Räjähdys Tampereella

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Thesis
  • Aloitettu Aloitettu
lepex sanoi:
Pedro's Pub on tosin kyllä poikkeus, siellä vallitsee täysi villi länsi.
:thumbs:
Allekirjoittanut tappeli kyseisessä baarissa 4 kuukautta ovella. Voin hyvällä omalla tunnolla sanoa että oli karmein paikka missä ikinä olen töissä ollut.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Joo, kaverikin meni sinne töihin joksikin aikaa.
Ekana iltana kun kaveri astu sisälle ja etti omistajan käsiinsä, se kysyi vain:
"Oot tulossa töihin? Hyvä. Tossa on sulle (portsarin-)lätkä, mene väliin, tuolla tapellaan."

Sellainen työpaikkaan perehdyttäminen. Asiakkaat tappelun jälkeen kehuivat tätä kaveri kun se ei lyönytkään niitä asiakkaita niinkuin entinen portsari teki.
(mikeeeee...?) :)

WTF!

Koska Teerivuorenkatu on liitetty Tesomaan? :curs:
Taas yritetään Tessun mainetta kasvattaa muitten kustannuksella.
Se on Raholaa... (Aamulehtikin sen kertoi)
Vai olenko pilkun-nuss... :david:

Mike sanoi:
Allekirjoittanut tappeli kyseisessä baarissa 4 kuukautta ovella. Voin hyvällä omalla tunnolla sanoa että oli karmein paikka missä ikinä olen töissä ollut.

Tämäkin allekirjoittanut tappeli kyseisessä paikassa pisimmillään 2kk putkeen, muuten satunnaisia vuoroja silloin tällöin. Voi tsiisus ja jumalauta, oppipahan ainakin olemaan selkä seinää vasten ja katsomaan ympärilleen. Jostain kumman syystä myös ihmissuhdetaidot kasvoivat tuona aikana...

Hemmetti olen muutaman kerran käynyt pahaisessa Pedroksessa eikä koskaan ole vaikeuksia ollut. Eikös opiskelijat käy siellä pohtimassa maailman menoja. Pahimpana sekopäiden hoitolana pidän kyllä Alea. Sinne en enää astu vaikka olut siellä halpaa onkin.

alkoholix sanoi:
Hemmetti olen muutaman kerran käynyt pahaisessa Pedroksessa eikä koskaan ole vaikeuksia ollut. Eikös opiskelijat käy siellä pohtimassa maailman menoja. Pahimpana sekopäiden hoitolana pidän kyllä Alea. Sinne en enää astu vaikka olut siellä halpaa onkin.

Tessun Pedrossa käy kaikenlaista väkeä, kaikkea 18-x vuotiaisiin asti. Laidasta laitaan, ihan kunnon ihmisiä ja ajoittain sitten paikalliset rantojen miehetkin kokeilevat onneaan.

Kalevan Pedro sen sijaan on loistava paikka, opiskelijoita ja nuorta väkeä. Henkilökuntakin on mukava, suosittelen! :thumbs:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom