- Ikä
- 42
Olen työni puolesta käynyt aikuisopistolla koulutuksessa reilun vuoden ja tänään pidin ensimmäistä kertaa "lähipäivänä" Pakkotoisto.com hupparia. Iltapäivällä takanani istuva vanhempi (n.50v) mies kysyy, että mikäs tuo Pakkotoisto.com on? En kerkiä edes kääntyä häneen päin vastatakseni kun hänen vieressään istuva miespuoleinen n.35v pitopalveluyrittäjä laukaisee, että "se on semmonen hormoonien välityspaikka" semmosella vittumaisella äänen sävyllä. WTF? Selitän vanhemmalle miehelle sitten, että "se on kehonrakennusta ja voimailua käsittelevä keskustelufoorumi".
Tuo kuka tuon sammakon laukaisi suustaan on vaikuttanut ihan asialliselta ukolta, mutta tänään kyllä antoi todella idiootin kuvan itsestään. En sitten tiedä mistä on kuullut Pakkiksesta, koska tuskin itse on täällä koskaan käynyt.
edit:
Jep. Ihmetytti tuo vaan tuo kommentti.
Tuo kuka tuon sammakon laukaisi suustaan on vaikuttanut ihan asialliselta ukolta, mutta tänään kyllä antoi todella idiootin kuvan itsestään. En sitten tiedä mistä on kuullut Pakkiksesta, koska tuskin itse on täällä koskaan käynyt.
edit:
mxm sanoi:Juu, eikös Pakkiksen verkkokauppa oo ihan vääränään roinaa:jahas:
Jep. Ihmetytti tuo vaan tuo kommentti.