Raaka työntö

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja modified
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
käytän tätä threadia hyväkseni niin ei täydy uutta perustaa muutaman kysymyksen takia.

eli olen nyt pari-kolme kertaa treenaillut rinnallevetoa. ongelmana tuntuu olevan tangon alle pääseminen, jolloin vedon loppuosa tulee liikaa kyynärvarsilla ylös.
onko tähän jotain vinkkejä?

miten liikkeen yleensäkin tulisi oikeaoppisesti tapahtua (voi vääntää rautalangasta tyylin. 1. tee näin, 2. sitten näin..)? kuuluuko rinnallevedossa ikäänkuin pudottautua alas vai vaan joustaa polvista?

Täältä saattais löytyy vastauksia:

http://www.painonnosto.net/Sivut/punttikouluaikuiset.html

Lue alalaidasta nostamisen perusteet pdf

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
70kg menee muutaman kerran..oon kyllä pettynyt haluaisin 100kg. Oma paino on 80kg ja ikää hukeat 17 :D

Nyt oon jo vähän ylpee itestäni.. viimeks meni toi 70kg eli vajaa viikko sitten, niin nytten tässä viikon aikana oon saanu ton tuloksen nousemaan 93kg:hen.
Toivottavasti ens viikolla menis jo vaikka 103kg.

Zone-sarja -42%
mariusz pudzianowski on punnertanut kolmosen 250 kilolla ja se oli vielä niskantakaa.

Vaikka Mariusz vahva onkin niin, tuskinpa on tollaista rautaa punnertanu. Luulenpa, että kyseessä on vauhtipunnerrus niskantakaa tai niskantakaatyöntö eli jalkoja on käytetty apuna. Olkoonpa suoritustekniikka mikä vain, niin kova on tulos, mikäli ei ole Puolan lisää tuloksessa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Eikös netissä ole ollut joku video, jossa joku ihme kiinalainen voimamies tekee smithissä 220 kilolla niskantaakse sarjaa?

Suositut

Back
Ylös Bottom