Pyörätuolibodaaja

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mixu
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%

Mixu

Ei vain tajua
My name is Colt Wynn and I am 15 :eek: years old.
Last year I was paralyzed in a hunting accident.
When I was in the Hospital I had lost 38 pounds.
I knew that I had to start lifting harder and more consistent than I ever had
before, I knew it would make life a lot easier in a wheelchair.
I was lifting weights while I still had a broken Back, now its been about year since my accident. My arms grew from 11" to 15 1/2" . I have put on 25 pounds of muscle to my upper body.
I am 6 foot 1 140 lbs, my arms are 15 1/2"
coltnew3.jpg

:kippis1: :worship:

Netissä on aika paljon treeniohjelmia nimenomaan pyörätuolipotilaille. Loppujen lopuksi kaikkea voi treenata, paitsi jalkoja. Ja se, ettei jää itkemään sänkyyn "ELÄMÄNI ON PILALLA!!" vaan tekee jotain asialle, niin helvetin hieno homma VAIKKA olisikin treenannut jo aikaisemmin.

Lisää kuvia Coltista

WoW! hänhän voi vaikka ruveta kävelemään käsillänsä :worship:
Respektit tuolle!

Penneck sanoi:
Ihan :offtopic: mutta mitä sun päälle on Mixu tapahtunut ja miksi...?
Se terminator- kyhäelmä oli vain niin ruma, että teki mieli vaihtaa.

kyllähän siinäkin voi bodata, itseasiassa kuntoutukseen ym. kuuluu oleellisena osana painoharjoittelu. joku teki kerran scott-penkkiä niin että avustaja istui selin takana "vastapainona". kädet oli luonnollisesti paksummat kun keskivertokansalaisen reidet.

Kohta joku nero tulee sanomaan, että "onpas tikkujalka, eikö toi treenaa jalkoja ollenkaan?" ;)

Kuitenkin ikäisekseen aika saatanan kovassa kunnossa :worship:

Ettei olisi 10 vuotta jäänyt iästä uupumaan?
LIEVÄä skeptisyyttä... Varsinkin jos on vielä natu...
:thumbs: silti että jaksaa tuolissakin reenata!

Sattuipa tämä thread hyvään saumaan. ei siksi että olisin pyörätuolissa vaan tulin juuri äsken salilta ja siellä oli joku pyörätuolissa oleva tyyppi treenaamassa. teki ylätaljaa, penkkiä jne.

En sitten tiedä oliko pysyvä halvaus vai joku väliaikanen juttu...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Toistoa: Kyllä kaveri varmaan on hiukan vanhempi kuin 15WEE. Hyvässä kunnossa ja todella hienoa, että on löytänyt lajin. :thumbs:

Hmm...eikös joku joskus maininnut ja oon kyllä sen joskus lukenukkin jostain (Tony Halme bodaus- kirja?!) että yläkroppa ei voi kehittyä isommaksi jos ei treenaa alakroppaa suhteessa muihin lihaksiin (tai jotenkin noin)?! Mietin vaan jos ei jalkoja voi treenata... :rolleyes:

Mut anyway kova sälli.. prkl :worship:

Neon sanoi:
Hmm...eikös joku joskus maininnut ja oon kyllä sen joskus lukenukkin jostain (Tony Halme bodaus- kirja?!) että yläkroppa ei voi kehittyä isommaksi jos ei treenaa alakroppaa suhteessa muihin lihaksiin (tai jotenkin noin)?! Mietin vaan jos ei jalkoja voi treenata... :rolleyes:

Mut anyway kova sälli.. prkl :worship:

mä en kyllä tajua mihin tää perustuu, siis tokihan jalkojen reenaus auttaa erittäin positiivisesti yläkropan kehittymiseen, mutta miten voi jalkojen reenaamattomuus estää yläkropan kehityksen?? sitä mä en tajua. Mutta jos on nyt ihan kaveri joka ei ole pyörätuolissa ja vetää yläkroppansa tohon kuntoon mitä tän threadin esimerkki ja jalat on kuin hammastikut niin täydet viisi :david: saa meikäläiseltä. On niitä muutama näkynyt (ei sentään ihan niin kova kuntosia) ja todella urpoilta näyttävät.

timba79 sanoi:
mä en kyllä tajua mihin tää perustuu, siis tokihan jalkojen reenaus auttaa erittäin positiivisesti yläkropan kehittymiseen, mutta miten voi jalkojen reenaamattomuus estää yläkropan kehityksen?? sitä mä en tajua. Mutta jos on nyt ihan kaveri joka ei ole pyörätuolissa ja vetää yläkroppansa tohon kuntoon mitä tän threadin esimerkki ja jalat on kuin hammastikut niin täydet viisi :david: saa meikäläiseltä. On niitä muutama näkynyt (ei sentään ihan niin kova kuntosia) ja todella urpoilta näyttävät.

:offtopic:

Siis joskus olen kuullut (täällä pakkotoistos) et keho ei salli suurta epäsymmetriaa. Minä ainakin käsitin tämän niin, että jos esim toinen jalka on paketissa ( niin ettei esim polvi ja nilkka taivu) niin pitää treenata sitä tervettä jalkaa, eikä esim penkkiä :)

Sitä en sitten tiedä onko tosta esim 4 kk kipsin jälkeen suurtakaan hyötyä.

Heavy-rock sanoi:
:offtopic:

Siis joskus olen kuullut (täällä pakkotoistos) et keho ei salli suurta epäsymmetriaa.

Eikö? Ootko kattonu sellasia ohjelmia kun RAW ja Smackdown? Siinä on niin naurettavan näköisiä äijiä että ei mitään rajaa. Suurimmalla osalla vähänkin lihaksikkaista äijistä ei oo jalkoja ollenkaan. Kyllä pistää hymyilyttään. :D

Powerhousu sanoi:
Eikö? Ootko kattonu sellasia ohjelmia kun RAW ja Smackdown? Siinä on niin naurettavan näköisiä äijiä että ei mitään rajaa. Suurimmalla osalla vähänkin lihaksikkaista äijistä ei oo jalkoja ollenkaan. Kyllä pistää hymyilyttään. :D

No just kattelin videolta Smackdownin ja enpä ole aiemmin kiinnittänyt niin paljoo niihin huomiota kun nyt ja oot jälleen kerran oikeassa... ;)

Ja näkee niitä todella epäsymmetrisiä salillakin joiden motton varmaan on että "jalkoja ei treenata". Naurettavaa... :david:

Jos kaverin ikä epäilyttää, niin tehkää ihmiset jotain asialle, älkääs vain murmuttako.
March 15 - Palm Beach Gardens - 2003 NPC Sunshine Classic and Wheelchair
Nationals were held at the William T. Dwyer auditorium.
Lorenzo Alderete and Melba Davila took the overall wins in the bodybuilding and Christine Wan won the Figure Division.
The Wheelchair Nationals saw Colt Wynn, 17, of Manetta, OH repeat his win from 2002.
Lähde

Eli 2003 kaveri oli 17v, eli tuo kotisivu tehtiin 2 v aikaisemmin. En tiedä, miksi mies olisi päivittänyt kuvat muttei ikäänsä (valehteleeko jätkät ikäänsä alaspäin??) joten nuo kuvatkin voisi silloin olettaa olevan ajalta, kun sivu tehtiin.

Suositut

Back
Ylös Bottom