Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by Kaamoz
mitä siitä saa?
Originally posted by Dracone
Entinen duunikaverini väitti myös, että kananmuna raakana vedettynä muodostaa jonkinlaisen kalvon vatsalaukkuun, joka hidastuttaa muiden ravintoaineiden imeytymistä/estää joitakin ravintoaineita imeytymästä. Onko totta?
Sehän on ollu jo pitkään tiedossa että ku lähtee ryyppäämään ni raaka kananmuna sitä ennen muodostaa vatsalaukkuun kalvon joka hidastaa alkoholin imeytymistä ja näin estetään kavalasti yllättävät sikakännit. En ole kokeillu, liekö perää tollakaan...
Suunta oikeaan, mutta paistaminen on parempi. Näin olen lukenut monista paikoista; mutta ei välttämättä totuus. Itse ainakin kuitenkin pysyn siinä paistamisessa.Originally posted by finnman
Entäs jos ne munat keittää?
Originally posted by Kuukkeli
Suunta oikeaan, mutta paistaminen on parempi. Näin olen lukenut monista paikoista; mutta ei välttämättä totuus. Itse ainakin kuitenkin pysyn siinä paistamisessa.
Originally posted by Mike
Samaa sanotaan maidosta, mikä taitaa olla enemmän se mikä aiheuttaa tuota imeytymisen hidastumista.