Qstock

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja phy73
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Potentiaalisia miittaajia selvästikin löytyy, joten kai tässä pitää itse taasen järjestäjäksi ryhtyä ;) Pika-aivoriihi iivilin kanssa tuotti tuloksen lauantai klo 14 ja anniskelualue c, joten sopisiko se miittipaikaksi ja -ajaksi?

EDIT: Itse varmaankin menemme joka tapauksessa ko. paikkaan ko. aikaan, ja voin itse uhrautua pukeutumaan Pakkispaitaan, jotta mahdolliset miittaajat löytävät paikalle. :)

Gillyanne sanoi:
Potentiaalisia miittaajia selvästikin löytyy, joten kai tässä pitää itse taasen järjestäjäksi ryhtyä ;) Pika-aivoriihi iivilin kanssa tuotti tuloksen lauantai klo 14 ja anniskelualue c, joten sopisiko se miittipaikaksi ja -ajaksi?

EDIT: Itse varmaankin menemme joka tapauksessa ko. paikkaan ko. aikaan, ja voin itse uhrautua pukeutumaan Pakkispaitaan, jotta mahdolliset miittaajat löytävät paikalle. :)
I'll be there. Mulla on luultavasti musta ANTI TUISKU-paita päällä mikäli kerkeää postissa tulla.
Luultavasti oon kuitenki myöhässä :D

viltteri sanoi:
Vanhakin lähtee festareille. Jos ei ole pakkispaitaa niin pitääkö ottaa porkkana mukaan että tunnistettaisiin...?
Toiminee ;)

Gillyanne sanoi:

Aika aikasin on tuo klo 14 :( Pitää yrittää päästä perjantaina ajoissa nukkumaan. Voin tulla pyörähtään em. paikalla, jos siellä on muitaki kyniksiä ku minä. Mulla on päällä joko Iron Maiden tai pakkispaita. Hiuksia ei oo, mutta parta on.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Leoko: ei toki tarvitse heti klo 14 olutteltassa asennossa seistä, ei me nyt siitä justiin olla mihinkään singahtamassa ;)

Hetken päästä starttaan auton ja alan ajeleen kohti Oulua.
ANTI TUISKU-paitaa ei kusti kerenny toimittaa, mutta se ei haittaa. Otan vaikka porkkanoita mukaan nii tunnistatte.

Punkku pullo korkattu ja sitä tässä nyt nautiskelen. Kohta nokka kohti oulua ja Apulantaa katsomaan. Toivottavasti yhtä hyvä keikka tiedossa mitä oli kalajoella juhannuksena :rock:

Jees, tulihan tuota käytyä sitten kuitenkin. Kova meno oli, joillakin ainakin. Gillyanne tuli yhessä vaiheessa vastaan jokseenkin humaltuneen näköisenä tai sitten vain kuvittelin. Päätin kuitenkin pitää matalaa profiilia ja kävelin ohi. Ens kerralla sitten tervehdin, ehkä.
Zen Cafe lopetti päivän mukavasti. :)

Olipa hyvät festarit vaan eikös ne aina. Pakkismiitti oli aika minimaalinen, oliko meitä viisi parhaimmillaan päivällä. Iivilin ja Gillyannen kanssa oli hauska jorista, aivankuin vanhojen tuttujen kanssa, ja mahtavia henkilöpaljastuksiakin pakkikselta ilmeni. Musiikki oli hyvää ja sitä oli riittävästi. Iivili oli muuten ainut, joka muisti tuoda porkkanan. Siitä pisteet.

Joo-o.. oli tosi hyvät festarit. Gillyannen taisin nähdä kun tuli portista sisään.
Bändejä ei ehtiny katsomaan yhtään ku hommaa riitti portilla ja anniskelu paikkojen porteilla.

Oulun Qstock rysäytti yleisöennätyksen
29.07.2005 14:59

Pohjois-Suomen suurin rock-festivaali Qstock rikkoi historiansa yleisöennätyksen Oulussa. Tänään ja huomenna pidettävään festivaaliin myytiin yli 17 000 lippua. Viime vuonna osallistujia oli 10 000.

Qstocin liput myytiin tälläkin kertaa loppuun ennakkoon. Vain tälle päivälle järjestäjät ovat jättäneet parisataa lippua portille myytäväksi.

Qstock rikkoi nyt myös Oulun edesmenneen Kuusrockin yleisöennätyksen vuodelta 1976. Tuolloin samalla alueella pidetyssä Kuusrockissa oli noin 15 300 kuulijaa.

lähde:soneraplaza

Jees, hauskaa oli! Zero Nine ja Kotiteollisuus olivat allekirjoittaneen päivän kohokohdat, varsinkin viimeksimainittu :rock: Pientä harmistusta aiheutti se, että kärkkärin nimellä myytiin jotain tavallista halpis-Atriaa, mutta parempiin suihin hävisivät nekin kyllä...

Viltterille kiitokset kuvista! :)

Nonii nyt on sitte kotiuduttu Qstockista. Reissu oli kokonaisuudessaan hyvä, mitä nyt perjantaina joku karpaasi yritti repiä ruokatorven multa irti.
Lauantaina yritin kovasti ettiä pakkispaitasta porukkaa, yhtään kuitenkaa löytämättä. Tulin siihen koomalavan vieressä olevalla anniskelualueelle joskus neljän maissa. Ja mulla oli vielä porkkanaki mukana. Harmittaa vietävästi ku en sitä miittinkiä löytäny.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom