Pyhiinvaeltajia talloontui hengiltä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
On sen uskon oltava aika vahva tuolla pään sisällä? No ei kai ne sitä "järjellä" ajattelekaan...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Wildemar sanoi:
Vois kuvitella, että suhteellisen iso kinos niitä murikoita siellä, jos vuosittain pari hassua miljoonaa niitä sinne roudataan. Khuul.

Ne siirtää tietysti sitä pelsepuupin kuvatusta aina pikkasen jotta edellisen vuoden heitettyjä kiviä voi käyttää seuraavana vuonna uudestaan.

eiks menny vielä silleenkin kivasti, että väki otti sinne kivityspaikalle matkalaukkujaan mukaan, vaikkei ois saanut,
ja laukut kun tippuivat kädestä, niistä tuli sopivia esteitä, joihin väki kompuroi, ja vissiin ylös pääseminen siinä tuhansien hillujien keskellä on aika hankalaa.

sinänsä hullua, että joka helvetin vuosi käy sama.
voi jo vähän ihmetellä Saudi-Arabiaa, että kovin teillä on heikko organisointikyky, kun aina hoidatte homman kotiin niin että satoja kuolee.

eroaakohan saudien pyhiinvaellusministeri tämän vuoksi. hmm.

SerialLoser sanoi:
sinänsä hullua, että joka helvetin vuosi käy sama.
voi jo vähän ihmetellä Saudi-Arabiaa, että kovin teillä on heikko organisointikyky, kun aina hoidatte homman kotiin niin että satoja kuolee.

Minun mielestäni heidän ei pitäisi tehdä asialle mitään. Eikös se ole Allahin tahto....

Itse olen kerran tutustunut arabien turvallisuuskäsitykseen ja järjestelykykyyn. Voin rehellisesti sanoa että nuo käsitteet puuttuvat koko arabimaailmasta. Onnettomuudet eivät ole sattumaa vaan aina Allahin johdatusta. Suuressa viisaudessaan Hän halusi näin tapahtuvan.

Oda sanoi:
Itse olen kerran tutustunut arabien turvallisuuskäsitykseen ja järjestelykykyyn. Voin rehellisesti sanoa että nuo käsitteet puuttuvat koko arabimaailmasta. Onnettomuudet eivät ole sattumaa vaan aina Allahin johdatusta. Suuressa viisaudessaan Hän halusi näin tapahtuvan.

Allekirjoitan tämän. Asioilla on tapana järjestyä, joko Allahin tahdon mukaan tai Allahin tahdon mukaan. So not, lisää paskaa pussihousuun.

Petu80 sanoi:
Hulluja kaikki jotka kuuluu johonki uskonlahkoon!

Ja toisaalta tuntuu siltä että uskonto tekee ihmisistä juuri hulluja! Olisi se Suomessakin rähinä ja sekasorto jos vaikka pohjalaiset uskoisivat peltoon ja savolaiset vaikka kalakukkoon ja lappalaiset poroon. Siinä sitten sodittaisiin vuodesta toiseen eri uskonnon takia. Ja täällä Kuopionkin torilla pari kertaa vuodessa porukkaa kuolisi sen takia että kaikki ryntäävät maistamaan Partasen kalakukkoa:D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom