Räikeä ennakkoluulo Pakkotoisto.comista

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jonny
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
42
Olen työni puolesta käynyt aikuisopistolla koulutuksessa reilun vuoden ja tänään pidin ensimmäistä kertaa "lähipäivänä" Pakkotoisto.com hupparia. Iltapäivällä takanani istuva vanhempi (n.50v) mies kysyy, että mikäs tuo Pakkotoisto.com on? En kerkiä edes kääntyä häneen päin vastatakseni kun hänen vieressään istuva miespuoleinen n.35v pitopalveluyrittäjä laukaisee, että "se on semmonen hormoonien välityspaikka" semmosella vittumaisella äänen sävyllä. WTF? Selitän vanhemmalle miehelle sitten, että "se on kehonrakennusta ja voimailua käsittelevä keskustelufoorumi".

Tuo kuka tuon sammakon laukaisi suustaan on vaikuttanut ihan asialliselta ukolta, mutta tänään kyllä antoi todella idiootin kuvan itsestään. En sitten tiedä mistä on kuullut Pakkiksesta, koska tuskin itse on täällä koskaan käynyt.

edit:
mxm sanoi:
Juu, eikös Pakkiksen verkkokauppa oo ihan vääränään roinaa:jahas:

Jep. Ihmetytti tuo vaan tuo kommentti.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Juu, eikös Pakkiksen verkkokauppa oo ihan vääränään roinaa:jahas:

Jonny sanoi:
Olen työni puolesta käynyt aikuisopistolla koulutuksessa reilun vuoden ja tänään pidin ensimmäistä kertaa "lähipäivänä" Pakkotoisto.com hupparia. Iltapäivällä takanani istuva vanhempi (n.50v) mies kysyy, että mikäs tuo Pakkotoisto.com on? En kerkiä edes kääntyä häneen päin vastatakseni kun hänen vieressään istuva miespuoleinen n.35v pitopalveluyrittäjä laukaisee, että "se on semmonen hormoonien välityspaikka" semmosella vittumaisella äänen sävyllä. WTF? Selitän vanhemmalle miehelle sitten, että "se on kehonrakennusta ja voimailua käsittelevä keskustelufoorumi".

Tuo kuka tuon sammakon laukaisi suustaan on vaikuttanut ihan asialliselta ukolta, mutta tänään kyllä antoi todella idiootin kuvan itsestään. En sitten tiedä mistä on kuullut Pakkiksesta, koska tuskin itse on täällä koskaan käynyt.

edit:

Jep. Ihmetytti tuo vaan tuo kommentti.

Vai heittiköhän ihan läpällä?

Monet taitaa rinnastaa tietämättömyyttään tuon doping / antidoping-osion roinanvälitykseen.

Jep jep, täällä on bannattu porukkaa pilvin pimein vain pienestäkin viittauksesta osto-/myyntihalukkuuteen. Samoin kukaan ei enää saa kenenkään palstalaisen emailia näkyviin, joten niinkään ei voi roinista kysellä. Privateviesteissäkin on käynyt muutamalle hassusti kun on roipetta kysellyt. Pakkotoistolla on armoton nollatoleranssi näissä asioissa.

Ehkä tuommoisen paskahousun pitäisi mennä vilkaisemaan oikeasti huonoja forumeita.

http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=109&conference=4500000000000315&subcat=841

WTA sanoi:
Vai heittiköhän ihan läpällä?

Ei vaan ihan tosissaan.

Mike sanoi:
Pakkotoistolla on armoton nollatoleranssi näissä asioissa.

Jep. Tiedetään. Rupes vaan jotenkin vituttamaan. Olis ihan hyvin voinut pitää suunsa kiinni, mutta piti siihen väliin päästä väläyttämään tuommoinen viisas lause.

Olisikohan kyseessä seuraavanlainen päättelyketju. Itse olen tähän päättelyyn törmännyt usein ihmisten kanssa jotka eivät harrasta punttaamista. Heille juuri normaalit proteiinit saattavat edustaa niitä hormooneja.

Proteiini => outoa jauhetta => ei normaalia ruokaa => ei taviksen käyttämää tai tuntemaa ainetta => pakko olla hormoonia

=> Pakkotoisto myy hormoneja

Jonny sanoi:
Ei vaan ihan tosissaan.

Jep. Tiedetään. Rupes vaan jotenkin vituttamaan. Olis ihan hyvin voinut pitää suunsa kiinni, mutta piti siihen väliin päästä väläyttämään tuommoinen viisas lause.

Kerro, miten me voidaan nyt pelastaa sun pilalle menny päiväsi?

TomiTheHuge sanoi:
Kerro, miten me voidaan nyt pelastaa sun pilalle menny päiväsi?

Ei ole päivä tosiaankaan mennyt pilalle :) Kuhan pistin tänne tuon esimerkin. Muistaakseni ukko käy itse myös kuntosalilla ja harrastaa jonkunlaista itsepuolustuslajia.

Mike sanoi:
Jep jep, täällä on bannattu porukkaa pilvin pimein vain pienestäkin viittauksesta osto-/myyntihalukkuuteen. Samoin kukaan ei enää saa kenenkään palstalaisen emailia näkyviin, joten niinkään ei voi roinista kysellä. Privateviesteissäkin on käynyt muutamalle hassusti kun on roipetta kysellyt. Pakkotoistolla on armoton nollatoleranssi näissä asioissa.

Ehkä tuommoisen paskahousun pitäisi mennä vilkaisemaan oikeasti huonoja forumeita.

http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=109&conference=4500000000000315&subcat=841
Siis mita? Koskaan aikaisemmin en oo jaksanut kayda suomi24:ssa vaikka vahan on uteluttanut. Ei nakojaan tarvi menna vastakaan. Onko nuo ihan tosissaan?

Jonny sanoi:
Ei ole päivä tosiaankaan mennyt pilalle :) Kuhan pistin tänne tuon esimerkin. Muistaakseni ukko käy itse myös kuntosalilla ja harrastaa jonkunlaista itsepuolustuslajia.

Jospa sitä vitutti,kun sinä olet isompi kuin se..
p.s ylämylly rocks :rock:

Oda sanoi:
Olisikohan kyseessä seuraavanlainen päättelyketju. Itse olen tähän päättelyyn törmännyt usein ihmisten kanssa jotka eivät harrasta punttaamista. Heille juuri normaalit proteiinit saattavat edustaa niitä hormooneja.

Proteiini => outoa jauhetta => ei normaalia ruokaa => ei taviksen käyttämää tai tuntemaa ainetta => pakko olla hormoonia

=> Pakkotoisto myy hormoneja

Jep, arvelen juuri noin käyneen. Yllättävän moni luulee lisäravinteita hormoneiksi. :eek:
Tökerö möläytys silti.

Tuli aamulla kuunneltua Radio Cityn Heikelän Herätysliikettä, missä tuli juontajilla puheeksi toisen juontajan "massakuuri". Massakuurilla ollut juontaja (en nyt muista oliko Heikelä vai Linnanahde) kertoi massakuuriin liittyvästä lisäproteiinin ottamisesta, niin tottakai toisen piti lähteä leimaamaan tämä taas siksi perinteiseksi "jauhojen vetämiseksi" :jahas: Itselle kun noissa lisäravinteissa ei ole mitään ihmeellistä, niin välillä sitä aina unohtaa, mikä se peruspirkon ja -pentin suhtautuminen noihin kovin usein on.

Itsellä oli pari vuotta takaperin iso riita, kun karateseuran valmentajan mielestä kaikki proteiinien yms. käyttö on samaa kuin doping. Kuulema proteiinin käyttö on epäterveellistä ja aiheuttaa mm. sen että verisuonet alkavat pullottaa käsivarsissa näkyvästi. :D

Zaxxon sanoi:
Itsellä oli pari vuotta takaperin iso riita, kun karateseuran valmentajan mielestä kaikki proteiinien yms. käyttö on samaa kuin doping.

Pistää kyllä ihmettelemään, että miten aikuiset ihmiset voivat olla noin saatanan tyhmiä? Miksi se on niin vaikea tajuta, että proteiini on sitä samaa ainetta kuin esim. lihasta löytyy, mutta jauhon muodossa on helpommin nautittavissa ja nopeammin hyödynnettävissä. "Tavalliset" ihmiset eivät taida edes tajuta, että proteiinit/hiilihydraatit/rasvat ovat niitä, josta hekin energiansa saavat. Se on vaan normaalia saada läskisoosista ja pottumuusista, mutta jos proteiinia tai hiilareita ottaa jauheena niin sitten se on douppausta.

Vituttaahan se tuollainen juu.

Mulle se on aivan sama mitä "ne" ajattelee. Mä puhun töissä proteiinihormooneista kun sekottelen jauhoja, toivottavasti saavat kaikkia vääriä mielikuvia. Eivät ainakaan tiedä mitä menettävät, kun jäävät paitsi näistä ihanan makuisista protskujahoista.

Zaxxon sanoi:
Itsellä oli pari vuotta takaperin iso riita, kun karateseuran valmentajan mielestä kaikki proteiinien yms. käyttö on samaa kuin doping. Kuulema proteiinin käyttö on epäterveellistä ja aiheuttaa mm. sen että verisuonet alkavat pullottaa käsivarsissa näkyvästi. :D

:david: :david: :david:
Kyllä itsellänikin on kokemusta tuosta, että ihmiset eivät tiedä paskaakaan tästä asiasta. Malliesimerkkinä toimivat vanhempani, jotka jatkuvasti ovat kielteisellä linjalla syömisieni kanssa. Se synnyttää toisinaan aivan turhia riitatilanteita sun muuta sälää.

Mullakin on kerran tapahtunut vähä samanlainen tapaus kun luokkakaveri tuli hakeen multa jotain koulupapereita. Oli pakkotoisto auki ja kaveri heitti että "Jätkä vaa jotai nappikauppoja täällä tekee"

Mua taas harmittaa enemmän sellanen, kun jotkut vetää proteiini- yms. jauhoja luulossa, että ne toimii kuin hormonit. Kaikenlisäksi markkinavoimat käyttää tällaista väärää luuloa kylmästi hyväkseen.

Tietämättömyys harmittaa.

training_day sanoi:
"Tavalliset" ihmiset eivät taida edes tajuta, että proteiinit/hiilihydraatit/rasvat ovat niitä, josta hekin energiansa saavat. Se on vaan normaalia saada läskisoosista ja pottumuusista, mutta jos proteiinia tai hiilareita ottaa jauheena niin sitten se on douppausta.

No siitä ei ole kauan kun luin jonkun tyypin kysymyksen ravintoa koskien (ei siis pakkiksella): "Onko mun pakko syödä proteiineja ja hiilihydraatteja kun en oikein haluaisi niitä syödä?".

Ja tuossa nyt ei tietääkseni edes tarkoitettu mitään jauhoja vaan ihan kyseisiä aineita muuten vaan. Aika heikolla tolalla ihmisten tietämys kyllä, jos ei ymmärrä, että normaali ruokakin koostuu proteiinista ja hiilareista...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom