Pystyottelu - yleinen keskustelu

Meta title: 💥 Pystyottelu – yleinen keskustelu lyönneistä, potkuista ja pystyrähinän taktiikoista

Meta description: Keskustelua pystyottelutekniikoista, taktiikoista, harjoittelusta ja ottelijoista – kaikki pystykamppailun aiheet samaan ketjuun.

Helsinki Fight Event vol. 1 on siis tänä lauantaina. Kortti on viime päivinä elänyt, mutta tällaista on nyt luvassa.

Alustava ottelukortti Apollo Helsinki 22.7

Full Muay Thai rules 5X3 min
-67 kg Deo Phetshanghat CAF vs. Yaroslav Bushuev Valko-Venäjä

Full Muay Thai rules 3x3 min
-61,2 kg Riku Mikkonen PoTBC vs. Jyri Buhvalov Venäjä

Muay Thai 3x3 min
-67 kg Jimi Juvonen CAF vs. Lauri Suomela KBT

Muay Thai 3x3 min
-45 kg Pia Urpulahti HTBC vs. Moa Persson Slagskeppet, SWE

Muay Thai 3x3 min
-57 kg Riina Sipovaara HTBC vs. Linnea Sundberg Slagskeppet, SWE

Muay Thai 3x3 min
-67 kg Riikka Järvenpää CAF vs. Laressa Van Emden LTBC

K-1 3x3 min
-81 kg Juho Nieminen EKH vs. Volodymyr Holubiev TMT

Kohdasta 44 minuuttia alkaa Henri Kurttilan K1 ammattilaisottelu Virossa. Olen siis itse Henkan kulmamiehenä.Oli vähän eksoottinen tunnelma, kun ensimmäisellä erätauolla alkoi tulla vettä kaatamalla niskaan. :hyper:

View: https://www.youtube.com/watch?v=yzSXkcWuO9o&t=44m

Tämä oli luullakseni kaikkien aikojen ensimmäinen kerta, kun suomalaisottelija ottelee ekstraerän.

Thainyrkkeilyn EM-joukkue on julkistettu.

Suomen joukkue EM-kilpailuihin Ranskaan

Tulevat EM-kilpailut isketään Ranskan Pariisissa 15.-22.10.2017. Naisilla ei B-sarjaa ole ja miesten A-sarjaan tie kulkee aina B-sarjan kautta. Tänä vuonna B-sarjaan sai kuitenkin lähettää ottelijoita vain jos A-sarjassa on jo edustaja. Tämä päätös vaikutti Suomen joukkueen kokoonpanoon.

Suomen joukkue Ranskan EM-kilpailuihin:

A-sarja naiset:
-45 kg Satu Mykkänen
-48 kg Niina Ruponen
-54 kg Pauliina Salonen
-57 kg Riina Sipovaara
-63,5 kg Laressa Van Emdem
-67 kg Riikka Järvenpää
-71 kg Anna Rantanen

A-sarja miehet:
-63,5 kg Kari Viinikainen
-67 Pok Jääskeläinen

B-sarja miehet:
-63,5 kg Kristoffer Björkskog

Valmentajat:
Hannu Vappula
Petri Martinez
Jarno Laitinen
Timo Viinikainen
Timo Lampen

Tuomari:
Katarina Perkkiö

Mulle ihan sama vaik ois 10 valmentajaa, tuntu vaan isolta määrältä EM kisoihin.
Yleensä kai tapana ollut päävalmentaja maajoukkueessa mut näköjään tavat muuttuu.
Ei se valmentaja kuitenkaan sinne kehään mene vaan ottelija. Toki sit lämmittelyt mut nää on näitä.

Mulle ihan sama vaik ois 10 valmentajaa, tuntu vaan isolta määrältä EM kisoihin.
Yleensä kai tapana ollut päävalmentaja maajoukkueessa mut näköjään tavat muuttuu.
Ei se valmentaja kuitenkaan sinne kehään mene vaan ottelija. Toki sit lämmittelyt mut nää on näitä.
Yksilölajit ja joukkuelajit ei ole ihan tuolla tavalla verrannollisia urheilija/valmentaja suhteeltaan. Jääkiekossa esimerkiksi valmentajapoppoo valmentaa koko joukkuetta mutta vaikkapa yleisurheilussa urheilijoilla on omia valmentajia kisoissa mukana.

Back
Ylös Bottom