Pyhän kolmijaon lepopäivät

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja dogi
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%

dogi

Club 7201
Jos oletettaisiin että juuri sinä käyttäisit pyhää kolmijakoa(tissit,olkapäät,ojentajat/hauis,selkä/jalat), pitäisitkö aina lepopäivän yläkroppaa rääkkäävien treenipäivien välissä, vai katsoisitko aikatauluja sormien välistä ja kävisit peräkkäisinä päivinä jos salin vetovoima olisi sietämätön?

Jostain syystä on tullut tavaksi kiduttaa jalkoja to tai pe jolloin ne ovat vielä alkuviikosta turhan poikki uusintaan. Näin ollen yläkroppa jää monasti alkuviikolle ja jolloin tulee tehtyä esim. ma+ti. Mitä enemmän olen pakkista käynyt läpi niin sitä enemmän on takaraivoon noussut epäily siitä kuinka haitallista tämä mahdollisesti onkaan kehityksen kannalta..

Taidan jättää tänään "haukan" väliin vaikka himo salille olisi kyllä sietämätön.. kun ei viikonloppuna päässyt juopottelemaan kahta päivää niin tuli eilen käväistyä tissejä huoltamassa.

Mjaa...taas tälläistä ajatusten virtaa..

T. Dogi

Itse kun olen hidas palautumaan varmaan pitäisin sen lepopäivän .. mutta jos ei nyt ihan aloittelija ole niin kyllähän sen yleensä itse tietää aika hyvin onko lihas tarpeeksi palautunut uudelleen kiusattavaksi vai ei.

Olen ite huomannut, että joskus sitä luulee, että perhana on paikat niin tukossa vielä ettei tuu mitään ja kun salille pääsee ja saa hien päälle ... niin rauta nousee niin kevyesti että!

A-pässi

itse treenaan melkein tuolla jaolla(tissit, ojentajat/selkä,hauis/jalat olkapäät) ja treeniä 4x viikossa treenipäivinä yleensä ma, ke, to, pe joten väkisinkin tulee treenattua putkeen yläkroppaa. Ei ainakaan itselläni ole mikää este, :david: :lla voi olla :D

En tarkoittanutkaan että tuohon olisi mitään varsinaisia esteitä, vaan lähinnä pohdin onko järkevää treenata peräkkäisinä päivinä yläkroppaa jos tähtäimessä on maksimaalinen kasvu. Täällä on vaan paljon toitotettu tuon levon puolesta että nyt kun se alkaa mennä jakeluun niin alan kyseenalaistamaan samojen alueiden treenaamista peräkkäisinä päivinä, ja samojen lihasten treenaamista useammin kuin kerran viikossa..

T. Dogi

Suositut

Back
Ylös Bottom