Pyörällä ilman ajovarusteita?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja IDKF
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Pyöräkuume iski taas, bongasin hyvän pyörän, ja hinnastakin päästiin alustavasti sopimukseen. Pyörä on 600km päässä, ja ainoa vaihtoehto on ajaa se kotia. Ongelmaksi tuleekin se, että en omistä tällä hetkellä minkäänlaisia ajovarusteita kypärää lukuunottamatta. Onko mahdotonta ajaa pyörällä 600km pelkästään selkäpanssarin ja hanskojen voimin, eli siis ilman pukua?

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Kyllähän tuo onnistuu paksummalla takilla ja farkut jalassa..eihän kaikilla kummoisempia ajovarusteita olekkaan vaikka syytä olisi..Mutta postista päätellen ei ajokokemusta ihan älyttömästi ole, joten voi olla parempi laittaa kokeneempi kaveri ajamaan peli kotiin ja hoitaa kunnon ajokamat itselle..

No näillä keleillä ei pitäis olla säitten puoleen mitään ongelmaa, siinä vaiheessa kun kaadutaan niin sitten toivotaan että olisi ne ajovarusteet mutta en mä näkis tossa mitään ongelmaa.

Zone-sarja -42%
Rauhallisesti ajelet, vaikka paksun takin, farkkujen, selkäpanssarin ja hanskojen (tottakai myös kypärä) kanssa, niin ei pitäisi olla ongelmia.

Jeps, pitkät kalsarit ja farkut, kunnon sukat ja paksummat kengät. Pitkähihainen t-paita tai mielummin poolo ja tuulta pitävä takki.

Jos tulee kuuma voi vähentää, lisää pukeminen on hankalampi homma jos ei kuskaa repussa erinlaisia vaatteita.

Kyllähän se onnistuu, mutta itse en ajaisi metriäkään ilman ajovarusteita, koska virheitä sattuu ja siellä liikenteessä on muitakin.

Nimimerkillä: kunnon kamat pelasti.

Kyllähän se onnistuu, mutta itse en ajaisi metriäkään ilman ajovarusteita, koska virheitä sattuu ja siellä liikenteessä on muitakin.

Nimimerkillä: kunnon kamat pelasti.

Tässä olen samaa mieltä, toivottavasti aloittajallakin on selvänä ja kyseessä on oikeasti vain tilapäinen siirto ja sitten varustekauppaan.

Tässä olen samaa mieltä, toivottavasti aloittajallakin on selvänä ja kyseessä on oikeasti vain tilapäinen siirto ja sitten varustekauppaan.

Näinpä. Melkein suosittelisin ostamaan ne ajokamat joko sieltä paikkakunnalta missä pyörä on tai ostamaan ne valmiiksi ja roudaamaan mukana pyörän luokse. Joskus ne pitää ostaa kuitenkin, niin sama ostaa heti.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom