Pyyntö: Ohjelma joka toimii?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja The Fury
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Tuli nyt kyllä alottelijoiden threadiin mut sopii kyl tänne.
Eli oisko minkäänlaisia apuja ku ei sitten meinaa millään massa nousta.
Oon 166cm pitkä ja painan 50kiloo. ei meinaa millään paino nousta. ruoka/massanlisääjät kyl katoaa jonnekin mut en tiiä minne.
Jelppikääs vähän!

Et syö tarpeeksi. Se on totuus, turha inistä mitään että syö tarpeeksi, jollei paino nouse. paino nousee siinä vaiheessa kun syö yli kulutuksensa. Oli se raja sitten 2000 kcal tai 7000.

riittää että otat tuolta timban ohjelmista vaikka kaksjakosen ja alat vääntään, siitä se ei oo kiinni. Moni (mukaanlukien minä:D) luulee että syö paljon, varsinkin aloittelijana, mutta jos ei massaa tule niin silloin luulo on väärä. Ruoka ei voi mihinkään kadota jos vaan syö enemmän kun kuluttaa:)

edit: RRkallehan sen jo tossa sano, sillävälin ku jumitin omiani, mutta aika ilkeesti ;d

Aikasta ilkeesti sanoin, että ei tuu niitä perinteisiä:"kyllä mä syön ihan sikana, eilenkin vedin 3 lautasellista makrooniloodaa, yhyy"-juttuja.

Älä ota nokkiisi, vaan ota onkeesi:thumbs:

sama tilanne mullakin ollut aikoinaan, että paino ei nouse millään ja muutenki lähtötilanteessa samat mitat kun sulla nyt. Sitten aloin syömään kunnolla niin nyt jo saa stoppailla syömistä kun massaa tulee niin nopeasti.

-Edit- kipase kaupasta hakeen säkillinen nuudeleita ne ainakin lihottaa.

The Fury sanoi:
:D Jeesh. pitää siis syödä aika pirusti. mut jees. kiitoksia.:worship:
Pääsääntöisestihän nuo kalorit kannattaa ottaa sitten hyvistä lähteistä. Suosittelisin laittamaan nykyisen ruokailusi tänne niin väki kyllä kertoo siihen parannusehdotukset välittömästi.

Jaksa vaan treenata ja syödä hyvin. Kyllä sitä massaa sitten rupee tarttuun ajankanssa. Teininä voi olla vaikea kasvattaa massaa, muuta teini-ikä menee aikanaan ohi ja tulee toisenlaiset murheet.

Heavy-rock sanoi:
Jaksa vaan treenata ja syödä hyvin. Kyllä sitä massaa sitten rupee tarttuun ajankanssa. Teininä voi olla vaikea kasvattaa massaa, muuta teini-ikä menee aikanaan ohi ja tulee toisenlaiset murheet.
Mihinkäs tämä nyt perustuu? Juuri teini-iässähän testotasot on korkealla, joten sitä massaakin tulee helpommin kun on kaikki treenin osa-alueet (lepo, treeni, ravinto) kunnossa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Esiteini-ikää varmaan oikeestaan tarkoitettiin. Sitten kun kunnon murrosikä iskee (jos iskee, joillain varsin mietoa aikaa sekin) niin kyllä massaa saa ovista ja ikkunoista.

Andy- sanoi:
Mihinkäs tämä nyt perustuu? Juuri teini-iässähän testotasot on korkealla, joten sitä massaakin tulee helpommin kun on kaikki treenin osa-alueet (lepo, treeni, ravinto) kunnossa.

No kyllä sitä testoa myöhemmälläkin iällä kehossa on. Monella nuorella toi aineenvaihdunta ja muu energian kulutus on vaan niin tapissaan pituuskasvun lisäksi ettei siinä nyt mitään kovin ihmeellistä massaa saada. Toki kroppa lihaksistuu, mutta yleisilme pysyy suht hoikkana. Itse olin jotain 190/60 ton ikäsenä ja nimiteltiin kaikenmaailman piipunrassiksi kun inttiin menin. Treenattiiin kovaa ja kyllä se haba kasvo. Selkäkin oli sen näkönen että olis kiinaan soutanut, mutta vaan niin armottoman ruipelo. Sitten kun toi murrosikä oli ohi, niin rupes enenpi kasvaa leveyttä... siihen se...

mua alkaa kypsyttää pikku hiljaa tämä tulokseton treenaus 3vuoden sisällä ei paljoa ole tapahtunut. välillä kun paino ei ota nouseakseen tulee hiukan seurailtua mitä syö ja laskeskeltua ravintoarvoja jonka ansiosta painoa saan lisää.
sitten tulee jonkin sortin sairastelu jakso jonka jälkeen lähdetään taas alusta. jne.
ravinto puoleen olen nyt viimeisen vuoden aikana (pakkiksen löydettyä) alkanut panostaa.
3-jakoisella olen hinkannut iät ja ajat, joskus välillä hiukan kokeillut jotain, mutta lyhyeksi on jäänyt.

nyt kiinnostais aloittaa tiukasti jostain hyvästä ohjelmasta jossa painojen nousu olisi taattua. ajalla ei väliä vaikka kestäisi 6kk..

viime kevät ja tämä vuosi on hinkattu podi tyylistä, viime syksy oli voimaa, sitä ennen en muista.

mieli muuttuu, kun tekee bodia ja vetää maasta huomaa että onpa raskasta ja haluaisi hiukan panostaa sen nostamiseen, ja voimakaudella kaipaa sitä pitempää ja kevyemmällä vääntämistä kun tuntuu niin pirun raskaalta.

pro vinkkejä kaivattaisiin

Dual factor-juttu löytyy treeniasiaa normikehoilusta kiinnostuneille-tredin aloitussivulta. Koita yksi 9 viikon setti läpi. Sitä ennen ja sen jälkeen vaikka 2-jakoisella bodailuohjelmalla 4 treeniä viikossa pari kuukautta. Sitten taas jotain muuta. tossa olisi puoleksi vuodeksi suunnitelma, ja varmasti nousee romut tangossa, jos vaan suuhusi hyvin pistät tavaraa.

nyrkkeilijä sanoi:
monta kaloria murrosikäsen pitää syödä päivässä että massa lisääntyy?

sanoisin et 3500kcal(voi olla ehkä pienikokoselle hieman tuhti), ja muista et 2g proteiinii per painokilo

samout sanoi:
ja muista et 2g proteiinii per painokilo

Tästä nyt on aika paljon kiistelyä, mutta toi 2g/rasvaton painokilo on aika sopiva, ite vedän vähän reilummin mutta pirusti meneekin läskiksi kun syö aterialla lähemmäs 100 grammaa proteiinia.
Eli sinulle reilu 100 grammaa proteiinia päivässä ja 20-30grammaa/syöntikerta on varmaan ainka optimaalinen :)

pöh.. mä syön yleensä 4g/painokilo. se on pakko syyä nii paljo ku muute ei heru tarpeeks kaloreita. hiilareita on sitte melkee 6g/painokilo ja rasvaa 2-3g/painokilo

Back
Ylös Bottom