Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
I'll be there. Mulla on luultavasti musta ANTI TUISKU-paita päällä mikäli kerkeää postissa tulla.Gillyanne sanoi:Potentiaalisia miittaajia selvästikin löytyy, joten kai tässä pitää itse taasen järjestäjäksi ryhtyä ;) Pika-aivoriihi iivilin kanssa tuotti tuloksen lauantai klo 14 ja anniskelualue c, joten sopisiko se miittipaikaksi ja -ajaksi?
EDIT: Itse varmaankin menemme joka tapauksessa ko. paikkaan ko. aikaan, ja voin itse uhrautua pukeutumaan Pakkispaitaan, jotta mahdolliset miittaajat löytävät paikalle.
Toiminee ;)viltteri sanoi:Vanhakin lähtee festareille. Jos ei ole pakkispaitaa niin pitääkö ottaa porkkana mukaan että tunnistettaisiin...?
Gillyanne sanoi:Potentiaalisia miittaajia selvästikin löytyy, joten kai tässä pitää itse taasen järjestäjäksi ryhtyä ;) Pika-aivoriihi iivilin kanssa tuotti tuloksen lauantai klo 14 ja anniskelualue c, joten sopisiko se miittipaikaksi ja -ajaksi?
EDIT: Itse varmaankin menemme joka tapauksessa ko. paikkaan ko. aikaan, ja voin itse uhrautua pukeutumaan Pakkispaitaan, jotta mahdolliset miittaajat löytävät paikalle.