Räikeä ennakkoluulo Pakkotoisto.comista

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jonny
  • Aloitettu Aloitettu
Tyhmiä ihmisiä pitää pilkata, varsinkin jos se tyhmyys on negatiivista.

Kysymykseen "Miksi syöt jauhoja/hormoneja" voi vastata suoraan että "Siksi että en olisi tuollainen ihrasäkki/luudanvarsi kuin sinä !"

Noin yleisesti henkilölle joka rinnastaa lisäravinteet hormoneihin voi sanoa "Oletko aina ollut yhtä tyhmä vai oletko harjoitellut...?"

"Lihaksikkaat miehet/naiset ovat rumia"-kommenttiin voi vastata "Niin,mutta eivät yhtä rumia kuin sinä !"

Ei ehkä kovin rakentavaa, mutta kuten on huomattu ne ennakkoluulot harvoin muuttuvat vaikka kuinka perustelisi ja valottaisi harrastustaan. Lisäksi kun oikein loukkaa jotain typerystä, niin se harvemmin tulee enää kyselemmään lisää tyhmyyksiä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Nitsku sanoi:
"Lihaksikkaat miehet/naiset ovat rumia"-kommenttiin voi vastata "Niin,mutta eivät yhtä rumia kuin sinä !"
Hyvää tekstiä Nitskulta. Oma ehdotukseni: "Niin mutta kaikki rumat miehet ei ole lihaksikkaita".

Ei mulla ole tullut vastaan mitään kommenttia siitä että syö nyt vähän enemmän proteiinia. Jauhoista ei kukaan mitään kysy, yksi kämppiskin sattui kohdalle joka harrastelee samoja kuin minä. Sen mukana meille tulikin kotiin penkki ja mukava määrä painoja, telkkaria jos katson niin sain tuolikseni sen fitnesspallon. Vanhemmat jos on kysellyt että mitä tuo jauho on, olen sanonut että urheilujuomaa. Ei kukaan ole mielestäni tehnyt suurta numeroa mistään, enemmänkin kannustanut. Ainoastaan olen saanut positiivista palautetta kropasta, nyt varsinkin kun dieettailtu on.
Eikä mulla edes jonkin aikaa sitten ollut hajuakaan mikä pakkotoisto on. En ollut kuullutkaan, kun en ole Suomessa asustellut, ihan tsägällä törmäsin netissä. Viime kesän kun täällä pörräsin kesätöissä, ja joku bongasi minut selaamassa pakkista, kommentti oli että "ai säkin käyt tuolla!". Edelleen häkellyttää kuinka monet täällä käy lueskelemassa. On se sitten kumma että jotkut ovat kohdanneet kummallisia kommentteja muilta ihmisiltä. No, meitä on joka junaan.

No sopis enemmänkin tonne vituttaa osioon mutta...
Vituttaa sellaiset ihmiset jotka päivästä toiseen ja viikosta toiseen jaksaa arvostella muiden tekemisiä...
Lisäks vaikka en ole mikään lihaksikas enkä vahva niin jaksetaan heittää niitä hevoshormooni läppiä...
Ei mitään hauskaa enään...
Se on kumma jos toisen saliharrastusta jaksetaan arvostella turhana siis jotavana puuhana joka vaan pehmittää pään mutta itse ei pystytä olemaan yhtään viikkonloppua vetämättä umpikännejä...

Ruotsissa ainakin porukka suhtautui lisäravinteisiin kun olin/olen siellä töissä aika hyvin. Siellä Gainomaxia juo monet ja sitä saa pikkukaupoistakin, telkkarissa on mainoksia ym. Luontaistuotteet ja lisäravinteet yleistyy koko ajan ja on vain ajan kysymys koska niihin suhtaudutaan kiihkoilematta.

