Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
hankkimalla lisää voimaa yleisellä tasolla ihan normaalitreenillä ja opettelemalla luistelemaan taitavammin, räjähtävämmin ja nopeammin.
IMO paras liike mitä jääkiekkoa varten voi tehdä salilla on rinnaleveto
tosiaan sitä lihasta ei kannata jääkiekossa liikaa olla, koska ne syö sitten happea enempi. Varmaan kannattaa salilla tehdä kaikki liikkeet räjähtävästi, jos se on reenin tavoitteena.
Ilman muuta lihasta tulee olla, mutta hapenkuljetuselimistön tulee olla vähintäänkin samalla tasolla.
e: Niin ja haluaisiko joku vielä määritellä tämän räjähtävän voiman?
e: Niin ja haluaisiko joku vielä määritellä tämän räjähtävän voiman?
no siis etä saa sellaista niinkun nopeutta kiihdytykseen ...
ja ite olen ajatellut että olisi hyvä tehdä jotain 8-12 toitoja 3-4 sarjaa ..?
mitä mieltä muut on?
No mikäs siinä, mut ei se enää mitää räjähtävää voimaa oo jos sitä halusit erityisesti kehittää..
no millaisia sarjoja ehdottelet sitten ? 4-6? ja kannattaisko niitä tehä vaikka vuoroviikkojna tai jotain ?
No itse oon tehny takakyykkyä 5x4 aina jalkapäivänä ja tosiaan pitää tehdä räjähtävästi, mun mielestä ainaki ihan toimiva..
Pohkeille vaihtelen aika paljon sarjojen pituuksia esim. jollakin viikolla isommilla painoilla 8-12 toistoa ja välillä jotain 20-30 toiston sarjoja.. Prässissä nyt ei kai mitenkään kovin hyvin räjähtävää voimaa pysty tekemään, suosin itse 8-12 toiston sarjoja ja koitan tehä kuitenkin mahdollisimman terävästi.
((E: Teen itse tällä hetkellä 3x6:sia takakyykyssä, ihan perusvoimaa pyrin hakemaan lisää, kesällä tarkoitus taas panostaa enemmän nopeusvoimaan))
ja minkäs takia rinnalleveto on sit hyvä ?