Radio Rock aloittaa vuodenvaihteessa

(Luulisi, että tästä on jo keskustelu, mutta en ainakaan haulla löytänyt)

Elikkäs Nelonen on lanseeraamassa heti vuodenvaihteen jälkeen uutta Radio Rock -nimistä kanavaa. En tiedä, onko tästä Radio Cityn jättämää ammottavaa henkistä tyhjiötä täyttämään, mutta hyvään markkinarakoon joka tapauksessa iskevät.

Ihan hyvältä tuo minusta ennakkotietojen perusteella vaikuttaa, ja pääasia on, ettei tarvitsisi salilla mitään Novaa kuunnella :urjo:

"Kanavan pääpaino on parin viime vuosikymmenen aikana tehdyssä rockissa, mutta myös vanhempi musiikki ja monet rockin alalajit saavat omat erikoisohjelmansa" :rock:

http://www.nelonen.fi/sarjat/kotimaiset_muut.asp?f=183&d=84835&
http://www.radiorock.fi/

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
mullakin kävi eilen sellanen tilanne salilla et oli aivan pakko vetästä töpseli radiosta irti kun tuli suomi popilta jotain vitun vanhaa joikua.
eikä tietysti ollu yhtään cd:tä paikalla.

hitto että on cityä ikävä

Ihan hyvältä vaikuttas, mutta sittenpähän sen näkee..tai kuulee..

:offtopic: Itse olen tehnyt niinkuin Cityllä käskivät eli siirryin 102,5:een Radio Jyväskylään ja so far so good..:rock: vaikkei tietysti originaalia korvaakaan..
Fiksu linjanveto paikallisen kanavan isänniltä painottaa nyt rokkiin

Rokrok!:rock:

Tullu itekkin ny useempaan otteeseen sammutettua mankka kun soi jokin biisi "anna sen soida".:jahas:
Tuota tulee siis jatkossa varmasti kuunneltua salilla

Kunhan tuo ei ole todellakin ROCK, tyyliin Hurriganesia tuutin täydeltä :urjo:
Ja hieman vähemmän mainoksia, mielellään ei ollenkaan, kuin cityssä oli...

City siedettiinkin jo kuopata. Niin kauan kuin olen sitä kuunnellut, on aina pyörineet samat kappaleet siellä. Aina se sama saatanan AC/DC:n ja Guns n Rosesin kappale. Kummassakaan bändissä ei ole mitään vikaa. Ainoastaan se, että on niillä saatana ollut muitakin kappaleita kuin ne 2 joita pyöritetään uudestaan ja uudestaan ja uudestaan ja........

Toivottavasti Radio Rockilla soitetaan vähän tuntemattomampiakin kappaleita.

Mahtavaa! Varsinki ku Cityltä loppui luvat ja nyt sit joku vitun Nelonen laittaa saman henkisen aseman pystyyn.. Mikähän tuollaki on kuuluvuusalue..?:curs:

Mahtavaa! Varsinki ku Cityltä loppui luvat ja nyt sit joku vitun Nelonen laittaa saman henkisen aseman pystyyn.. Mikähän tuollaki on kuuluvuusalue..?:curs:

Ei ainakaan kannata noita linkkejä katella mitä on laitettu.

radiorock_kuva3.gif

Espoo, Forssa, Hamina, Helsinki, Hämeenlinna, Iisalmi, Joensuu, Jyväskylä, Kaarina, Kajaani, Karjaa, Kemi, Kotka, Kouvola, Kuopio Lahti,Lapua, Lohja, Loimaa, Loviisa, Mikkeli,Oulu, Pori, Porvoo, Raahe, Raisio,Rauma, Riihimäki, Rovaniemi, Salo, Seinäjoki, Tampere, Turku, Uusikaupunki, Vaasa, Valkeakoski,Vantaa, Varkaus…

Ette kuitenkaan kato nuita linkkejä niin laitetaan vielä ohjelmakin
radiorock_kuva1.gif

Ette kuitenkaan kato nuita linkkejä niin laitetaan vielä ohjelmakin

Käsitinkös mä tuon nyt ihan oikein? Eli yhteensä vain 6 juontajaa ja joka päivä samat ukot samaan aikaan? Päälle vielä sivuilla mainittu "Tiukka musiikkiformaatti" niin skeptisyys on melko korkealla sen suhteen että meno menee äkkiä itseään toistavaksi RadioCityn kaltaiseksi perseilyksi.

No, kohtahan se nähdään.

Käsitinkös mä tuon nyt ihan oikein? Eli yhteensä vain 6 juontajaa ja joka päivä samat ukot samaan aikaan? Päälle vielä sivuilla mainittu "Tiukka musiikkiformaatti" niin skeptisyys on melko korkealla sen suhteen että meno menee äkkiä itseään toistavaksi RadioCityn kaltaiseksi perseilyksi.

No, kohtahan se nähdään.

Pahasti siltä näyttää

Mun tuurilla noi rockin eri lajit on kuitenkin "junttirock", "Suomirock", "goottiprinsessarock" ja "huumorirock". Enpä pidätä hengistystäni.

no ainahan radioissa soi ne "samat" biisit kun niitä aikansa kuuntelee. joka kanava toistaa itseään eli turha tässä mitään mullistavaa on siltä saralta odotettavissa. mainoksista sen verran että totta vitussa niitä mainoksia pitää olla jotta kanava pysyy hengissä. itse odotan kyseistä kanavaa. aivan sama vaikka ois kopio citysta. paras kanava se siltikin oli.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom