R.I.P Michael Jackson

Noissa suomalaisten lehtien otsikoissa pisti silmään verbin 'kuolla' aikamuoto 'kuoli'. Yleensä kirjoitetaan että 'on kuollut'.

Tuo saattaisi antaa viitteitä että mies tosiaankin on infarktin jäljiltä koomankaltaisessa tilassa, varsinkaan kun suuret ulkomaiset mediat eivät kuolemaa vahvista.

Turha elätellä toiveita, kuollut se maikkeli on..

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
joo.oli itse miehestä mitä mieltä tahansa,niin kukaan ei voi kiistää ettei sen musa ollu parhaimmillaan ihan mieletöntä

Ilmeisesti toi sekoilu eri medioissa (kuollut - koomassa - kuollut) johtuu siitä, että Jackoa pidetään keinotekoisesti vielä hetken aikaa koomassa jotta omaiset pääsevät vielä kerran näkemään, mutta periatteessa on siis kuollut.

Näin itse ton asian näen. Tässä pallottelussa voi mennä vielä jokunen tovi. Varmaan vasta aamulla Suomen aikaa saadaan virallinen tiedote.

Harvompa jonkun "tuntemattoman" ihmisen kuolema näin pysäyttää. Varmaan vähän samankaltaisia fiiliksiä ollu aikanaan monella ku Elvis kuoli...
Jep..
Olin 6-vuotiaana Espanjassa, tuolloin kun Elvis kuoli. Muistan sen, että joka paikassa soi vain Elvis ja Elvis..Nyt on sitten Michael Jacksonin vuoro lähteä...Musiikki jää elämään ikuisesti. Muuhun paskaan, en ota kantaa...

Jaahas:eek:

Ei tässä mitään faneja olla, mutta aina nämä pysäyttää ja pistää miettimään...kaikkihan me kuollaan, toiset menee vaan aiemmin ja aivan liian aikaisin...50v...

Ite en oo maikkelin kultavuosina musiikin osalta elänyt / oon ollut niin nuori, että pääosin miehestä on jäänyt mieleen nämä pedofiili syytökset. Niin eipä tuo oikeastaan tuo mitään tuntemuksia.. Korkeintaan että yksi pedo vähemmän. :P

Jos nyt aletaan pilkkua nussia, niin eikös tuo ole ihan mielipidekysymys.
Kyllä Jackon kaltaiset hahmot nousevat mielipiteen yläpuolelle. Jos ei muuten niin historiallisen merkittävyytensä takia. Ei silleikään voi oikein sanoa, että "no oliko joku Mozart hyvä, mielipidekysymys." (Okei, ei Jackoa varmaan ihan Mozartiin pitäis verrata, mutta kärjistetysti näin).

Siis siitä musiikista ei ole pakko itse tykätä, mutta se täytyy jokaisen myöntää, että tyylilajissaan se on erittäin hyvin toteutettua ja oivaltavaa. Sama homma tanssin kanssa.

--

Kuningas on kuollut. Kauan eläköön kuningas!

Jäin kans seuraamaan BBC:n suoraa uutislähetystä. Jotenkin hölmö oli tuli tosta uutisesta. "Eihän Jackson voi kuolla". Samanlailla tuli puskista kun prinsessa Dianan kuolema aikanaan vaikka järkevästi ajatellen kyllähän tää ennemmin oli toki odotettavissa kun Dianan kuolema. Aika pitkään kuitenkin MJ:llä on ilmeisesti ollu ongelmia terveyden kanssa. Ite olin kans fani joskus ala-asteikäisenä (ja yläasteella ei enää kehdannut tunnustaa olevansa) ja edelleen oon kuunnellu silloin tällöin - viimeks tällä viikolla. Sen verran vannoutuneita faneja kai Jacksonilla on, että saa nähdä (tai siis todennäköisesti ei saa kun ei noita uutisoida) moniko todellinen HC-fani nyt sitten päättää lähipäivänä seurata idoliaan :-/

Rip mj...:worship::itku:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom