Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Juu on se soittanut ja konsertin aikaan jeesusihmiset kiersi jäähallia rukoillenphy73 sanoi:Erehdynköhän pahasti jos väitän Kissin soittaneen joskus Oulun jäähallissa??
On se 25.11.83,Oulu,Finland,Oulu-halli![]()

(noi kolme viimeksi mainittua ovat selkeästi mulle kiinnostavimpia Qstockin 2005 ohjelmassa), ehkä myös Zero Nine ja TikTak. Sacred Crucifix ja Finntroll eivät nappaa (vaikka mättöä ovatkin), totesin ne mun makuun paskoiksi keikoillaan Hevimestassa ja Sauna open airissa 2004. YUP olisi periaatteessa hyvä, mutta olen sen bändin nähnyt ainakin tusina kertaa alkaen suunnilleen vuodesta 1990, niin ei tod.näk. enää jaksa kiinnostua.iivili sanoi:La on sitten asia erikseen. Silloin pitää tsekata ainakin Charon, Faff-Bey, Stam1na, Mokoma ja Rotten Sound(noi kolme viimeksi mainittua ovat selkeästi mulle kiinnostavimpia Qstockin 2005 ohjelmassa),
o_virta sanoi:Stam1nan ja Mokoman keikka harmillisesti vartin päällekäin. http://www.qstock.org/2005/index.php?sivu=ohjelma
SuBi sanoi:Nyt tuli sitte lippu lauantaille tilattua. Vieläkös tuo Iivilin kaavailema miittinki on voimassa, vaiko kuolleena syntynyt ajatus?
Itsekin nyt sitten ostin lauantainlipun, joten iivilin kanssa hengaamme alueella varmaankin viimeistään kolmesta eteenpäin, pitäähän toki Zero Nine nähdä! Aika hyvin muuten esiintyvät lauantain kiinnostavat bändit ainakin meikäläisen kannalta: Zero Nine-Charon-TikTak (:D
)-Finntroll-Stam1na-Mokoma-69eyes-Kotiteollisuus. 
)