R.I.P Michael Jackson

No huh! Kyllä Michaelin tasoiselle lahjakkuudelle täytyy toivottaa hyvät jatkot siellä paremmassa paikassa. Rest in Peace Jacko!

Tänään pitää käydä ostamassa Thriller ja vähän kuulostella.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
iha hyvä vaa että tollaset lapsiinsekaantujat kuolee. ei sen pitäisi aiheutta minkäänlaista myötätuntoa jackoa kohtaa vaikka tähti oliki. lapsiinsekaantuja on lapsiinsekaantuja ja nyt on niitäki yks vähemmän

Ei perkele, mikään julkkiskuolema ei pahemmin liikuta, mutta kyllä se aika perseestä on jos Jacko lähtee. Toivottavasti ei ole hengetön.

Saanut sellaisen käsityksen, että sua ei vaivaa juuri kenenkään kuolema.

Mutta joo, hienoja biisejä kyllä teki monia. Mun lemppari on 'Wanna be starting something' :rock:

Niin ja Suomi24:llä luullaan, että mulla on BMW M3 jossain tallissa. Ihmiset kato ovat joskus vähän omissa maailmoissaan luuloinensa. No problem.

Kuulun varmasti niihin harvoihin onnekkaisiin, jotka näki MJ:n livenä. Olin stadikalla eturivistä seuraamassa vuonna 97 hänen unohtumatonta showta hysteerisen fanilaulaman keskellä.

RIP lapsuuden idoli!

mä olen nähnyt michaelin livenä kolme kertaa. kerran helsingissä, kerran tukholmassa (eturivissä ja tosiaan mutkin nostettiin aidan yli turvaan sitä puristusta.... heh, nuoruusmuistoja) ja kerran saksassa ludwigshafenissa. jokainen keikka on jäänyt mieleen ja fanitan musiikkia edelleen kovasti....

1) dirty diana
2) smooth criminal
3) beat it
4) billie jean
5) ain´t no sunshine

RIP
En mikään hirveä fani ollut,mutta king of pop on aika osuva nimi tälle kaverille.

michael_jackson.jpg

According to his paramedics Jackson was able to whisper a brief message on his way to hospital: " Please put me on the childres ward"

RIP

Voi juma kun oli hiljainen automatka töihin... samantien kun aukaisi radion autosta niin tuli tieto korviin...

Mikään fanihan en minäkään ole, mutta musiikillisesti hieno mies...

-Thriller soinut soittimessa jo kauan aikaa

Lepäilehän nyt rauhassa...

Mutta joo, hienoja biisejä kyllä teki monia. Mun lemppari on 'Wanna be starting something' :rock:

vaikuttaako jackon kuolema sitten sun elämääsi sillee että se todellaki vaivaa sua ? normaalisti se läheisten kuolema on sellainen tapaus joka vaivaa eikä joku julkkiksen kenenkä biisejä on joskus kuullu/kuunnellu

R.I.P. King of Pop todellakin... Eipä ole sitten Kurt Cobainin mikään celebrity-kuolema näin liikuttanut. Muistan ajan kun Thriller tuli ulos eikä siltä missään voinut tuolloin välttyä, mahtavaa musiikkia ja mahtavaa live-esiintymistä.

Surullista tässä vaan on se että tälle nuoremmalle polvelle Möykkäel tuntui olevan pelkkä pedo-vitsi.

Jacko

R.I.P...

Ensimäinen ostamani levy (vinyyli) oli vuonna 1982 Michael Jacksonin Thriller, sitä tuli 9v ikäisenä sitten kuunneltua kotona.. :D

Muistan että tuota levyä oli aikoinaan myyty 30 miljoonaa kappaletta ja oli silloin jo myyntiennätys albumeissa, nyt näyttää wikissä olevan 104 miljoonaa kappaletta. Ei itsenäni Jackon musiikki myöhemmällä iällä juuri kiinnostanut, mutta olihan hän kyllä kiistaton popin kuningas.. :worship:

:( Tämmösenä jäniskevennyksenä tähän väliin: vuosikymmenten ja satojen saatossa kun jackon ruumis kaivetaan ylös, luullaan sitä varmaan jokskin Kissamakiks tai vastaavaks pääkallon perusteella kun meni niin ittesä leikkelemään. Mut :peace: edelleen. :(

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom