Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
:lol2:Kuva
According to his paramedics Jackson was able to whisper a brief message on his way to hospital: " Please put me on the childres ward"
RIP
Joo, ja sit Badistä eteenpäin varmaan valkosiikin.Kyllä teki kaveri kuitenkin median riepottelusta huolimatta mielettömän palveluksen pop-musiikille. Varmaan inspiroinut niin monia, varsinkin mustia, ettei kukaan aikaisemmin.
ois luullut että kaverilla ois mekaaninen elimistö ja pelkästään aivot alkuperäiset. sit fissioreaktorista kaikki virta niin tyyppi tikittäis maailman tappiin asti.. vähän kuin säilöntäaineilla käsitelty omena pöydällä.Joo, ja sit Badistä eteenpäin varmaan valkosiikin.
Nyt kyllä on stand-up-koomikoille synkkä päivä, tästä kaverista ne sai väännettyä juttua ihan loputtomiin.
No, jotain löytyy vielä:
Micheal Jackson, being 99% plastic, will be melted down into Legos so little boys can play with him for a change.
Silleen oudolta tuntuu Miihkalin kuolema, että sen toilailuista on lukenut niin kauan, että sitä huomas omaksuneensa sellaisen ajatuksen, että se hiplailee pikkupoikia ja leikkelee nenäänsä vähintään seuraavat 50 vuotta. Että se olisi ikään kuin aina läsnä koheltamassa.
Sama kuin jos Matti Nykänen nyt yhtäkkiä jättäisi viimeisen eroanomuksensa, niin olisi tosi outo juttu, kun joka toisen Seiskan kannessa ei olisikaan Matti ja Mervi.
ois luullut että kaverilla ois mekaaninen elimistö ja pelkästään aivot alkuperäiset. sit fissioreaktorista kaikki virta niin tyyppi tikittäis maailman tappiin asti.. vähän kuin säilöntäaineilla käsitelty omena pöydällä.
Joo, ja sit Badistä eteenpäin varmaan valkosiikin.
Silleen oudolta tuntuu Miihkalin kuolema, että sen toilailuista on lukenut niin kauan, että sitä huomas omaksuneensa sellaisen ajatuksen, että se hiplailee pikkupoikia ja leikkelee nenäänsä vähintään seuraavat 50 vuotta. Että se olisi ikään kuin aina läsnä koheltamassa.
Sama kuin jos Matti Nykänen nyt yhtäkkiä jättäisi viimeisen eroanomuksensa, niin olisi tosi outo juttu, kun joka toisen Seiskan kannessa ei olisikaan Matti ja Mervi.
RIP
En mikään hirveä fani ollut,mutta king of pop on aika osuva nimi tälle kaverille.
Kylhä se kynäili oman muzansa.Kirjottikos Miihkali itse biisinsä? Jos, niin sit voi nostaa hattua tässä suhteessa.
Noniin, 3576.Piti oikein ottaa asiakseen pitää kirjaa. IRC-Gallerian Michael Jackson -yhteisössä oli ennen selkeää kuolinuutista 3439 jäsentä. Nyt jäseniä on jo 3465. Odotanpa vain huomisen lukemia, kun nyt se vasta on indie coolia.
No minulle tuli yllätyksenä, koska en ole seurannut michaelin elämää sen paremmin. Tietysti pakolliset pedo-läpät olen kuullut.yllätyksenä?!?
missä taikamaassa te asutte?
kyllä viimeistään näiden settien jälkeen (plus se diagnosoitu redneck-tauti):
http://abcnews.go.com/Health/Cosmetic/story?id=131910&page=1
en ainakaan itse uskaltaisi ruuvailla tyypin elinajanennustetta jonnekin 90 vuoden hujakoille saati edes 70 vuoteen.
ei siinä, kova vaikutus kaverilla ollut populäärimusiikkiin, propsit siitä.
rip