En mä noita juttuja sinänsä ihmettele. Tänäänkin oli Hesarissa jonkun pitkätukkahippierilainennuoriwannabetoimittaja kirjoittanut, että nuortenkin urheilu on epätervettä, kun pukukopeissa kiertävät piristävät urheilujuomat ja kaikenmaailman lisäravinteet ovat itsestäänselvyyksiä. Ja lisäravinteista ilmeisesti siirrytään ajan myötä rankempaa tavaraan. Porttiteoria elää vahvasti.

Just.

Kannattaa aina sanoa ei-treenaaville,että juo urheilujuomaa sen ne vielä
jotenkin käsittää.Heti kun alkaa puhumaan lisäravinteista niin... :curs:
Väärinymmärtäminen on todella helppoa ja monet vaan yrittää ärsyttää
tahallaan,kun ei asioista mitään ymmärrä.
Kusipäitä aina riittää ja kateellisia.

Mun räikeä epäluulo pakkiksen moderointia kohtaan sai taas tänään vahvistusta, kun täältä näyttää hävinneen aivan loistava topikki koskien lisäravinteita/S24 :ta.

:kippis1: ja :rock: . hyvä meininki!!!

Mä oon aina ottanu huumorilla noi hevoshormooni yms. jutut. Mulle riittää se, kun tiedän ite olevani "puhtailla jauhoilla" liikenteessä. Tarviiko kenenkään terveellä itsetunnolla varustetun yksilön alkaa sitä muille todistelemaan? Luulo ei oo tiedon värtti.

kingpin sanoi:
Mun räikeä epäluulo pakkiksen moderointia kohtaan sai taas tänään vahvistusta, kun täältä näyttää hävinneen aivan loistava topikki koskien lisäravinteita/S24 :ta.

:kippis1: ja :rock: . hyvä meininki!!!
No mikä täältä on kadonnut.

Ja asiaan, mä en tiedä onko tämä räikeä epäluulo vai idioottimaisuus, mutta torstaina kaupalle marssi joku sälli joka tuli suoraan tiskille ja kysyi "myytkö sä kasvuhormoonia, testosteronia ja anaboolisia". Paasasin sille hetken suomen laista ja siitä miten vitun dorkaa on edes kysellä tommoisia. Keskustelu siirtyi sitten siihen, että mikäs näistä purkeista vastais sitä testoo, no aikani lisäravinteista paasattuani kysyin "kerroppas mulle että mikä on deca durabolinin vaikuttava aine kun sua niin kovasti kiinnostaa nuo lääkkeet". Siihenpä sankari vastasi "ANABOOLI".

Mun ilme oli tämän jälkeen täsmälleen tämmöinen :jahas:

Mike sanoi:
no aikani lisäravinteista paasattuani kysyin "kerroppas mulle että mikä on deca durabolinin vaikuttava aine kun sua niin kovasti kiinnostaa nuo lääkkeet". Siihenpä sankari vastasi "ANABOOLI".

Mun ilme oli tämän jälkeen täsmälleen tämmöinen :jahas:

*hirn*

Tuossa aikasemmin laitetussa suomi24:n linkissä löytyy ehkä yksi syy tähän:

Viesti 1:
Venäjällä kauppasivat ORAL TURINABOLAN 10mg. Onko kokemusta tai tietoa? Ja kuinka hormooneja tulisi ottaa saadakseen parhaan hyödyn.. Päivä annokset ja kuinka otetaan.. kerralla vai jaetaanko pienempiä annoksia pitkin päivää? Ja mikä olisi paras tuote käyttöä aloittelevalle?

Viesti 2:
Katsoppas Pakkotoisto.com ja sieltä roinaosasto kovin keskustelu kuin missään muussa Suomen Forumeissa. Sieltä saat kaiken tiedon. Lupaan!!

Mike sanoi:
:D

No joo, kun oli noista ennakkoluuloista kyse, niin kerrotaampa oma tarina.

Joskus pari vuotta takaperin kun lueskelin jo pakkista, mutten ollut rekisteröitynyt tänne. Yhtenä iltana isäukko selaili nettiä...

Isäukko: oletko sinä "xxxx" lukenu tätä pakkotoistoa?
Minä: (olin jo vähän varautunut, että minkähänlainen saarna sieltä tulee.) Kyllähän sitä on tullu luettua....
Isäukko: juu, täältähän näyttäisi löytyvän paljon tietoa.

:kippis1:

Ei ole tuo henkilö liiemmin ajatellut ennen kun on mennyt tavaraa kyselemään. Multa kerran jotkut hieman nuoremmat treenaajat kyseli kun join palkkaria että onko se laillista ja että mistä saa yms. Yritin selittää kuten asiat on mutta silti esim. kreatiini oli heidän mielestää Doopinkia :) . Mutta minkä sille voi jos toiset ei halua kuunnella. :(

Ihmiset pelkäävät sitä mitä eivät tunne..

Kyllähän noita hauskoja kommentteja joskus vielä kuulee noita protskuista jne., mutta olen kyllä saanut monta "käännytettyäkin". Kysymyshän on biologiasta. Etenkin keski-ikäisille ja sitä vanhemmille nää on ihan ufo-juttuja.

Tuo ameriikan lisäravinnemainonta on omiaan lisäämään taviksien epäluuloja, kaikenmaailman bulgaariananabolicprosteroid-skeidaa siellä mainostetaan kaavioiden kera.

Mulle tää on rehellinen & naturaali elämäntapa: nostetaan rautoja, syödään paljon ja otetaan nöyränä vastaan kaikki pikku lisäykset tuloksiin. Se on vittu hienoo, kun saa vaikka kokoa käsiin puhtaasti ja samoihin sentteihin kuin joku perusjampparoinarikylänkingi. Peruslisäravinteista on PALJON apua.

Mike sanoi:
Jep jep, täällä on bannattu porukkaa pilvin pimein vain pienestäkin viittauksesta osto-/myyntihalukkuuteen. Samoin kukaan ei enää saa kenenkään palstalaisen emailia näkyviin, joten niinkään ei voi roinista kysellä. Privateviesteissäkin on käynyt muutamalle hassusti kun on roipetta kysellyt. Pakkotoistolla on armoton nollatoleranssi näissä asioissa.

Ehkä tuommoisen paskahousun pitäisi mennä vilkaisemaan oikeasti huonoja forumeita.

http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=109&conference=4500000000000315&subcat=841

Tuo suomi24 foorumi on oikeasti aivan pepusta, systeri (isosysteri) oli lukenu sieltä jotain soopaa fidutytöistä ja paasasi mulle seuraavana päivänä lopettamaan salin, koska ilmeisesti käytän jo koostani (?!hahah) päätellen hormooneita ja vauhtiakin vielä. aaaaakhg!!! :kippis1: Oli kuulemma sieltä suomesta lukenut tuntomerkit. :hyper:

Cockton sanoi:
*hirn*

Tuossa aikasemmin laitetussa suomi24:n linkissä löytyy ehkä yksi syy tähän:

Viesti 1:
Venäjällä kauppasivat ORAL TURINABOLAN 10mg. Onko kokemusta tai tietoa? Ja kuinka hormooneja tulisi ottaa saadakseen parhaan hyödyn.. Päivä annokset ja kuinka otetaan.. kerralla vai jaetaanko pienempiä annoksia pitkin päivää? Ja mikä olisi paras tuote käyttöä aloittelevalle?

Viesti 2:
Katsoppas Pakkotoisto.com ja sieltä roinaosasto kovin keskustelu kuin missään muussa Suomen Forumeissa. Sieltä saat kaiken tiedon. Lupaan!!

Ou jee, tuo antaa sitten pakkikselle tosi paskan maineen :jahas:
Ja tämä ei ollut Cocktonin oma keksimä juttu, eihän? :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom