Räikeä ennakkoluulo Pakkotoisto.comista

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jonny
  • Aloitettu Aloitettu
-Ronin- sanoi:
Mulle se on aivan sama mitä "ne" ajattelee. Mä puhun töissä proteiinihormooneista kun sekottelen jauhoja, toivottavasti saavat kaikkia vääriä mielikuvia. Eivät ainakaan tiedä mitä menettävät, kun jäävät paitsi näistä ihanan makuisista protskujahoista.

Hyvähyvähyvä... :david:

On se varmaan sinusta hauskaa, mutta mietippä nyt minkätakia varmaan moni sun duunikavereistakin puhuu sitten ihan tosissaan eteenpäin noista proteiinihormoneista. Tällainen käytös on niin lapsellista kun olla voi ja ei ainakaan aja yhdenkään lisäravinteita käyttävän etuja. :curs:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Timba79 sanoi:
Hyvähyvähyvä... :david:

On se varmaan sinusta hauskaa, mutta mietippä nyt minkätakia varmaan moni sun duunikavereistakin puhuu sitten ihan tosissaan eteenpäin noista proteiinihormoneista. Tällainen käytös on niin lapsellista kun olla voi ja ei ainakaan aja yhdenkään lisäravinteita käyttävän etuja. :curs:

Täällä on jo kaikki tottunu mun ruokavalioon, ei ne siitä sen ihmeemmin välitä. Joskus ovat kyselleet ja oon selittäny. Puhun surutta proteiinihormooneista, kun työporukassa heitetään aika paljon läpällä kaikennäköstä hormonischeissee ja jos joku tosissaan sen ottaa niin aivan sama. Ei mun tehtävä oo pelastaa maailmaa parempien ravintotottumusten muodossa. Lapsellista tai ei, ne läpät tekee mun työpäivästä paremman.

Doggoned sanoi:
Malliesimerkkinä toimivat vanhempani, jotka jatkuvasti ovat kielteisellä linjalla syömisieni kanssa. Se synnyttää toisinaan aivan turhia riitatilanteita sun muuta sälää.

Kun asui porukoilla niin oli kyl aina selittelemistä miksi popsii niin paljon rahkaa, raejuustoa ja tonnikalaa. Protskut ne luokitteli heti hormoneiksi mut onneks nekin on nyt vähän valistuneet. Viimeks kun ne kävi kylässä niin pyys, että mä antaisin tyhjän Mass Blast -pöntön kun se ois just hyvä marjanpoimintaan:D

Hullu inkkari sanoi:
Mua taas harmittaa enemmän sellanen, kun jotkut vetää proteiini- yms. jauhoja luulossa, että ne toimii kuin hormonit. Kaikenlisäksi markkinavoimat käyttää tällaista väärää luuloa kylmästi hyväkseen.

Tietämättömyys harmittaa.

Näin on. Jenkkilehdet on pullollaan kaiken maailman "on cycle" "offcycle" "blitzcycle" ym tuotteita. On näitä suomessakin Test:it ym. Ei ihme että kuva hämärtyy, kun lisäravinneteollisuus on vajonnut niin alas.
Pitäisi oikeasti saada vähän jotain sääntöjä noiden paskatuotteiden markkinointiin.

-Ronin- sanoi:
Täällä on jo kaikki tottunu mun ruokavalioon, ei ne siitä sen ihmeemmin välitä. Joskus ovat kyselleet ja oon selittäny. Puhun surutta proteiinihormooneista, kun työporukassa heitetään aika paljon läpällä kaikennäköstä hormonischeissee ja jos joku tosissaan sen ottaa niin aivan sama. Ei mun tehtävä oo pelastaa maailmaa parempien ravintotottumusten muodossa. Lapsellista tai ei, ne läpät tekee mun työpäivästä paremman.

Jos teillä porukka ymmärtää homman, niin asia sitten ok. Yleensäkin vain voisi vähän välttää sen veden lyömistä myllyyn vaikka sen ihan kivan olon joskus tekeekin. Itekin olen siihen syyllistynyt, mutta yritän olla syyllistymättä tulevaisuudessa jos on epäilystä että porukka ei sensuuntaista huumoria ymmärrä.

mxm sanoi:
Kun asui porukoilla niin oli kyl aina selittelemistä miksi popsii niin paljon rahkaa, raejuustoa ja tonnikalaa. Protskut ne luokitteli heti hormoneiksi mut onneks nekin on nyt vähän valistuneet. Viimeks kun ne kävi kylässä niin pyys, että mä antaisin tyhjän Mass Blast -pöntön kun se ois just hyvä marjanpoimintaan:D

"Mass Blast - Marjanpoimijan varma valinta" :)

mulla just sama homma ku kotona asuu, nii kaikkee erilaista, esim. rahkan, tonninkalan tai raejuuston syömistä kattovat iha ihmeissä :( iha niiku jotkut tutut käyttää just jotai massanlisääjää ni se luokitellaan hormooniks joka tekee ihmisestä tyhmän ja ison, ja sit saa työntämään kaikki rahansa kuntosalimaksuihin sekä laiminlyö koulunsa, unohtaa ystävänsä ja kuolee sit nuorena. jee :D yritä siinä ny selitellä miks vetää rahkaa, ku toine ei tajua et eihä siinä oo mitään vikaa jos vaa haluu kasvaa. saati jos erehtyy vaikka vaa'alla käymään, nii heti luulevat että sairaanloinen anoreksia ku jatkuvast pitää painoa tarkkailla. :D onneks ne jossai vaihees oppii..

Eemeli sanoi:
Näin on. Jenkkilehdet on pullollaan kaiken maailman "on cycle" "offcycle" "blitzcycle" ym tuotteita. On näitä suomessakin Test:it ym. Ei ihme että kuva hämärtyy, kun lisäravinneteollisuus on vajonnut niin alas.
Pitäisi oikeasti saada vähän jotain sääntöjä noiden paskatuotteiden markkinointiin.

Pakkotoisto on tässäkin asiassa iloinen poikkeus. Täältä minäkin olen oppinut sen, että jauhot on vaan lisä normaali ruuan ohessa, eikä niillä mitään ihmeitä yksistään saa aikaan. Pitkällä tähtäimellä rehellisyys varmasti kannattaa, vaikka jotku eivät täältä ostaisikaan jauhojaan koska jossakin muualla myydään proteiinia jolla saa 10 kiloa puhdasta lihasmassaa viikossa. :D

SniffDaddy sanoi:
Niksi:
Tyhjästä proteiinipöntöstä saa varsin oivallisen säästöpossun. Mahtuu jokunen eke...
Aivan loistava vinkki! Tässä on sitten kotona sopivasti kolikoita, niin että jos (kun) lompakko unohtuu kaverin autoon, pääsee bussilla töihin (nimim. kokemusta on ..) :thumbs:

Erään nuoren tarina:
"Aloin syömään rahkaa ja tonnaria 16-vuotiaana. Aluksi otin ehkä pari purkkia viikossa Valion maitorahkaa ja saman verran Abban tonnikalaa tomaattikastikkeessa. Jäin kiinni ensimmäisen kerran tonnikalasta 17-vuotiaana kun äitini löysi tyhjän tonnikalapurkin huoneeni roskiksesta. Vanhempani pitivät minulle puhuttelun ja sain viikon arestia, yritin kyllä selittää, että purkki ei ollut minun vaan eräs ystäväni oli nauttinut sitä huoneessani.
Vanhempani luulivat, että aresti ja puhuttelu tehoasivat minuun mutta ei, ne vain lisäsivät himoa näitä proteiininlähteitä kohtaan. Vaihdoin pian Valion maitorahkan Pirkkaan ja lopulta Ehrmanniin, koska se oli halvinta ja maitorahkaa oli saatava joka viikko vain enemmän ja enemmän. Tonnikalakin vaihtui Euroshopperin purkkeihin, joita säilytin kymmenittäin sänkyni alla. Kaikki kesätyörahani menivät rahkaan ja tonnikalaan, kun rahat loppuivat, myin myös polkupyöräni ja Playstationin. Kun vanhempani vihdoin tajusivat, että olin proteiinikoukussa, oli jo liian myöhäistä.
Onneksi pääsin hyvin nopeasti vieroitukseen mutta hoito ei ole helppoa. Näen joka yö painajaisia siitä, kuinka avaan viileän Ehraman-purkin ja kaadan siihen Funlightia.
Toivottavasti kukaan ei joudu käymän läpi samanlaista helvettiä"

Valkeat jauheet epäilyttävät aina ja pakkauksella on iso merkitys. Jos paketissa pullistelee iso ruma äijä, ei olekaan enää puhtaita jauhoja pussissa. Mikäli paketissa on hempeä vihreä ja vaaleanpunainen väritys sekä nättejä kukkasia ja tarpeeksi luontaistuotehenki, on kama terveellistä vaikka siinä luvattas vaikutusta hormooneihinkin. Koita siinä sitten selittää femisoijan purijoille soijaysikymppisen käyttöä.

Jos jauhe löytyy lapsosen takin taskussa olevasta pienestä läpinäkyvästä pussista, on syytä toimittaa se poliisin tutkittavaksi. Näin kävi muinoin eräälle luokkakaverille. Poliisit tutkivat näytteen ja totesivat sen olevan etupäässä ammoniumkloridia sekä natriumkloridia. 'Arvasinhan minä! Kaikenmaailman dextrooseista on lyhyt matka vahvempiin aineisiin!' 'Köh, tuota... Nämä kyseiset aineet tunnetaan kansanomaisemmin salmiakkina ja suolana...'

mxm sanoi:
Erään nuoren tarina:
"Aloin syömään rahkaa ja tonnaria 16-vuotiaana. Aluksi otin ehkä pari purkkia viikossa Valion maitorahkaa ja saman verran Abban tonnikalaa tomaattikastikkeessa. Jäin kiinni ensimmäisen kerran tonnikalasta 17-vuotiaana kun äitini löysi tyhjän tonnikalapurkin huoneeni roskiksesta. Vanhempani pitivät minulle puhuttelun ja sain viikon arestia, yritin kyllä selittää, että purkki ei ollut minun vaan eräs ystäväni oli nauttinut sitä huoneessani.
Vanhempani luulivat, että aresti ja puhuttelu tehoasivat minuun mutta ei, ne vain lisäsivät himoa näitä proteiininlähteitä kohtaan. Vaihdoin pian Valion maitorahkan Pirkkaan ja lopulta Ehrmanniin, koska se oli halvinta ja maitorahkaa oli saatava joka viikko vain enemmän ja enemmän. Tonnikalakin vaihtui Euroshopperin purkkeihin, joita säilytin kymmenittäin sänkyni alla. Kaikki kesätyörahani menivät rahkaan ja tonnikalaan, kun rahat loppuivat, myin myös polkupyöräni ja Playstationin. Kun vanhempani vihdoin tajusivat, että olin proteiinikoukussa, oli jo liian myöhäistä.
Onneksi pääsin hyvin nopeasti vieroitukseen mutta hoito ei ole helppoa. Näen joka yö painajaisia siitä, kuinka avaan viileän Ehraman-purkin ja kaadan siihen Funlightia.
Toivottavasti kukaan ei joudu käymän läpi samanlaista helvettiä"

Mistä tämmönen tarina löytyi? Jos toi on totta, niin taisi pojalla olla psyyke pahasti sekasin. Tuommoiset tarinat ne todella levittää propagandaa proteiinin syönnin keskuudessa.

Doggoned sanoi:
Mistä tämmönen tarina löytyi? Jos toi on totta, niin taisi pojalla olla psyyke pahasti sekasin. Tuommoiset tarinat ne todella levittää propagandaa proteiinin syönnin keskuudessa.

Ööh, se ei ehkä ollut ihan totta. :D

Doggoned sanoi:

Kyllä se ihan mun päästä löytyi ja sieltä löytyviä asioita ei kannata ottaa kovin vakavasti;)

Doggoned sanoi:
Onko tämä kommentti nerokas vitsi vai huumorinpuutetta? Vaikea sanoa kun ei näe ilmettä.

ps: vuosi sitten en syönyt rahkaa ollenkaan, nyt menee kaksi laatikollista ehrmannia viikossa!

XXL sanoi:
Onko tämä kommentti nerokas vitsi vai huumorinpuutetta? Vaikea sanoa kun ei näe ilmettä.

ps: vuosi sitten en syönyt rahkaa ollenkaan, nyt menee kaksi laatikollista ehrmannia viikossa!

Olen nero :nolo:

:wall:

Menee vähän sivusta mutta menköön. Intissä kun olin vielä puol vuotta sitten niin sain kuulla joka vitun päivä kommenttia kaikilta mun lisäravinteista "jaaha taas sekotellaan proteiinia" "onkos protskut mukana nyt" "eihän toi voi olla terveellistä" "jätkä on kyllä ihan kajahtanut" TMS TMS TMS... Needless to say palohan mulla hermot mutta annoin asian vaan olla ja vastailin aina vaan että "joo" "jep" ihan sama vittu mitä ajattelevat. Leireillekkin otin mukaan kaikkia protskutetroja ja patukoita joten myös siellä sai kommenttia kivasti.

"Ignorance is bliss" todellakin

Tavikset vierastaa "proteiinijauhoja" siks kun niitä ei näy television ruokamainoksissa. Ehkä voimailufoorumeita koskevat ennakkoluulot vähenee siinä vaiheessa kun Painonvartijat ja Diabetesliitto alkaa kampanjoida täsmäravinnon puolesta. Sitä ei sitten tiedä että tapahtuuko tällaista ikinä ja oivaltaako joku mainosguru miten suuri ostopotentiaali näissä ravintolisissä voi olla aivan tavallisille peruskuntoilijoille.

P.S. Minäkin luulin vielä pari vuotta sitten että Pakkotoisto on vain Hardcore treenaajien kokoontumispaikka. Onneksi sellaiset nimimerkit kuin Hannibal ja Ringside, muutamia mainitakseni, ovat tuoneet tuulahduksen kansainvälisiä tuulia ankaraan rautojen nostamiseen. Sitäpaitsi, mä oon aivan varma että Rinkkukin treenaa, se vaan hämää meitä kaikkia kirjoittamalla asian vierestä. :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom