Pystyottelu - yleinen keskustelu

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Korventaus oli selkeästi parempi ottelija. Olisi voinut olla aktiivisempikin ja jopa dominoida, mutta toisaalta Karate Combatin säännöt ja tuo monttu on varmaan aika outoja ekalla kertaa niin ihan ymmärrettävää ettei lähde MMA tyypin kanssa leikkimään yhtään sen enempää.
 
Korventaus esiintyi todellakin edukseen. Kannustusjoukoissa ollaan ja pysytään.

Ekan erän alun knock down aiheutti sydämen tykytyksiä, onneksi ei kolissut sen pahemmin. Sen jälkeen hyvää työtä Nikolta - osaavaa perustekemistä mutta myös näyttävää ottelemista hyppypolvineen ja supermies-lyönteineen. Tästä se lähtee ja selvästi hyvä asenne haluta tehdä myös showta.

Hahmona viikinkimäinen Korventaus on erinomainen ja varmasti kaivattu lisä Karate Combatiin brassien ja itä-europpalaisten sekaan. Loistava reitti hänelle saada maailmalla näkyvyyttä ja nimeä.
 
Rob Kaman on poissa.
🙁
Minulla oli kunnia tavata hänet ja jopa sparrata hänen kanssaan vuonna 2010, jolloin hän oli viisissäkymmenissä.

Sparri sujui aluksi ihan hyvin, kumpikin osui ja otimme kevyesti. Erän puolivälissä Kaman sitten muutti jotain. En tiedä tänä päivänäkään mitä, mutta sen jälkeen en osunut enää kertaakaan ja kaikki hänen hyökkäyksensä tulivat läpi.

There is levels.


View: https://www.youtube.com/watch?v=_4mdVzmcDsc
 
Tuli äsken mieleen että mitkä mahtoi olla Master cup kisojen säännöt jotka pidetteen helsingissä joskus 90-luvun lopulla tai 2000-luvun alussa.
en itse ainakaan niitä äkkiseltään löytänyt pikaisen etsimisen jälkeen, enkä ole varma onko tämä oikea paikka kysyä, mutta tähän ratkaisuun kuitenkin päädyin.
 
Rob Kaman on poissa.
🙁
Minulla oli kunnia tavata hänet ja jopa sparrata hänen kanssaan vuonna 2010, jolloin hän oli viisissäkymmenissä.

Sparri sujui aluksi ihan hyvin, kumpikin osui ja otimme kevyesti. Erän puolivälissä Kaman sitten muutti jotain. En tiedä tänä päivänäkään mitä, mutta sen jälkeen en osunut enää kertaakaan ja kaikki hänen hyökkäyksensä tulivat läpi.

There is levels.


View: https://www.youtube.com/watch?v=_4mdVzmcDsc

Luontevaa ja letkeää tekemistä oli hänellä. Semmosta luovuutta, jotenkin mun silmään jotain samoja elementtejä kuin Alexey Ignashovilla. Varmasti mielenkiintoinen kokemus toi mitä kerroit sparrista hänen kanssa.
 
Olipas huippumatsi.

Regian Eersel puolusti ONE:n 77-kiloisten titteliään nimetöntä ranskalaista Alexis Nicolasia vastaan. Eerselillä oli alla 8 vuoden ja 22 voiton putki ja Nicolasin vedonlyöntikerroin yli 5. Selkeä välimatsi osoittautui kuitenkin mestarille odotettua hankalammaksi.

Ottelu lähtee kohdasta 4 h 12 min.


View: https://www.youtube.com/watch?v=gGOfnnGlgJo&t=15120s
 
ONE:n vastaisku Glorylle ja K-1:lle. Tänä vuonna heiltäkin on tulossa alle 70 kg 8 miehen potkunyrkkeilyturnaus, jossa ovat ainakin Chingiz Allazov ja Superbon. Ajankohtaa ei ole vielä ilmoitettu.

Allazovhan ilmoitti haluavansa lähteä ONE:sta, mutta nyt on päädytty siihen, että hän pitää hieman taukoa ja palaa sitten tähän turnaukseen.

 
Potkunyrkkeilyn SM-kisojen lauantain iltaottelut ja sunnuntain finaalit nähdään IS-TV:ltä!


Onko ottelujärjestys jo näkyvillä jossain?
 
Back
Ylös Bottom