Qstock

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja phy73
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Taisi olla viime vuonna, kun joku vanhempi ukko kehui, että oli joskus käynyt katsomassa Iron Maidenia Oulussa. Totesin tietenkin väitteeseen, että :anssi: , mutta uskoin selityksen jälkeen ja tarkastin seuraavana päivänä vielä googlettamalla.

Erehdynköhän pahasti jos väitän Kissin soittaneen joskus Oulun jäähallissa??
On se 25.11.83,Oulu,Finland,Oulu-halli :rock:

phy73 sanoi:
Erehdynköhän pahasti jos väitän Kissin soittaneen joskus Oulun jäähallissa??
On se 25.11.83,Oulu,Finland,Oulu-halli :rock:
Juu on se soittanut ja konsertin aikaan jeesusihmiset kiersi jäähallia rukoillen :hyper:

Mitenkäs Qstock 2005? Ketä lähössä minun lisäksi? NP ja Windir vissiin ainakin olivat lähdössä (irssissä oli puhetta joskus). Pitäiskö järkätä miitti esim. Inferno lavan ja Kooma lavan välissä olevalle patiolle? Vaikkapa aikaisin lauantaina, miten oisi? Eli anniskelu C: http://www.qstock.org/2005/index.php?sivu=aluekartta

Tossapa linkki: http://www.qstock.org/2005/

Pe on mun makuun harmittavan paska ohjelma. Enemmälti kiinnostavat vain Fleimarit ja Radiopuhelimet, miedommin (eli vois keppanaa siemaillen puolella korvalla ja silmällä tsekata anniskelualueelta :kippis1: ) Velcra, Apulanta ja CMX.

La on sitten asia erikseen. Silloin pitää tsekata ainakin Charon, Faff-Bey, Stam1na, Mokoma ja Rotten Sound :rock: (noi kolme viimeksi mainittua ovat selkeästi mulle kiinnostavimpia Qstockin 2005 ohjelmassa), ehkä myös Zero Nine ja TikTak. Sacred Crucifix ja Finntroll eivät nappaa (vaikka mättöä ovatkin), totesin ne mun makuun paskoiksi keikoillaan Hevimestassa ja Sauna open airissa 2004. YUP olisi periaatteessa hyvä, mutta olen sen bändin nähnyt ainakin tusina kertaa alkaen suunnilleen vuodesta 1990, niin ei tod.näk. enää jaksa kiinnostua.

Lähden lauantaina mahdollisesti. Se tulee päätettyä edellisenä päivänä, hieman vaikea nyt sanoa varmaksi. Pitkä matka Lahdesta Ouluun.. mutta onneksi saan varusmiesalennuksen junalipun hinnasta.

NP, varusmiesalennus, eli ilmainen littera. :D Eikös niitä saa melkein miten paljon vain ja minne vain Suomessa? Mulla ainakaan ei ollut koskaan mitään ongelmia tuon suhteen. Litteroita piisasi ja mukisematta kirjoitettiin matkalippu sinne, minne halusin. Lahdesta reissasin muutaman kerran Ouluun (lääkintäAUKin aikana). Matka oli perseestä, varsinkin jos ei raskinut ostaa paikkaa makuuvaunuun (selkä JUMISSA ja väsytti pirusti), mutta perille pääsi.

O_virta, juu, tuo on pikkusen perseestä. Priorisoin tällä kertaa Stam1nan.

Nyt tuli sitte lippu lauantaille tilattua. Vieläkös tuo Iivilin kaavailema miittinki on voimassa, vaiko kuolleena syntynyt ajatus?

eikö tosiaan ole enempää porukkaa täältä tuonne lähössä?
Auttaisko ujoinpia jos kerron, että voidaan tutusta myös rinkun porkkana-leikin merkeissä?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Viime kesänä kävin ja ihan mukavaa oli joten uusinta olis ihan paikallaan. Varmaksi en tuota osaa vielä sanoa kun on tuo elämä niin arvaamatonta ja rahat tiukilla.
Noista porkkanaleikeistä en sitten tiedä... Ei se taida ainakaan ujoimpia auttaa.

Jos ei sada yhtä paljon kuin tänään niin voisin ehkä kenties mahdollisesti saapua paikalla. Ihan mukavaa musaa tarjolla.

SuBi sanoi:
Nyt tuli sitte lippu lauantaille tilattua. Vieläkös tuo Iivilin kaavailema miittinki on voimassa, vaiko kuolleena syntynyt ajatus?

Miitataan vaan, on aina kiva tavata Pakkisporukkaa :) Itsekin nyt sitten ostin lauantainlipun, joten iivilin kanssa hengaamme alueella varmaankin viimeistään kolmesta eteenpäin, pitäähän toki Zero Nine nähdä! Aika hyvin muuten esiintyvät lauantain kiinnostavat bändit ainakin meikäläisen kannalta: Zero Nine-Charon-TikTak (:D :nolo: )-Finntroll-Stam1na-Mokoma-69eyes-Kotiteollisuus. :rock:

Varmaan Launtaille tulee lippu hommattua, jos niitä vaan enää löytyy levykaupasta.

"Valtava Qstock lippujen kysyntä on ylittänyt kaikki odotukset. Tällä hetkellä ennakkomyynti varmistaa jo reilut 12 000 kävijää! Qstockin yleisöennätys on siis jo varma.

Aluelaajennuksien vuoksi lippuja on vielä jonkun verran saatavilla, kannattaa pitää kiirettä!" -- - Q - 25.07.2005

Apua! Nyt lippuja ostamaan ja vauhdilla... (Kiva saada tietää työvuorot PIKKUSEN viimetingassa... :rolleyes: )

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom