Qnt Creatine

Eli vähän tyhmä kysymys teille ammattilaisille, mut ostin aikaa sit QNT pure creatine monohydrate 400 g purkin... Ohjeissa lukee, suositeltava päivä annos 3g.. nyt kuitenkin aloitin ottamaan 20g päivässä 5 päivän ajan, ja sitten 5g päivässä, onko kuitenkin tervettä ottaa näin paljon yli suositusten???

Ja luin, että kreatiini kasvattaa lihasta myös munuaisissa ja kiveksissä, joten voivatko nämä osat tulla kipeiksi??:wall:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
otat siis huimat 2g yli suositusten?? varo ettet kuole:) no ei kasvata.

Nyt ihan eka pointti:

MIKÄÄN LISÄRAVINNE EI KASVATA LIHAKSIA!!!!!!!!!!

Toinen:

kreatiini ei oo vaarallista. Itse söin kerran melkein 100g (veto) eikä tuntunu ku vähän oudolta vatsassa..

Eli vähän tyhmä kysymys teille ammattilaisille, mut ostin aikaa sit QNT pure creatine monohydrate 400 g purkin... Ohjeissa lukee, suositeltava päivä annos 3g.. nyt kuitenkin aloitin ottamaan 20g päivässä 5 päivän ajan, ja sitten 5g päivässä, onko kuitenkin tervettä ottaa näin paljon yli suositusten???

Ja luin, että kreatiini kasvattaa lihasta myös munuaisissa ja kiveksissä, joten voivatko nämä osat tulla kipeiksi??:wall:

ei se haittaa kisko vain kunnolla sitä kreaa.

Mielenkiinnosta kysyn
miten on kyseinen tuote toiminut ?
Tuli tänään hankittua samaa tavaraa.

No eihän se ole kuin hiukan yli 10g päivässä...

Ostin QNT kreaa jokunen kuukausi sitten. Söin sitä alussa ihan ohjeiden mukaan. Ei mitään vaikutusta. Sama paska tuijottaa peilistä. Nykyään vedän sitä kukkurallisen t-lusikallisen palkkariin kun muistan. Thäts it. Viimeinen kreapönikkä mitä ostan.

Jos ihan suoraan sanotaan, niin olen vähentänyt lisäproteiinin syöntiä huomattavasti. Ainoastaan palkkarissa nykyään. Silti treeni on kulkenut. Ei tämmöisiä tietty saisi kirjoitella kauppojen forumeilla ;) Mutta ei ne jauheet mitään ihmeaineita ole. Jos syömiset on ihan perseellään, niin sitten suosittelen. Suurin hyöty taitaa olla plasebovaikutus. Kun on vetänyt ruokalusikallisen aivan vitun pahan makuista kreaproteiiniskeidaa, niin pakkohan sen puntin on nousta. Jos näin käy, niin lisäravinne toimii :D

p.s. en ole penkannut 200kg joten voi olla että olen väärässä. Lyökää 20kg limpulla otsaan jos näin on. Mutta älkää kovaa.

Mä olen tolla monolla saanut hyvää nestepöhöä aikaan niin vaatteet päällä näyttää vähän isommalta :) Ehkä tsägällä vähän paremmat paineet treeneissä. Ja sellanen 5-10g päivässä.

Mitä nyt oon jonkun aikaa käyttänyt kreatiinia niin kyllähän ne kohderyhmät on kasvanut vaikka sitten olisivatkin nestettä. Ero on melko huomattava siis... Laitan protudrinkin sekaan aina ruokalusikallisen (en siis teelusikallista).

Pitää mainita että ei tosin ilman treeniä olisi hyvin tod.näk. ollut mitään vaikutusta

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom