamuruuhkassa kuuntelin 20min ajan, 2 biisiä (molemmat paskoja) ja pelkkiä mainoksia + radiokanava mainosti itseään. Pitäskö tuolla olla jotain juontajiakin?

Rankempaakin saisi tulla. Täytyy kuunnella Klaus Flamingin osuus torstaisin kunhan alkavat 15. päivä, jos se edes jytisisi kunnolla.

Muutamaa asiaa en radiokanavilla tajua:

1. Miksi helvetissä ne mainostavat itseään jatkuvasti?
2. Miksi Radio City soitti joka saatanan viikko samat biisit uudestaan ja uudestaan? Toivottavasti tää "rock" ei tee samaa temppua.

Neljä tuntia ollut nyt Rock eikä oo kovin montaa paskaa biisiä tullut, myöskään "uusintoja" ei oo tullut kuin pari. Hyvältä siis edelleen vaikuttaa. Plussaa myös siitä, että radioille tyypillistä paskan jauhamista ei vielä ole tullut.

Muutamaa asiaa en radiokanavilla tajua:

1. Miksi helvetissä ne mainostavat itseään jatkuvasti?
2. Miksi Radio City soitti joka saatanan viikko samat biisit uudestaan ja uudestaan? Toivottavasti tää "rock" ei tee samaa temppua.

1. Toisto on opintojen äiti, jolla radiokanava syövytetään kuuntelijoiden mieleen. Tällöin se pysyy heidän mielissään, he jatkavat kenties sen kuuntelua ja kertovat siitä kenties eteenpäin. Näin he saavat kuuntelijoita, joka taas vetää mainostajia ja tuo kanavalle rahnaa.

2. En ole tietoinen mitä noiden biisien hommaaminen kanavalle maksaa, mutta veikkaisin kyseen olevan taas rahasta. Mun mielestä Cityllä ei mennyt kovinkaan hyvin rahallisesti. Luin jostain, että pääosin teki tappiota. Jos on niin, että kanavat joutuvat maksamaan joka biisistä niin tuosta voinee päätellä jotain. Ja voihan olla, että mainostajilla, jotka sitä rahaa tuovat on jonkinlainen päätäntävalta soittolistoihin.

Saunalahden musasoittareista yritetään mainostaa kuulijoille mm. Jamiroquai:ta ja Christina Aguileraa, joten kohderyhmätarkennuksessa vielä vähän viilaamista.

Tänään virittelin autoradiosta esiin ja ihan hyvää settiä rupesikin kuulumaan. Offspringin Self Esteem-biisin alkaessa soimaan nousi hymy huulille ja sormi hakeutui volyyminappulan plus-puolelle.

Toivottavasti puheohjelmatkin ovat kuunneltavia, vaikka en kyllä pelkkää musaakaan pahakseni pistä.

Typerä sössötys pois radioista. Ei sitä kukaan tosissaan kuuntele, musaa vaan tauotta. Juontajilla on itsellään vaan hauskaa pälättää mikki poskessa studiossa. Itse en ainakaan jaksa kuunnella yhtäkään puheohjelmaa radiosta paitsi uutiset.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom